IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : 1 september: voor de gitaristen en andere gitaarliefhebbers: SHREDFEST ! Vorige pagina | Volgende pagina
Lightning
Metropolis
Usericon van Lightning
Posted 30-08-2002 9:23 by Lightning Wijzig reactieProfiel van LightningQuote dit bericht

Eerst de baroeg maar eenz vniden

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-08-2002 12:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 9:23 schreef Lightning het volgende:
Eerst de baroeg maar eenz vniden

Er staat een routebeschrijving op de site

Het is vrij makkelijk te vinden, het is in de buurt van treinstation Lombardijen.. Kijk anders op www.routenet.nl voor een deur tot deur routebeschrijving

Tot zondag!

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-08-2002 13:12 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 30 augustus 2002 3:05 schreef Shredhead het volgende:
Pizza azagthoth

sorry, uitverkocht

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-08-2002 13:23 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 13:12 schreef Azagthoth het volgende:
sorry, uitverkocht

Damn, dan neem ik wel een Azagthoth worst

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-08-2002 13:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 13:23 schreef Shredhead het volgende:
Damn, dan neem ik wel een Azagthoth worst

Gaan we vreemd

En ook nog zo in het openbaar

Ik ben diep, diep, diep in je teleurgesteld!

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 30-08-2002 13:41 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

eh.... heb ik ook nog wat te vertellen... mijn "worst" (jaja WORST) is gereserveerd voor iemand anders.

p.s.
misschien kunnen we nog een sandwich maken ??

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 30-08-2002 13:42]

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-08-2002 13:46 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 13:24 schreef Snaack het volgende:
Gaan we vreemd

En ook nog zo in het openbaar

Ik ben diep, diep, diep in je teleurgesteld!

Lief snaackje, Azzie en ik zullen jou eens laten voelen wat diep is!!

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 30-08-2002 13:47 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

mwoehahahaha!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-08-2002 14:08 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ow mijn god ONTOPIC !!!

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 31-08-2002 18:00 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Nog ff een pizza mededeling!

De mensen die van de mogelijkheid gebruik willen maken om een pizza te bestellen, kunnen kiezen uit een assortiment van 14 pizza's.

Helaas is het niet mogelijk om extra ingrediënten op je pizza te bestellen, omdat de bestellingen dan te lang gaan duren en het onoverzichtelijk wordt.

Don't blush when I rip you open

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 31-08-2002 19:48 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 18:00 schreef JaneDoe het volgende:
Nog ff een pizza mededeling!

De mensen die van de mogelijkheid gebruik willen maken om een pizza te bestellen, kunnen kiezen uit een assortiment van 14 pizza's.

Helaas is het niet mogelijk om extra ingrediënten op je pizza te bestellen, omdat de bestellingen dan te lang gaan duren en het onoverzichtelijk wordt.

En ik wilde nog wel extra kaas op mijn four cheese pizza

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-08-2002 19:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Komt er ook een air guitar battle?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 31-08-2002 20:30 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 31 augustus 2002 19:58 schreef Mutilator het volgende:

Hehehe...ga je gang zou ik zeggen!!!

Don't blush when I rip you open

gummibeer
Usericon van gummibeer
Posted 31-08-2002 20:42 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 19:58 schreef Mutilator het volgende:

die ga ik winnen

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-09-2002 0:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 20:42 schreef gummibeer het volgende:
die ga ik winnen
Okay, dat moet ik zien. Om half twaalf, air guitar voorstelling featuring Gummibeer?

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 01-09-2002 9:34 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

woehahahha!!!

Mirandarijjntje en ik zijn er om 14:00!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-09-2002 9:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

JaneDoe en ik zijn er al om 12.00 uur

En om 11.00 François en Richard ophalen die sinds 17.00 gister in de trein zitten Toen belde François iig dat ze in de trein zaten. Moeten die gasten uit Zuid-Spanje komen ofzo

Enne -- In de pauze heb ik de volgende indeling voor de air-guitar battle gemaakt:
-17.00 uur Gummibeer
-17.10 uur Azzie
-17.20 uur Shredhead
-17.30 uur Marcel
-17.40 uur SnaacK

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 01-09-2002 9:50 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

LOL!!

Moet ik tevoren wel ff opwarmen eigenlijk

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-09-2002 9:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ga wel een héél moeilijk nummer airguitaren

Dussuh ik moet ook wel ff warmspelen.. Maar wel alleen, anders kijken jullie mijn techniek af

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-09-2002 9:55 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hmm jester666 zal ook wel meewillen doen met die airguitar battle (die oefent elk concert )

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 01-09-2002 9:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

jij ? techniek????

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-09-2002 10:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 9:56 schreef Shredhead het volgende:
jij ? techniek????

Tsss.. it takes years of practise

Dat JIJ nou geen airguitar kan spelen, je kan je airguitar niet eens stemmen

Maarruh we gaan er vandoor, tot strax allemaal

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 01-09-2002 10:12 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Ik heb er echt heeeeeeeeel veel zin in vandaag !!! Ik hoop dat Ron Thal z'n beruchte gitaar mee heeft ( die met die vleugels ) ik neem het foto-toestel mee en heb een rolletje van 40, moet wel genoeg zijn denk ik....LOL

Tot straks !!!

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-09-2002 10:43 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Yeah eindelijk is het dan zover!!! Heb er echt zin in !!! Kan haast niet wachten tot het zover is .. ow jah en ik neem natuurlijk ook m'n fototoestel mee (m'n pa dan)
zie jullie allemaal daar!!

Kankerlul

gummibeer
Usericon van gummibeer
Posted 01-09-2002 11:34 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 9:46 schreef Snaack het volgende:
JaneDoe en ik zijn er al om 12.00 uur

En om 11.00 François en Richard ophalen die sinds 17.00 gister in de trein zitten Toen belde François iig dat ze in de trein zaten. Moeten die gasten uit Zuid-Spanje komen ofzo

Enne -- In de pauze heb ik de volgende indeling voor de air-guitar battle gemaakt:
-17.00 uur Gummibeer
-17.10 uur Azzie
-17.20 uur Shredhead
-17.30 uur Marcel
-17.40 uur SnaacK

Gummibeer trekt zich terug om anderen ook een kans te geven en omdat ik niks hebt voorbereid.

En tot laters

[Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 01-09-2002 11:35]

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com