|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hoe was cowboys from hell? |
|
Heeeel saaaaaaaaiii!!! Dus je hebt niks gemist aan die band! |
|
Vond het zeer geslaagd! Bedankt allemaal voor de gezelligheid! Anyway, next---> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3254059 "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Was gaaf gister! Nekpijn van hier tot tokyo, maar was gaaf. Pantera coverband ook! Hoewel ze er met sommige dingen wel es naast zaten hehe (pantera kan ik dromen, dus dan valt dat wel op) X-tinXion kickte weer keihard ass en Neon Black was ook te gek (ik was wat later, kon niet alles meekrijgen). Traktor heb ik ook flink van genoten, maar de 'normale' zang vond ik dan weer minder. Oja en Cilice was ook weer lekker bruut en retestrak! |
|
quote: Frnkieeeeee Helaas Neon Black moeten missen, Traktor was ook vet!! De Pantera coverband was met momenten aardig, maar met name die gitarist moet toch iets beter zn huiswerk doen hoor! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 20-09-2009 17:24] |
|
Zo, ik ben nu al thuis, dat was een godvergeten mooi feestje Ook onwijs tof om weer eens te partyen met de Zwolse crew Enzo. |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hehe, way to go Snaackmans! Vond Cilice erg gaaf, de cd beukt ook erg lekker. Ikstinkjohn was ook super, zo strak had ik ze volgens mij nog niet gezien, wat een mooi feestje! De Pantera coverband vond ik niet strak genoeg en te rommelig, jammer maar helaas. Verder vooral staan ouwehoeren buiten, was een leuke dag. Boeiender |
|
Zijn er nog fotookes gemaakt? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |