|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook Zwolle hier natuurlijk! Als ik uit mijn raam kijk, zie ik al veel mensen die kant op gaan, die zijn vroeg man... |
|
Misschien effe kijken in Roermond, hoewel ik er met dit weer steeds minder zin in krijg.... |
|
Helaas, geen Zwolle voor mij. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
Net terug uit Roermond....best wel een tegenvaller eerlijk gezegd. Het weer werkte daar ook goed aan mee. |
|
quote:Ja, wat een ballen weer. Heidenroosjes was wel grappig. Broertje heeft zich goed vermaakt, en ik zit met 'teringtyfustakketrut' in m'n hoofd. |
|
quote: T.T.T.T.T.T.Teringtyfustakketrut. |
|
quote:jij snapt 't |
|
quote: Als Limburger moet je deze band volgensmij wel minimaal 10023234x gezien hebben |
|
quote: Heideroosjes hier in Utrecht was echt poep. Misschien loopt ik zo nog ff terug (handig zo tegenover je huis) Band die ik eigenlijk wilde zien speelt nu. Dik rotweer buiten |
|
quote:'t geluid was vaag en afstandelijk met veel echo, ze speelde te veel engelse nummers waar ik nooit iets mee heb gehad. Wie wilde je zien dan? |
|
quote: Bareuh... |
|
quote:die met N zijn veel leuker |
|
quote:Geen wonder dat Imgrind ze slecht vond |
|
quote:Ja, dan verwacht je iets... |
|
quote: Tssss, wat een heiden... Bareuh... |
|
quote: Haydamaky wilde ik graag zien, maar had echt geen zin meer, ben helemaal kapot. Ja die gast had inderdaad een rare echo, eerst dacht ik dat ie een stemvervormer had ofzo. Vond het iig niet mooi klinken de spirit van dit jaar; under my umbrella ella ella ey ey ey http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/71/l_d590f77a1f1a4c86aa09fb9145c780aa.jpg |
|
quote: Ik dacht al dat dat iets Roermonds was met die hoedjes |
|
Utrecht verdorie! maar ja.. gratiezz he! |
|
In Rotterdam was het ook weer gezellig ... |
|
Almere was kut, zoals verwacht, het weer was kut, OP was goed, voorprogramma was ruk, nog een keur aan b, c, en d artiesten gezien, met als absoluut dieptepunt de Hot Stewards, die jaren 80/90 nummers coveren, en overgieten met een rock en roll sausje. Helaas spelen ze maar twee akkoorden, doen ze dat niet goed, en is de zang niet om aan te horen, we waren het er eigenlijk over eens dat een metal versie vele malen leuker zou zijn geweest, dit was om te janken.. Oh ja, en Kane was ruk, en Dre en Roxanne Hazes ook.. Blij dat ik er voor had vrijgenomen... Oh ja, en natuurlijk aangelengd bier !! Dommelsch ook nog..... Vind ik ook niet |
|
Niks mis met dommelsch ... maar die artiesten worden van te voren aangekondigd hoor, bespaar je de ellende dan gewoon .,.. |
|
quote: Ik las het ja! http://www.elsevier.nl/web/Artikel.htm?contentid=232977 |
|
Zwolle was gezellig, nieuwe kater erbij hoera. Werken is pittig vandaag met een katerige collega en een katerige stagiaire. |
|
quote: Viel me gisteren in zwolle op dat dit soort festivals wel erg massaal beginnen te worden. Ik zal wel weer een zeikerd zijn maar dat zal in de toekomst wel vaker gaat gebeuren omdat er steeds meer vreemd volk op af komt wat verder niets met festivals heeft en puur hun verveling komt wegzuipen en gaat lopen zieken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |