|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zo zat dat jij net was in popfront en de docter... dan hoop ik dat je dat de 19e ook bent... heb je weinig uit te schrijven denk ik! |
|
quote: |
|
quote:Met al jouw ervaring, zowel binnen je werk als je lever, faal toch echt met het inschatten van |
|
Boefjes. Boeiender |
|
Nog iets meer dan een weekje en het is weer feest! |
|
Misschien toch maar even langsgaan, te lang niet meer in Popfront geweest. |
|
quote: Deze keer dan wel echt doen, hè?! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Volgende week alweer!! |
|
quote:En dan tegen mij zeggen dat ik veel te veel onthoud |
|
oh... en 's avonds kunnen we ook nog genieten dan de daklozenmarathon! heerlijk... met een biertje in de hand even klappen en juichen (buiten). www.daklozenmarathon.nl |
|
Ah Ik stink sjohn ook weer op den planken Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Eh. Oh, hehe, daar heb ik zo even snel niet van terug Anyway.. Volgende week! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zaterdag! Zin an! |
|
Stel je voor dat je met een poster formaat A0 langskomt, kan die dan die avond ergens opgehangen worden? |
|
quote: + heel veel |
|
quote: +1 |
|
Definitief aanwezig met een ontzettend vaag aanhangsel Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
...de tering wat een weekeinde gaat dit worden... don + vrijdag studio en 's avonds klein verjaardagsfeestje... zaterdagochted uitbrakken en dan weer met gang oja... mij weekeinden beginnen altijd donderdagavond... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 15-09-2009 17:27] |
|
quote: at Grindbashers...Do en vrijdag bij fredde kaddeth op nemen? |
|
quote: Boeiender |
|
...en donderdag slapen bij MR. N. [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 15-09-2009 21:49] |
|
quote: |
|
quote: EN slapen.... ! |
|
Zowiezo dat ik zaterdag even langs kom! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |