|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
13 - 15 augustus. Dinkelsbuhl Duitsland Line-up tot dusver: Amon Amarth Amorphis Backyard Babies Battlelore Before The Dawn Beneath The Massacre Black Messiah Born From Pain Brainstorm Callejon Corvus Corax Cataract Daath Dagoba Deadlock Deathstars Elvenking Entombed Epica Equilibrium Evocation Firewind Ghost Brigade God Dethroned Gran Magus Grave Haggard Hate Hate Eternal J.B.O. Jack Slater Katatonia Katra Koldbrann Kreator Legion of The Damned Life of Agony Misery Index Moonspell Narziss Necrophagist Nim Vind One Way Mirror Opeth Powerwolf Psychopunch Psycroptic Raunchy Sabaton Sacred Steel Schandmaul Skyforger Suffocation Suicide Silence Sylosis The Faceless The Haunted The New Black The Other The Sorrow The Storm Unearth Unheilig Unlight Unsun Urgehal Vader Voivod Volbeat Vomitory Vreid Waylander Tickets: 70 euro voor 3 dagen Info: www.summer-breeze.de Nog meer mensen die hier heen gaan? Wil dit voor het eerst gaan proberen dit jaar, vette line-up wat mij betreft [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 18-03-2009 14:13] |
|
Wat Grey zegt. Epica laatst al gezien, en God Dethroned zie ik in Peru al. Nee, geen SB voor mij. Bruce Banner |
|
Wacken was ook ooit een knus festival... |
|
quote:Stimmt, maar als ik toch naar een groots festival ga per jaar omdat de club er nou eenmaal heengaat is de keus snel gemaakt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waar zit het nu dan? Ben er paar keer geweest, maar dan was het altidj daar in dat dorpje, mijlenver lopen vanaf de camping (wat ook zijn charme's had). |
|
't zit in Dinkelsbuhl bij de airstrip. Ik kan nog wel wat lieve mensen meenemen in m'n bus. Ga wel eerst naar Party San, dan 2 dagen kamperen in Jena om te shoppen en wassen en bbqen en relaxen (ligt er tussen in). Dan hebben we ook geen files want komen de avond ervoor aan. Bla |
|
quote: Hoho, dat heb ik gelezen! Ik ga namelijk met wat lui van Wacken naar Party San, maar ik had nog niemand om mee te reizen van Party San naar Summerbreeze. Dus als er plek is en men ziet mijn gezelschap zitten dan zou ik graag mee! [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 18-03-2009 15:53] |
|
Ik weet eerlijk gezegd niet wie je bent! Myspace me ofzo. Bla |
|
quote: Gedaan. |
|
Vrijwel zeker daar met Urgehal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zou ms beter uitkomen als je met Mira meegaat. Zoals ik al zei ga ik na PSOA eerst naar huis en dan weer naar Summerbreeze. Komt volgens mij beter uit met mijn mede-passagiers. Bovendien zat mijn auto ws toch al vol... |
|
HEUY!!!! Zeker aanwezig ....campertje Hub? |
|
quote: Ja ik dacht inderdaad al dat het met jou meereizen m niet zou worden. Ik wil namelijk niet eerst terug en dan weer heen! |
|
Oooow, dit ziet er goed uit! En is nog eens haalbaar voor me ook (als in geen diploma uitrijkingen ende zo) Ook meer bands die ik liever zou willen zien dan in de line-up van GMM. In de gaten houden dus Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Yep, campertje Had je mail van Thomas dat zij goedkope vluchten willen regelen voor ons? Ik prefereer de camper want dan kunnen we meteen aansluitend naar Barther met Urgehal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Secrets of The Moon Obscura Hackneyed Bury Me Deep |
|
Nim Vind zou ik wel willen zien, maar om daarvoor naar Dinkelsbuhl te rijden... Wel mooie omgeving (Romatische strasse)! |
|
Als je net zo lang in de file staat als wij vorig jaar heb je genoeg tijd om van de schitterende omgeving te genieten.... |
|
quote: HEUY!!!! Wat is Barther???..... weer een nieuwe ervaring voor mij? |
|
quote:Festival waar afgelopen jaar TrollfesT ook al speelde (waar die lompe video is opgenomen ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! ..... en nu een Lompe video van ons .... trek je LOMP-shirt maar weer uit de kast |
|
Gezellig met t campertje!! Ik ook! Bla |
|
De kaartverkoop gaat hard volgens de site, binnenkort maar aanschaffen dan |
|
+1 |
|
Regeer, fijn dat je toch weer gaat ondanks de file van vorig jaar! Gewoon de avond ervoor aankomen, lekker barbequen, niks aan de hand! Hebben jullie geen zin om na Party San ook 2 dagen mee naar Jena te gaan? Dat scheelt je 1000 km rijden (500 heen, 500 terug). Daar is een te gekke camping, spotgoedkoop, waar je lekker kunt relaxen, wassen, douchen, bijslapen... En Jena is superleuk. Bla |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |