|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vat het 2e plaatje niet... |
|
Ik ook niet, WAT IS DAT |
|
en die vin ik nu net zo mooi |
|
quote: ik bedoel maar |
|
quote: me 2 Ik vergiet als zeef hebben |
|
Vandaag mn ZM-shirt binnengekregen en HIJ IS VET!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij past precies en ik hou echt van het ding! Mijn voorstel: plaats hier een fotootje van jezelf in je ZM shirt! Ik ben bezig met fotootje maken nu dus jullie zien m als ie ontwikkeled is. Goed plan? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Nou... |
|
Oh ja, ik heb geen ZM shirt. |
|
quote: neuh.... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
die gast die altijd bij elk concert is in arnhem en omstreken, was ook bij no mercy btw die heeft ook zo'n t-shirt. |
|
quote: haha, die ook wel eens zonder shirt wil lopen ? Hij had em gister aan ja |
|
Ik heb nu ook mn zm shirt, en misschien dat ik wel een foto laat maken in Parijs, van mezelf met shirt aan. Iig heerscht het shirt, misschien net iets te groot maar dat zit wel zo lekker. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik heb eind mei misschien een optredentje. Ik denk dat ik dan dat shirt wel ff aantrek |
|
Niet zin om heel topic af te struinen, maar ik vroeg me af hoe ie eruit ziet en hoe ik um eventueel kan bestellen [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
met de ZM-shop: http://www.zwaremetalen.com/shop_index.php |
|
quote:Bedankt voor URL, maar ik vind um niet mooi.... helaazzz.... Ik houd wel van simpele shirts. Shirts met enkel alleen het logo en verder niets spreken mij meer aan [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
komen er nog nieuwe ZM-shirt, gezien de grote belangstelling??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Bedoel je nieuwe persingen van het oude shirt of helemaal nieuwe ontwerpen? |
|
nieuwe persingen I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Natuurlijk niet! Die waren van het festival! |
|
**schop** Joehoeoeoe, ik zag laatst dat JaneDoe een ontzettend gaaf zwaremetalen shirt droeg, ZIJN DIE NOG ERGENS TE VINDEN..?!! PLEASE LET ME KNOW..!!!! A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik heb het shirt nu binnen via rajackar, erg mooi gedaan, ziet er beter uit als shirt 1. Oud Vuil. |
|
ooh ik moet nog geld opsturen geloof ik volgende week maar even doen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |