IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Bevrijdingsfestival 2009 (o.a. Zwolle) Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-05-2009 10:55 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Owja, en laat die klote NS eens wat extra treinen inzetten met voldoende zitplaats.

In de trein puilde het balkon uit, zo erg zelfs dat tussen deventer en zwolle vertraging ontstond omdat de deuren niet eens meer goed dicht konden, terwijl weet ik hoeveel van de stoelen 1e klas waren en ongebuikt bleven. De machinist vond het zelfs niet eens meer verantwoord om de normale snelheid te rijden.

Doe gewoon even wat minder moeilijk op zulke dagen en laat daar mensen zitten als een extra treinstel inzetten teveel moeite kost.
Om nou van arme studenten te verlangen dat ze dan maar een 1e klas kaartje aanschaffen is ook wat veel gevraagd.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 06-05-2009 10:58 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Denk dat men beter zelfs festivals in meerdere steden kunnen organiseren. Dan gaat men minder massaal in zo'n trein naar 1 plek. Ik bedoel waarom maar alleen in Overijssel in Zwolle bijvoorbeeld? Organiseer in Enschede, Deventer of waar dan ook in Overijssel een festival met leuke muziek. En dat geld wat mij betreft elke provincie. Het wordt allemaal een beetje te massaal.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-05-2009 11:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2009 10:55 schreef XXL het volgende:
Doe gewoon even wat minder moeilijk op zulke dagen en laat daar mensen zitten als een extra treinstel inzetten teveel moeite kost.

Maar dat mag dan toch ook?

edit: O, nee, mag niet. Ben er tot nu toe wel elke keer mee weggekomen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-05-2009 11:09]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-05-2009 11:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2009 10:58 schreef meatgrinder het volgende:
Denk dat men beter zelfs festivals in meerdere steden kunnen organiseren. Dan gaat men minder massaal in zo'n trein naar 1 plek. Ik bedoel waarom maar alleen in Overijssel in Zwolle bijvoorbeeld? Organiseer in Enschede, Deventer of waar dan ook in Overijssel een festival met leuke muziek. En dat geld wat mij betreft elke provincie. Het wordt allemaal een beetje te massaal.

Verscheidene steden hebben ook hun eigen programma (bvb. Enschede). Vele malen minder groots, maar toch.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 06-05-2009 11:18 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 6 mei 2009 10:45 schreef XXL het volgende:
Viel me gisteren in zwolle op dat dit soort festivals wel erg massaal beginnen te worden.

Ik zal wel weer een zeikerd zijn maar dat zal in de toekomst wel vaker gaat gebeuren omdat er steeds meer vreemd volk op af komt wat verder niets met festivals heeft en puur hun verveling komt wegzuipen en gaat lopen zieken.

Hm ik vond het hier in Utrecht juist rustiger dan voorgaande jaren eigenlijk, maar dat kan ook aan het weer hebben gelegen.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 06-05-2009 11:19 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 6 mei 2009 8:48 schreef Jenje het volgende:
Niks mis met dommelsch ...

maar die artiesten worden van te voren aangekondigd hoor, bespaar je de ellende dan gewoon .,..

tja, ik was niet alleen, en we dachten misschien wordt het wel hartstikke leuk.. naief.. ach, al doende leert men he...

Vind ik ook niet

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 06-05-2009 11:27 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Wat mij betreft kan die hele bevrijdingsdag hier zo door de plee.
2 podiums,lading dj's en enkele bandjes die ooit de onderkant van de top 40 hebben mogen besnuffelen.

Ik heb liever meer podiums met de betere plaatselijke bands die in wezen dezelfde meuk spelen als de duurdere bands. Het zag er allemaal een beetje sneu uit.

Een kleine snol zit zo vol.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-05-2009 11:30 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik ben niet eens geweest.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2009 12:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Viel me gisteren in zwolle op dat dit soort festivals wel erg massaal beginnen te worden.

Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren liggen rotten? Vorig jaar was het overigens qua bezoekersaantallen drukker dan dit jaar. Zwolle heeft de naam van grootste bevrijdingsfestival en dan valt het jou op dat dit wel erg massaal "begint" te worden?

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 06-05-2009 13:07 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2009 11:30 schreef jbassist het volgende:
Ik ben niet eens geweest.

+1

Het is de lichtinval ;')

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 06-05-2009 14:48 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Ik vond Zwolle qua drukte ontzettend meevallen dit jaar. Enkel op de trap vlak na de ingang provinciehuis/gemeentehuis was weer het punt waar iedereen zo lekker in de weg stil blijft staan.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 06-05-2009 17:15 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

De drukte viel mee ja, het was dan ook niet zo'n mooi weer.
Was wel weer leuk verder, maar niet heel interessant qua optredens.

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-05-2009 17:19 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Geweldig feest, deze kan weer de boeken in als geniaal en volledig uit de hand gelopen.

Against God and Government

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 06-05-2009 17:20 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Nou, vertel eens. Of foto's, nog beter.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-05-2009 17:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 mei 2009 17:19 schreef Rotzak het volgende:
Geweldig feest, deze kan weer de boeken in als geniaal en volledig uit de hand gelopen.

naar rotterdam geweest?

Je moeder.

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-05-2009 17:36 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 mei 2009 17:20 schreef Helvete het volgende:
Nou, vertel eens. Of foto's, nog beter.

Haha die zijn onderweg

Gewoon lekker biertje drinken, achterna gezeten door een horde zigeuners, Pascalorie is binnen 5 minuten van het festival terrein gezet, liters bier gejat, afdingen bij een Australische Jood die regen jasjes verkoopt wat letter strande op zijn Borat's "Throw money at them Azamat mayhe she goes away" Dat soort dingen

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-05-2009 17:42 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2009 17:36 schreef Rotzak het volgende:
Haha die zijn onderweg

Gewoon lekker biertje drinken, achterna gezeten door een horde zigeuners, Pascalorie is binnen 5 minuten van het festival terrein gezet, liters bier gejat, afdingen bij een Australische Jood die regen jasjes verkoopt wat letter strande op zijn Borat's "Throw money at them Azamat mayhe she goes away" Dat soort dingen

Klinkt veelbelovend voor de nog te komen foto's.

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 06-05-2009 17:43 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Klinkt weer als een briljant feestje.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 06-05-2009 17:57 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

geweldig, ben benieuwd naar de foto's

Het is de lichtinval ;')

Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 06-05-2009 21:08 by Papillonneke Wijzig reactieProfiel van PapillonnekeQuote dit bericht

quote:
omdat er steeds meer vreemd volk op af komt wat verder niets met festivals heeft en puur hun verveling komt wegzuipen en gaat lopen zieken.

Daarmee doel je op de lieftallige doch ietwat slonzige zigeunerin/ boerin/ dikke trol die gebruikte bekertjes in n vuilniszak propte?

Al die studentes samengepakt op het balkonnetje ipv eerste klas stoeltjes was ook geen naar uitzicht trouwens

L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-05-2009 21:45 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 mei 2009 21:08 schreef Papillonneke het volgende:
Daarmee doel je op de lieftallige doch ietwat slonzige zigeunerin/ boerin/ dikke trol die gebruikte bekertjes in n vuilniszak propte?

Die ja, samen met die vieze oost blok kinderen van haar.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-05-2009 22:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

'Spijkerstokken bij bevrijdingsfeest Rotterdam'
Uitgegeven: 6 mei 2009 20:03
Laatst gewijzigd: 6 mei 2009 21:18
ROTTERDAM - De rellen op het bevrijdingsfeest in Rotterdam waren mogelijk voorbereid. Bij de Erasmusbrug, waar het feest plaatsvond, heeft de politie stokken gevonden die met spijkers waren beplakt.

Dat heeft burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam woensdag gemeld.

Hij stelde geschokt te zijn ''dat mensen nota bene op een bevrijdingsfeest moedwillig ruzie gaan zoeken met de intentie slachtoffers te maken''.

Aboutaleb roept getuigen van de rellen op zich te melden bij de politie. Ook is de politie op zoek naar beelden van het incident.

Gevechten

Het bevrijdingsfeest in de Zalmhaven werd dinsdagavond vervroegd afgebroken vanwege gevechten tussen twee groepen jongeren. Hierbij werd onder meer iemand met een gebroken fles gestoken.

Politieagenten werden in het nauw gedreven en losten meerdere waarschuwingsschoten. Er is nog niemand aangehouden.

Motief

De politie tast nog in het duister over het motief van de aanstichters van de ongeregeldheden. Het is ook niet duidelijk of zij het op andere bezoekers of in het bijzonder op de agenten hadden gemunt.

Burgemeester Aboutaleb had eerder al laten weten ''tot op de bodem'' uit te zoeken wat er bij de Erasmusbrug is gebeurd.
© ANP

Je moeder.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-05-2009 1:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mooi man. Het loopt dusdanig uit de hand dat agenten zowaar een keer hun pistooltje kunnen gebruiken door er mee in de lucht te schieten maar er is niemand aangehouden.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-04-2010 8:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Jajaja bevrijdingsfestival 2010, is er nog ergens een leuk programma aan bands of is het overal -net als in Zwolle- best wel kut?

Silence
Usericon van Silence
Posted 27-04-2010 8:15 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

In Utrecht is de line-up ook weer bijzonder onboeiend, ik denk dat ik dit jaar maar eens oversla.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com