IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : 1 september: voor de gitaristen en andere gitaarliefhebbers: SHREDFEST ! Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-08-2002 16:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wie gaat van de mogelijkheid gebruik maken Pizza te kanen?

Ik zelf overweeg de blasfemische pizza overigens

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-08-2002 16:49 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 16:47 schreef Snaack het volgende:
Wie gaat van de mogelijkheid gebruik maken Pizza te kanen?

Ik zelf overweeg de blasfemische pizza overigens

ja ik wel hoor

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-08-2002 16:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

count me in!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-08-2002 16:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik hoop dat we allemaal in de Baroeg passen

De site heeft al dik 600 unieke hits

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-08-2002 16:59 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 16:56 schreef Snaack het volgende:
Ik hoop dat we allemaal in de Baroeg passen

De site heeft al dik 600 unieke hits

hahahah welja, eerst maar zien hoeveel er werkelijk komen dan geloven

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 29-08-2002 17:07 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 29 augustus 2002 16:59 schreef FireFox het volgende:
hahahah welja, eerst maar zien hoeveel er werkelijk komen dan geloven

Tuurlijk, maar hierdoor heb ik, in ieder geval, niet het idee dat ik voor niets twee dagen door een bloedheet Rotterdam heb gelopen met koorts en een flinke luchtweginfectie om posters op te hangen en te flyeren.

Maar goed je heb gelijk eerst zien dan geloven!

Don't blush when I rip you open

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-08-2002 17:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 17:07 schreef JaneDoe het volgende:
Tuurlijk, maar hierdoor heb ik, in ieder geval, niet het idee dat ik voor niets twee dagen door een bloedheet Rotterdam heb gelopen met koorts en een flinke luchtweginfectie om posters op te hangen en te flyeren.

Maar goed je heb gelijk eerst zien dan geloven!

oooow snaaahaack je staat weer onder t verkeerde account

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-08-2002 17:20 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

. oeps misschien ook niet

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 29-08-2002 17:21 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 29 augustus 2002 17:19 schreef FireFox het volgende:
oooow snaaahaack je staat weer onder t verkeerde account

Nee joh het is mij..Tam!

Don't blush when I rip you open

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-08-2002 17:22 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 17:21 schreef JaneDoe het volgende:
Nee joh het is mij..Tam!

ja daar kwam ik later ook achter en toen wou ik edit klikken en klikte ik quote aaaarrgh hitte

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 29-08-2002 17:31 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 29 augustus 2002 16:01 schreef JaneDoe het volgende:
Goed nieuws! We hebben een deal met een pizzaboer kunnen sluiten.
We zorgen ervoor dat er bestelformulieren aanwezig zijn in de Baroeg.

Je betaald je pizza vooruit in ruil voor een bonnetje.

We krijgen korting, alleen is dat afhankelijk van het aantal te bestellen pizza's...

Er zal tot een bepaalde tijd besteld kunnen worden, omdat we ervoor willen zorgen dat het eten er bij aanvang van de pauze vóór de jamsessie aanwezig is..dan hoef je nix te missen

WOW, geweldig !!! ik lust wel een pizaatje

MetalSheep
Usericon van MetalSheep
Posted 29-08-2002 17:39 by MetalSheep Wijzig reactieProfiel van MetalSheepQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 16:01 schreef JaneDoe het volgende:
Goed nieuws! We hebben een deal met een pizzaboer kunnen sluiten.
We zorgen ervoor dat er bestelformulieren aanwezig zijn in de Baroeg.

Je betaald je pizza vooruit in ruil voor een bonnetje.

We krijgen korting, alleen is dat afhankelijk van het aantal te bestellen pizza's...

Er zal tot een bepaalde tijd besteld kunnen worden, omdat we ervoor willen zorgen dat het eten er bij aanvang van de pauze vóór de jamsessie aanwezig is..dan hoef je nix te missen

Lekkuhr...pizza

I laugh untill my head comes off

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 29-08-2002 18:02 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

jammie jammie, pizaa, lekker! das goed geregeld mensen, want ik was al bang dat ik maybe iets moest missen om tussendoor ff een snack te nuttigen ofzo .. TOP! by the way, Lady Rose... Neem je Michael ook mee???

Kankerlul

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 29-08-2002 18:04 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

shoarma pizza lekkerrrrrrrrrr

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 29-08-2002 18:19 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Wow !!!

Veel zm-ers geweldig gaat een feest worden !

Heb er zin in

Marcel

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 29-08-2002 18:25 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Anders ik wel

G.
Usericon van G.
Posted 29-08-2002 20:21 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

hoe laat is het pizza feest?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-08-2002 21:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Excuus -- de pizza's staan gepland NA de jamsessie, dan hebben we een pauze van 45 minuten tot een uur voordat de bands beginnen.. En die pauze begint rond 17.00 uur.

Dus waarschijnlijk om 16.00 uur uiterlijk bestellen

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-08-2002 21:28 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

- Shredhead: Pizza salami

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 29-08-2002 21:34 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quatro staggioni of een pizza shoarma ofzo....mag ik SAUS !!!!

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 29-08-2002 21:36 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Gummibeer wil een four cheese!!!!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-08-2002 22:07 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

firefox - pizza piquante

G.
Usericon van G.
Posted 30-08-2002 0:14 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

ik krijg er helemaal honger van

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-08-2002 0:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

-azagthoth - pizza ham kaas tomaat

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-08-2002 3:05 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Pizza azagthoth

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com