|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
wow, als het zo door gaat, word het het nog druk in de Baroeg! Lang leve het Shredfest! Don't blush when I rip you open |
|
HEERSCH!!! Dit gaat kont schoppen Trouwens -- sinds vrijdag al +- 400 unieke hits gehad op de site |
|
quote: Ja die! Hij heeft wel een aantal rare gitaren hoor... Eentje in de vorm van een voet, met een bijen-motief en vleugels die gaan klapperen als ie aan z'n tremelo trekt, eentje die eruit ziet als een gatenkaas, en eentje die geen frets heeft Maar goed. Geef die jongen ook een kans om wat te pingelen |
|
waarom is t op een woensdag? |
|
quote: Wat bedoel je? het Shredfest? dat is op een zondag! Don't blush when I rip you open |
|
oh klopt foute agenda |
|
|
|
Nog één keer dan 'het lijstje' Wie komt er wel en staat er nog niet op? - Shredhead - Mirandarijntje - G. - MetalgirlOphelia - Eternal Darkness - JaneDoe - FireFox - SnaacK - PsYcHo - MetalSheep - Jester666 - Gummibeer - Dwaallicht - Bint - Lightning , Lightning vader, Lightning vrienden Lightning z'n Drummer(Wladimir) - Azagthoth (+ eventueel vrienden) - Sharteel en broertje - Dreadful Hours + gitarist uit band De site heeft trouwens al 500 hits gehad! En dat in een krappe week |
|
Wie komt er wel en staat er nog niet op? - Shredhead - Mirandarijntje - G. - MetalgirlOphelia - Eternal Darkness - JaneDoe - FireFox - SnaacK - PsYcHo - MetalSheep - Jester666 - Gummibeer - Dwaallicht - Bint - Lightning , Lightning vader, Lightning vrienden Lightning z'n Drummer(Wladimir) - Azagthoth (+ eventueel vrienden) - Sharteel en broertje - Dreadful Hours + gitarist uit band - aerodis |
|
Agony komt ook (toch?) |
|
Misschien een hele domme vraag maar hoelaat begint het? En tot hoelaat is het ongeveer? 11.45: restate my assumptions |
|
check de site van het Shredfest kerl. er staat ZO'N grote link op de startpagina. |
|
Eh ik typ altijd meteen forum.zwaremetalen.com in.. en ik kijk nu pas weer in dit topic (maar ik zie nu pas ook die link), sorry! Ok, 2 uur begint het. Vette shit! Misschien kom ik dan ook wel, moet ik nog ff zien hoe het met school zit.. 11.45: restate my assumptions |
|
Worden er misschien opnames gemaakt . als een gitarist zijn techniek wil verbeteren is een video/dvd heel handig . ik kan niet bij het festival zijn ,maar een video of dvd , zou ik wel kopen van het festival . |
|
Ik ben wel van plan de camara van mijn ouders te jatten (lees lenen maar dat staat niet kewl) en dan ken je de opnames kopen voor Euro. Dat is toch niet duur zou ik zeggen. |
|
quote: thanks |
|
Zo, nog amper een week en t is zover mensen dit wordt een zeer vet event tuurlijk mag er gefilmd worden, als ik zelf dan ook maar de opnames krijg |
|
euhm... mijn computer heeft het zaterdagmiddag opgegeven dus hoogstwaarschijnlijk zal ik niet meer online zijn... ik laat hier mijn telefoonnummer achter voor ironglory die mij dan maar moet laten weten of hij gaat of niet... @iedereen 0476/670464 |
|
nu staat het bovenaan. |
|
Wie komt er wel en staat er nog niet op? - Shredhead - Mirandarijntje - G. - MetalgirlOphelia - Eternal Darkness - JaneDoe - FireFox - SnaacK - PsYcHo - MetalSheep - Jester666 - Gummibeer - Dwaallicht - Bint - Lightning , Lightning vader, Lightning vrienden Lightning z'n Drummer(Wladimir) - Azagthoth (+ eventueel vrienden) - Sharteel en broertje - Dreadful Hours + gitarist uit band - aerodis - Volthor (-Uraneck) |
|
quote: Dat was ik dus wel van plan....... *HELE ERGE GROTE GRIJNS* <edit> TNX Nico, voor het bijzetten van mijnen naam op den wie-er-komen-lijst.. word hier geheel geapprecieerd!!!</edit> [Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 27-08-2002 3:05] |
|
*schop* in dit topic staan de lijstjes van de mensen die komen! Don't blush when I rip you open |
|
Marcel, hoe zit het voor dat fotograferen? Je ging er nog op terugkomen, maar je zit blijkbaar met je kopke ergens anders Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Wie komt er wel en staat er nog niet op? - Shredhead - Mirandarijntje - G. - MetalgirlOphelia - Eternal Darkness - JaneDoe - FireFox - SnaacK - PsYcHo - MetalSheep - Jester666 - Gummibeer - Dwaallicht - Bint - Lightning , Lightning vader, Lightning vrienden Lightning z'n Drummer(Wladimir) - Azagthoth (+ eventueel vrienden) - Sharteel en broertje - Dreadful Hours + gitarist uit band - aerodis - Volthor (-Uraneck) - Lady Rose bla...bla...bla... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |