|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
weer eens een reden er wel naar toe te gaan: 19:50 uur treedt KLEAZER op (oogstpodium)... |
|
Ik ga denk ik gewoon weer naar het bevrijdingsfestival in Wageningen. Bij Kabaal Am Gemaal is het tot nu toe altijd gezellig geweest, op de gaslek van vorig jaar na. Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
http://www.bevrijdingsfestivals.nl/festivals-in-het-land/roermond Ik denk dat ik naar Roermond ga! Lekker dronen met Boris en Isis !! |
|
quote: ohhhh en zuipen bij mevrouw thuis... donders wat ging dat hard afgelopen jaar! |
|
Guus Meeuwis!!!!! |
|
Ja, Zwolle maar weer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aanwezig in groningen: - Blastmaster |
|
Wel weer aanwezig in Zwolle. |
|
Ik ook |
|
in Utrecht rond aan 't zwerven met klein broertje |
|
quote: Boeiender |
|
Kans is groot dat wij straks even naar wageningen gaan, hoewel zwolle ook eventueel nog een optie is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Vergeet niet even te gaan kijken bij Vive la Fete! |
|
Dit jaar geen Zwolle voor mij helaas. Ik zit zo goed als door mijn vrije dagen heen. Die 2.4 die ik nog heb wil ik voor de 2e helft van het jaar bewaren. Viel spass iig! |
|
Zwolle What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
OP uitzwaaien in foking Almere.... Vind ik ook niet |
|
quote:Doe ik later dit jaar in Groningen wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geen plannen voor vandaag. Vrije dag en een prima moment om wat vocalen voor d'n podcast op te gaan nemen... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Wij kiezen toch voor Zwolle ipv Wageningen. Ik wil Ilse de Lange namelijk wel een keer live checken. Hoe lang is het lopen van dat park naar het station? Is het einde van Chiraw (23:10) haalbaar met het oog op de laatste trein om 00:00 uur? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:hij wil vooral de Heideroosjes zien |
|
Eindhoven is op 18 september bevrijd dus hier is weinig te beleven vandaag.. |
|
Tja, ik moet gewoon werken. spelfout weggehaald... |
|
Van 6 tot 10 gewerkt, nu mis ik niks. Zwolle [Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 05-05-2009 10:23] |
|
quote: Reken op een half uur ongeveer, normaal gesproken. Maar als het zo druk is als vorig jaar, kan dat wel eens tegenvallen om van het terrein zo vlug op het station te komen. Maar 50 minuten zou haalbaar moeten kunnen zijn. Bareuh... |
|
zometeen naar Roermond |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |