IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : ZM t-shirt II Vorige pagina | Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-07-2001 4:01 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik vat het 2e plaatje niet...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 03-07-2001 21:28 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ook niet, WAT IS DAT


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 03-07-2001 21:39 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

en die vin ik nu net zo mooi


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-07-2001 21:42 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2001 21:39 schreef |MoRGaN| het volgende:
en die vin ik nu net zo mooi


ik bedoel maar


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 03-07-2001 21:49 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2001 22:23 schreef SheRa het volgende:
De derde en de laatste vind ik vooral erg mooi.


me 2


Ik vergiet als zeef hebben


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 03-07-2001 21:49 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2001 22:23 schreef SheRa het volgende:
De derde en de laatste vind ik vooral erg mooi.


me 2


Ik vergiet als zeef hebben


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 10-05-2002 17:56 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Vandaag mn ZM-shirt binnengekregen en HIJ IS VET!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij past precies en ik hou echt van het ding!

Mijn voorstel: plaats hier een fotootje van jezelf in je ZM shirt! Ik ben bezig met fotootje maken nu dus jullie zien m als ie ontwikkeled is.
Goed plan?


I spy with my little and verrry evil eye.....


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-05-2002 18:04 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nou...



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-05-2002 18:04 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Oh ja, ik heb geen ZM shirt.



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 10-05-2002 18:05 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 18:04 schreef Vargen666 het volgende:
Oh ja, ik heb geen ZM shirt.


neuh....


I spy with my little and verrry evil eye.....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-05-2002 18:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

die gast die altijd bij elk concert is in arnhem en omstreken, was ook bij no mercy btw die heeft ook zo'n t-shirt.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 10-05-2002 18:07 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 10 mei 2002 18:05 schreef ghoulliette het volgende:
die gast die altijd bij elk concert is in arnhem en omstreken, was ook bij no mercy btw die heeft ook zo'n t-shirt.

haha, die ook wel eens zonder shirt wil lopen ?
Hij had em gister aan ja


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-05-2002 19:24 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik heb nu ook mn zm shirt, en misschien dat ik wel een foto laat maken in Parijs, van mezelf met shirt aan.
Iig heerscht het shirt, misschien net iets te groot maar dat zit wel zo lekker.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 11-05-2002 0:50 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik heb eind mei misschien een optredentje. Ik denk dat ik dan dat shirt wel ff aantrek


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 11-05-2002 0:54 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

Niet zin om heel topic af te struinen, maar ik vroeg me af hoe ie eruit ziet en hoe ik um eventueel kan bestellen


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 11-05-2002 0:55 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht



Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 11-05-2002 1:03 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2002 0:55 schreef Bintmeister het volgende:
met de ZM-shop:
http://www.zwaremetalen.com/shop_index.php
Bedankt voor URL, maar ik vind um niet mooi.... helaazzz....

Ik houd wel van simpele shirts. Shirts met enkel alleen het logo en verder niets spreken mij meer aan


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-10-2002 23:06 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

komen er nog nieuwe ZM-shirt, gezien de grote belangstelling???


I spy with my little and verrry evil eye.....


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-10-2002 23:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 23:06 schreef WickedKimmie het volgende:
komen er nog nieuwe ZM-shirt, gezien de grote belangstelling???


Bedoel je nieuwe persingen van het oude shirt of helemaal nieuwe ontwerpen?


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-10-2002 23:16 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

nieuwe persingen


I spy with my little and verrry evil eye.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2002 1:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Natuurlijk niet!
Die waren van het festival!


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 22-05-2003 19:46 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

**schop**

Joehoeoeoe,



ik zag laatst dat JaneDoe een ontzettend gaaf zwaremetalen shirt droeg,

ZIJN DIE NOG ERGENS TE VINDEN..?!!

PLEASE LET ME KNOW..!!!!


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-05-2003 19:53 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht



I can't shoot straight unless I've had a pint!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-06-2003 22:23 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik heb het shirt nu binnen via rajackar, erg mooi gedaan, ziet er beter uit als shirt 1.


Oud Vuil.


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-06-2003 22:25 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ooh ik moet nog geld opsturen geloof ik
volgende week maar even doen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen