|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Denk dat men beter zelfs festivals in meerdere steden kunnen organiseren. Dan gaat men minder massaal in zo'n trein naar 1 plek. Ik bedoel waarom maar alleen in Overijssel in Zwolle bijvoorbeeld? Organiseer in Enschede, Deventer of waar dan ook in Overijssel een festival met leuke muziek. En dat geld wat mij betreft elke provincie. Het wordt allemaal een beetje te massaal. |
|
quote: Maar dat mag dan toch ook? edit: O, nee, mag niet. Ben er tot nu toe wel elke keer mee weggekomen [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-05-2009 11:09] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Verscheidene steden hebben ook hun eigen programma (bvb. Enschede). Vele malen minder groots, maar toch. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hm ik vond het hier in Utrecht juist rustiger dan voorgaande jaren eigenlijk, maar dat kan ook aan het weer hebben gelegen. |
|
quote: tja, ik was niet alleen, en we dachten misschien wordt het wel hartstikke leuk.. naief.. ach, al doende leert men he... Vind ik ook niet |
|
Wat mij betreft kan die hele bevrijdingsdag hier zo door de plee. 2 podiums,lading dj's en enkele bandjes die ooit de onderkant van de top 40 hebben mogen besnuffelen. Ik heb liever meer podiums met de betere plaatselijke bands die in wezen dezelfde meuk spelen als de duurdere bands. Het zag er allemaal een beetje sneu uit. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik ben niet eens geweest. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren liggen rotten? Vorig jaar was het overigens qua bezoekersaantallen drukker dan dit jaar. Zwolle heeft de naam van grootste bevrijdingsfestival en dan valt het jou op dat dit wel erg massaal "begint" te worden? |
|
quote: +1 Het is de lichtinval ;') |
|
Ik vond Zwolle qua drukte ontzettend meevallen dit jaar. Enkel op de trap vlak na de ingang provinciehuis/gemeentehuis was weer het punt waar iedereen zo lekker in de weg stil blijft staan. |
|
De drukte viel mee ja, het was dan ook niet zo'n mooi weer. Was wel weer leuk verder, maar niet heel interessant qua optredens. |
|
Geweldig feest, deze kan weer de boeken in als geniaal en volledig uit de hand gelopen. Against God and Government |
|
Nou, vertel eens. Of foto's, nog beter. |
|
quote: naar rotterdam geweest? Je moeder. |
|
quote: Haha die zijn onderweg Gewoon lekker biertje drinken, achterna gezeten door een horde zigeuners, Pascalorie is binnen 5 minuten van het festival terrein gezet, liters bier gejat, afdingen bij een Australische Jood die regen jasjes verkoopt wat letter strande op zijn Borat's "Throw money at them Azamat mayhe she goes away" Dat soort dingen Against God and Government |
|
quote: Klinkt veelbelovend voor de nog te komen foto's. |
|
Klinkt weer als een briljant feestje. |
|
geweldig, ben benieuwd naar de foto's Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Daarmee doel je op de lieftallige doch ietwat slonzige zigeunerin/ boerin/ dikke trol die gebruikte bekertjes in n vuilniszak propte? Al die studentes samengepakt op het balkonnetje ipv eerste klas stoeltjes was ook geen naar uitzicht trouwens L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote: Die ja, samen met die vieze oost blok kinderen van haar. Against God and Government |
|
'Spijkerstokken bij bevrijdingsfeest Rotterdam' Uitgegeven: 6 mei 2009 20:03 Laatst gewijzigd: 6 mei 2009 21:18 ROTTERDAM - De rellen op het bevrijdingsfeest in Rotterdam waren mogelijk voorbereid. Bij de Erasmusbrug, waar het feest plaatsvond, heeft de politie stokken gevonden die met spijkers waren beplakt. Dat heeft burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam woensdag gemeld. Hij stelde geschokt te zijn ''dat mensen nota bene op een bevrijdingsfeest moedwillig ruzie gaan zoeken met de intentie slachtoffers te maken''. Aboutaleb roept getuigen van de rellen op zich te melden bij de politie. Ook is de politie op zoek naar beelden van het incident. Gevechten Het bevrijdingsfeest in de Zalmhaven werd dinsdagavond vervroegd afgebroken vanwege gevechten tussen twee groepen jongeren. Hierbij werd onder meer iemand met een gebroken fles gestoken. Politieagenten werden in het nauw gedreven en losten meerdere waarschuwingsschoten. Er is nog niemand aangehouden. Motief De politie tast nog in het duister over het motief van de aanstichters van de ongeregeldheden. Het is ook niet duidelijk of zij het op andere bezoekers of in het bijzonder op de agenten hadden gemunt. Burgemeester Aboutaleb had eerder al laten weten ''tot op de bodem'' uit te zoeken wat er bij de Erasmusbrug is gebeurd. © ANP Je moeder. |
|
Mooi man. Het loopt dusdanig uit de hand dat agenten zowaar een keer hun pistooltje kunnen gebruiken door er mee in de lucht te schieten maar er is niemand aangehouden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jajaja bevrijdingsfestival 2010, is er nog ergens een leuk programma aan bands of is het overal -net als in Zwolle- best wel kut? |
|
In Utrecht is de line-up ook weer bijzonder onboeiend, ik denk dat ik dit jaar maar eens oversla. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |