|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe, dude ! Ik ben jammer genoeg pas rond 18:00 aanwezig... Mag ik wat later ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
pfff jesus m'''n pa is pleitos nu kan ik nie eenz gaan.. |
|
Zoooo en nu ga ik er echt vandoor. Dag luitjesch . |
|
-17.00 uur Gummibeer ojee, das nu! succes! Oud Vuil. |
|
Bij deze Mr. Snaack en Mr. Coenen.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
I second that. Net thuis met de nachttrein, pffff..... |
|
zoooooooooooooo, was leuk, alleen jammer dat ik de hele dag barste van de koppijn Meneer Daude vond ik errrrrug indrukwekkend Ron Thal was ook te gek, net als vorige keer. Heen weg was klote, 3,5 uur over gedaan...(vanuit venlo..) |
|
Ik vond het verschrikkelijk gezellig! En ik heb verschrikkelijk goede muziekanten zien spelen Wel vond ik bands zonder zanger wat komisch al begrijp ik wel dat dat afleid van de gitaren... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ook ik heb me goed vermaakt gister... Shredfest is zeker voor herhaling vatbaar! (ennuh: goeie morgen Suzanne ) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik heb ook prima vermaakt ... ook al ik meer met iedereen heb zitten ouwehoeren dan heb staan luisteren. Ik vond Time Machine heel gaaf. Zoals die jongens lachend op het podium staan is gewoon helemaal te gek. Weinig concerten gezien waar de bandleden het zo naar hun zin hebben. |
|
dit heerschte was echt damn Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Als ik dat geweten had.. Ik had genoeg asperine bij me om heel de Baroeg te drogeren Don't blush when I rip you open |
|
Shredfest heerschte!!! Ben nu alleen wel MEGA brak!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Damned!!! Ik zal even een korte samenvatting geven: HHHHHHHHEEEEEEEEEERRRRRRRRSSSSSSSSSSSCCCCCCHHHHHH!!!!!! Iedereen die geweest is -- ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als ik Bedankt, want mede dankzij jullie is het gister een zéér geslaagd feestje geworden! Er waren bijna 130 betalende bezoekers, dat betekent dat er op een gegeven moment tegen de 170 mensen binnen waren! De Baroeg heeft dus ook wel een leuke baromzet gedraaid Ook wil ik iedereen die een sponsorbijdrage heeft geleverd nogmaals hartelijk bedanken, we will remember you |
|
Snaak, bedankt! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: LOL, een nachtje goed - wel kort - slapen doet wonderen |
|
Ik vond t ook zeker voor herhaling vatbaar, ik heb me heel goed geamuseerd ondanks dat ik helemaal verkeerd gereden ben en dat we ( shredhead en ik ) er inderdaad 3.5u over gedaan hadden maar Time Machine en Ron Thal maakten alles weer goed hehehehhe, ik vond t ook hartstikke leuk om al die zm-ers te onmoeten die ik nog niet IRL had gezien !!! maar nu ga ik eens ff lekker genieten van m'n vrije dag want ik was zaterdag naar mangled geweest en dan gister de hele dag, ik ben echt helemaal gaaaaaaaaaaaar.....LOL Welterusten Snaack Bedankt !!! [Dit bericht is gewijzigd door Mirandarijntje op 02-09-2002 11:45] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-09-2002 11:22] |
|
Het was echt een geweldig feest!!! Wat kunnen die gasten goed spelen zeg...ik heb er echt van genoten! Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar maar in Ahoy Marcel en SnaacK heel erg bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 02-09-2002 11:26] Don't blush when I rip you open |
|
Helleu allen, Ik = GAAR !!! hahahaha het was wel zeker geslaagd, dit gaan we zeker weten overdoen, ben al bezig met voorbereidingen voor shredfest 2.0 Was leuk om nog meer zm-ers te ontmoeten, mijn lijste van zm-ers IRL wordt steeds langer Allemaal bedankt voor t komen en voor het geweldige feest Marcel |
|
Marcel en Snaack, ik heb echt een geweldige dag gehad, ik vond het echt heeeeeeel erg geslaagd. Heb het super naar m'n zin gehad! Vond t leuk om weer eens met wat mensjes te praten! Dit is echt zeker weten voor herhaling vatbaar, moeten we vaker doen zo'n feestje! liefs van Jamie Kankerlul |
|
oh ja ....wat ik ook nog wilde zeggen is,dat ik t ook superdroog vond dat Ron Thal altijd " Juice " zei als Joost met een solo begon...ROFL!!!! |
|
ik kan maar een ding zeggen Shredfest Mensen bedankt vvor de gezelligheid |
|
Hmz, ik merk dat ik een paar ZM'rs mis gelopen ben. Sorry... nee toch niet, ik wou jullie gewoon niet zien... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |