|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
UPDATE! Edge Of Serenity heeft helaas moeten cancellen. Hiervoor in de plaats speelt COWBOYS FROM HELL (Pantera tribute band) http://www.myspace.com/cfhholland "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hehehe, skatje toch... blijf je dan ook bij mij crashen? Jammer van de afzegging, die band wilde ik graag eens aanschouwen... Mooie vervanging in ieder geval. Boeiender |
|
quote: Zonde van EoS |
|
quote: Gàdver... Pantera Bareuh... |
|
Edge Of Serenity komt in ieder geval gauw een andere keer spelen.. Reden van afzeggen was gegrond "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Alles offen mein freund! |
|
Nou, luister dan vanavond in iedergeval naar HeadbangersFM, dan heb je toch nog een beetje EOS te pakken : HeadbangersFM heeft vanavond, Donderdag 17 september, Wietze Halma (zanger/oprichter) van Edge Of Serenity te gast in de studio. Waar : www.headbangersfm.com Show : The Super Metal Shit Show Hoe laat : 19.00 tot 22.00 uur Wanneer : vanavond, Donderdag 17 september , online via website radio station te volgen ! Meer info Edge Of Serenity (Melodic Death Metal): www.myspace.com/edgeofserenity www.edgeofserenity.com |
|
Nog 2 nachtjes slapen! |
|
Ook aanwezig, wel zin in wat mettul |
|
quote: |
|
...morgen...!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Heel misschien aanwezig. Zit niet ver uit de buurt. Moet vriendin van me evt mee zien te krijgen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Morgen al. |
|
quote: |
|
Grr, moet morgen werken. Afwezig dus |
|
quote: Misschien he? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Rond 13h stappen wij op de trekker om richting Zwolle te tuffen, zin in!! |
|
Jeuj! Ff een broodje eten en dan die kant op! |
|
Was wel weer eff leuk feestje. |
|
Heb me ontzettend vermaakt, de avond was vrijwel geheel gratis met al dat giftbier Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Goed feest weer! En nog weer leuke mensen gezien en een leuk iemand er aan over gehouden! |
|
Was weer gezellig gisteren!! Cilice |
|
quote: Wauw, ik had gisteren ook echt pas heel laat door dat jij het was haha! Je ziet er heel anders uit met kort haar haha! Staat je goed, dat wel! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |