|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerst de baroeg maar eenz vniden |
|
quote: Er staat een routebeschrijving op de site Het is vrij makkelijk te vinden, het is in de buurt van treinstation Lombardijen.. Kijk anders op www.routenet.nl voor een deur tot deur routebeschrijving Tot zondag! |
|
quote: sorry, uitverkocht Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Damn, dan neem ik wel een Azagthoth worst |
|
eh.... heb ik ook nog wat te vertellen... mijn "worst" (jaja WORST) is gereserveerd voor iemand anders. p.s. misschien kunnen we nog een sandwich maken ?? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 30-08-2002 13:42] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Lief snaackje, Azzie en ik zullen jou eens laten voelen wat diep is!! |
|
mwoehahahaha! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ow mijn god ONTOPIC !!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nog ff een pizza mededeling! De mensen die van de mogelijkheid gebruik willen maken om een pizza te bestellen, kunnen kiezen uit een assortiment van 14 pizza's. Helaas is het niet mogelijk om extra ingrediënten op je pizza te bestellen, omdat de bestellingen dan te lang gaan duren en het onoverzichtelijk wordt. Don't blush when I rip you open |
|
quote: En ik wilde nog wel extra kaas op mijn four cheese pizza |
|
Komt er ook een air guitar battle? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hehehe...ga je gang zou ik zeggen!!! Don't blush when I rip you open |
|
quote: die ga ik winnen |
|
quote:Okay, dat moet ik zien. Om half twaalf, air guitar voorstelling featuring Gummibeer? |
|
woehahahha!!! Mirandarijjntje en ik zijn er om 14:00! |
|
JaneDoe en ik zijn er al om 12.00 uur En om 11.00 François en Richard ophalen die sinds 17.00 gister in de trein zitten Toen belde François iig dat ze in de trein zaten. Moeten die gasten uit Zuid-Spanje komen ofzo Enne -- In de pauze heb ik de volgende indeling voor de air-guitar battle gemaakt: -17.00 uur Gummibeer -17.10 uur Azzie -17.20 uur Shredhead -17.30 uur Marcel -17.40 uur SnaacK |
|
LOL!! Moet ik tevoren wel ff opwarmen eigenlijk |
|
Ik ga wel een héél moeilijk nummer airguitaren Dussuh ik moet ook wel ff warmspelen.. Maar wel alleen, anders kijken jullie mijn techniek af |
|
hmm jester666 zal ook wel meewillen doen met die airguitar battle (die oefent elk concert ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
jij ? techniek???? |
|
quote: Tsss.. it takes years of practise Dat JIJ nou geen airguitar kan spelen, je kan je airguitar niet eens stemmen Maarruh we gaan er vandoor, tot strax allemaal |
|
Ik heb er echt heeeeeeeeel veel zin in vandaag !!! Ik hoop dat Ron Thal z'n beruchte gitaar mee heeft ( die met die vleugels ) ik neem het foto-toestel mee en heb een rolletje van 40, moet wel genoeg zijn denk ik....LOL Tot straks !!! |
|
Yeah eindelijk is het dan zover!!! Heb er echt zin in !!! Kan haast niet wachten tot het zover is .. ow jah en ik neem natuurlijk ook m'n fototoestel mee (m'n pa dan) zie jullie allemaal daar!! Kankerlul |
|
quote: Gummibeer trekt zich terug om anderen ook een kans te geven en omdat ik niks hebt voorbereid. En tot laters [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 01-09-2002 11:35] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |