IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : ZM t-shirt II Volgende pagina
Blubber
Usericon van Blubber
Posted 04-06-2001 19:36 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Oke, hier ff een plaatje dat roodkapje gevonden heeft.



Wat vinden jullie ervan?

[Dit bericht is gewijzigd door Blubber op 04-06-2001 19:37]


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 04-06-2001 19:45 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht

Tja, ik heb wel iets met draken en deze vond ik erg tof.
Ik heb ook nog wel twee andere draken, maar ik wou eerst even kijken of er interesse in was. Júllie moeten tenslotte zeggen of het uberhaupt wel bij de site past natuurlijk.
Ik weet eigenlijk zelf niet eens zeker of het echt iets is voor het t-shirt.

(Ik zag trouwens dat je je sub titel veranderd hebt, blubber, erg grappig )

[Dit bericht is gewijzigd door roodkapje op 04-06-2001 19:49]


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-06-2001 22:07 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Tegen, sorry, niks persoonlijks hoor, maar ik vind draken niet zo leuk, behalve die ene op Dol Guldur van SUMMONING. Ik vind het ook niet zo bij de site passen.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 04-06-2001 22:39 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Ik heb wel iets met draken en vind het ook een mooi plaatje. Maar eerlijk gezegd vind ik het toch ook niet bij de site passen.


No regrets and no remorse...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-06-2001 8:19 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik vind het plaatje heel mooi, maar inderdaad past het niet zo bij de site!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 05-06-2001 11:32 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


Nee, jullie hebben allemaal gelijk.
Nu ik er nog een keer naar kijk, zie ik het zelf ook. Ach, leuk geprobeerd.
Zijn de rest van de mensen er eigenlijk wel mee bezig? Ik heb er nog niet zoveel over gehoord.
(Zeker geen tijd, hahahahaha)


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-06-2001 11:34 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Paul en ik gaan het regelen, maar:
1. wij hebben het druk
2. we hebben nog geen ontwerp
3. .....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 05-06-2001 11:50 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


Ik geef jullie ook niet de schuld, jullie doen je best. Maar ik vroeg me eigenlijk af of er nog wel mensen bezig zijn met ontwerpen. Kijk, als de t-shirts er eenmaal zijn loopt het wel storm met enthousiasme, maar voor die tijd........Tsssss, zeker liever lui dan moe


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 05-06-2001 13:54 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Sorry, voel me hier niet toe geroepen. Ben absoooluuut niet creatief


No regrets and no remorse...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-06-2001 13:55 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2001 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Sorry, voel me hier niet toe geroepen. Ben absoooluuut niet creatief
hihi....ik ook niet!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-06-2001 16:28 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2001 11:32 schreef roodkapje het volgende:
(Zeker geen tijd, hahahahaha)


Sterf!!!!!!!!!!!!!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 05-06-2001 16:30 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Geen tijd???! Mr. Bintmeister studeerd, ergo hij heeft dus genoeg tijd voor dit soort dingen


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-06-2001 18:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ben redelijk creatief , maar ook gewoon lui


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 05-06-2001 20:25 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Lui??? je bent zeker IT-er (of student) ;-)


maareuh, wat is er gebeurt met het originele idee? Dus het zm logo wat hier boven de pagina staat op de voorkant en een pic van Mad Maike (of een andere stevige headbanger) op de achterkant!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Fire
Usericon van Fire
Posted 06-06-2001 0:04 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

En LM zijn wij nog ergens mee bezig (ontwerpen)
Of gaan we alleen de studenten AFZEIKEN



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-06-2001 4:24 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hmm, ik weet niet of ik wel zo'n shirt wil... ik voel me nog niet helemaal ingeburgerd hierzo , in ieder geval geen girly ding, want dat staat me toch nie... en voor wat betreft het ontwerp, er zijn zoveel mooie plaatjes te vinden die geschikt kunnen zijn. Tekenen kan ik niet erg goed, dus dat valt al af. Wat mij betreft liefst een "eng" plaatje, of gewoon mooi sferisch, donker in ieder geval. En uiteraard moet het "logo" erop! Ik zal ook eens wat zoekwerk verrichten, wie weet...


Dead things grow from deep inside...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-06-2001 10:02 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2001 0:04 schreef Fire het volgende:
En LM zijn wij nog ergens mee bezig (ontwerpen)
Of gaan we alleen de studenten AFZEIKEN


hehe, ik zal mijn tekentalenten hier eens voor aanwenden denk ik... Ik zal een dezer dagen vast ff een ontwerpje posten dan.

(en tuurlijk moeten studenten worden afgezeken! (da's toch een volkssport??))


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2001 10:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zelfs ik doe het, en ben nog wel student .. officieel ...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 06-06-2001 18:44 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Tja, ik ga ook wel voor het oude ontwerp...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-06-2001 23:49 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

is het geen idee om met een zooi ZM'ers een foto te maken en die op de achterkant te mikken???

Of een foto van de moderators??
Of van het langharigtuig
of van de dames van staal??

wordt het wat persoonlijker enzo, ipv maar 1 persoon op de foto


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-06-2001 12:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2001 23:49 schreef Bintmeister het volgende:
is het geen idee om met een zooi ZM'ers een foto te maken en die op de achterkant te mikken???

Of een foto van de moderators??
Of van het langharigtuig
of van de dames van staal??

wordt het wat persoonlijker enzo, ipv maar 1 persoon op de foto



Jaah, foto's ik heb anders wel coole foto's van op kerkhoven enzo, sfeerbeelden kenjewel...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 08-06-2001 0:15 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

wat ook wel stoer is om met een zooi in metaloutfit met instrument te poseren, als een soort metalorkest-achtig-iets..


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 08-06-2001 0:21 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2001 23:49 schreef Bintmeister het volgende:
is het geen idee om met een zooi ZM'ers een foto te maken en die op de achterkant te mikken???

Of een foto van de moderators??
Of van het langharigtuig
of van de dames van staal??

wordt het wat persoonlijker enzo, ipv maar 1 persoon op de foto


Tja, dat lijkt me niet zo'n strak plan, ik sta liever niet met me lelijke bek achterop mijn t-shirt...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-06-2001 1:23 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

nee, ik ben moeders mooiste... NOT


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 08-06-2001 8:43 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik ben net over de streep om een foto van mezelf (als ik een mooie heb gemaakt, en dat kan nog wel ff duren ) op deze site te zetten, maar dat betekent niet dat ik dan meteen op een t-shirt wil


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 08-06-2001 18:46 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

Ik weet eigenlijk nog niet of ik um wil....
We kunnen een beetje wie ut eerst komt wie het eerst blablaat... Ik bedoel als je je foto erop wil moet je hem z.s.m. insturen snappie? En het plaatje past inderdaad echt nie bij de site, maar dat hadden gullie al door.

[Dit bericht is gewijzigd door Lon op 08-06-2001 18:49]


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen