|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Het blijft charmant, dat klantgerichte "en nou oprotten ik moet de kas tellen en een tostie bakken en er komt een andere sleuteldienst". Onbetaalbaar. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Das weer ff geleden voor ons! (ivm aankomende cd ff een jaartje rustig aan gedaan + nieuwe bassist) |
|
Wordt vast weer erg gezellig... Inclusief ergens wreten met een hele zooi lui. Hoort er een beetje bij, hè? [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 15-07-2009 13:22] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik zei het iets suptieler dan dat |
|
quote: Mag je van tevoren wel reserveren en het eten bestellen, anders red je het natuurlijk nooit om binnen 45 minuten te eten en terug te komen in popfront! Ontopic: Ich bin dabei! |
|
quote: Of laten bezorgen daarzoot, 37 piza's, 26 babi pangang, 9 patatjes oorlog en 24 kaas soeflees of zoiets Hahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Kijk nou eens iets beter naar de tijden dan.... Da's wel langer dan drie kwartier, hoor.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 16-07-2009 13:07] |
|
quote: Ach, na 8 jaar zelf achter de bar gestaan te hebben kan ik mij misschien wel een kwinkslag veroorloven Is het al weekend? Sjeezz... Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote: iig aanwezig... ennu, als er nog een band uitvalt... |
|
quote: Heel goed quote: Weet ik, Herman.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
... dit is echt de laatste keer dat je me Herman noemt... (mooi, ban voor 1 dag > dreigen!) |
|
quote: ..en een pandverbod in Popfront (voor het bedreigen van een vrijwilliger) maar daar was je al bekend mee geloof ik "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Was geen vrijwilliger, en het was geen bedreigen.... Nog meer ouwe koeien? Boeiender |
|
quote: je gaat over de knie, emotie! |
|
quote: Misschien moet je je Emotie-plan toch wel uitvoeren Herrie! Boeiender |
|
Nee! |
|
quote: Boeiender |
|
wel zin in en aanwezig... (*druk opzoek naar nieuwe verbod...*)... |
|
quote: Hmm, doe het wel als ik weer naast je sta, vond het wel grappig. Boeiender |
|
...heb liever mensen die achter me staan... |
|
zolang je maar niet 's middags ruzie gaat maken met de barman... |
|
quote: Doe je best, ik schrijf hem met vééééél plezier uit, veel te lang niet meer gedaan [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 03-09-2009 4:14] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |