|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Gadverdamme, hier in groningen komt guus meeuwis Maar Noir, Boris en Mayer Hawthorne zijn nog wel goed te doen. En ach eigenlijk ga ik ook niet echt voor de muziek heen ofzo |
|
quote: In Wageningen spelen Carach Angren, The Lucifer Principle en nog een handvol andere toffe bands. Zie Kabaal Am Gemaal topic. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Boris de nederlandse soulzanger of de japanse droon-band? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Da's ieder jaar weer lachen op o.a. Last.fm, mensen die blij worden omdat er automatisch de Japanse Boris wordt aangegeven terwijl de Nederlandse wordt bedoeld. Helaas dus. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Daarom vroeg ik het ook. Hier in Ljouwert pakken hebben ze Junkie XL. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Haha geniaal toch, kan je Guus Meeuwis een keer zien. |
|
quote:Devious? Die had ik nog niet in de lijst zien staan. |
|
Oja Devious! Best erg, maar nog nooit live gezien dus ik kijk er naar uit. En naar ReVamp. Rest weet ik niet wat er komt (buiten Kane en dat soort spul, maar dat trekt me niet). |
|
Oh ziet er naar uit dat ik toch naar Wageningen ga.. beter! |
|
Caspian in de vera 's avonds... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Als je het goed doet herinner jij de rest niet meer. Komt Marcel weer deze kant op? Boeiender |
|
Keihard naar Zwolle. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hey, dit is die eens-in-de-vijf-jaar toch? |
|
quote: Jupz, automatische vrije dag in de meeste gevallen. Boeiender |
|
Volgens mij kost het wel verplicht een snipperdag, als ik de juiste CAO er bij gepakt heb. Denk dat mijn baas het trouwens niet erg vind als ik toch ga werken. |
|
quote: Yup, wordt weer cocktails brouwen !! |
|
quote: Ah, gaafheid. Lang niet gezien. en een extra voor Miranarijntje. Boeiender |
|
quote: da's wel vaak zo idd, damn En; yep leipe cocktails ook altied lol [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-04-2010 22:22] |
|
quote: Hehe, ik denk dat je ook wel weer mag snoepen van de Tequila die het terrein opgesmokkeld gaat worden. Boeiender |
|
uh ow die foto die ik zocht, in dat vorige aardschok-topic, was ook een resultaat van oa veel tequila. daar sta ik ook zo op als tony 'wel es' op foto's staat [edit]o wacht lol, jij kunt ook zo goed tegen tequila [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-04-2010 22:52] |
|
quote: Haha, ik kan er helemaal niet tegen man! Maar mijn "wederhelft" zuipt het als water.... Boeiender |
|
haha ja ik weet nog wel dat ze toen bij de ingang van occultfest dr mee stond. was lekker binnenkomen hehe. |
|
quote: [offtopic] Check het Annihilator topic. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |