IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : ZM t-shirt II Vorige pagina | Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 09-06-2001 14:59 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2001 12:39 schreef Asherah het volgende:
Jaah, foto's ik heb anders wel coole foto's van op kerkhoven enzo, sfeerbeelden kenjewel...


dat lijkt me best bizar, met een zooi muzikantjes van ZM 's nachts op een kerkhof poseren


Marty
Usericon van Marty
Posted 28-06-2001 22:45 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

FF omhoog gooien.. hoe staat het ermee?



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-06-2001 23:18 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

geloof dat we zo ver waren dat we hadden besloten dat het zm logo:



op de voorkant kwam, en deze heer op de achterkant:



zie http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=210&page=12


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-06-2001 23:42 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

is idd een zeer stoere foto, vooral door het feit dat het een zwarte achtergrond heeft en stoere mist


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-06-2001 23:42 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

en Sameal is natuurlijk ook zeer ok


Miepje
Usericon van Miepje
Posted 29-06-2001 8:46 by Miepje Wijzig reactieProfiel van MiepjeQuote dit bericht

Geen kerkhoven hoor, dat is zo clichè!


"THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE"


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-06-2001 9:51 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Paul ik geloof dat we er zo-onderhand wel uit zijn, toch?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-06-2001 10:08 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2001 9:51 schreef Lord Morgoth het volgende:
Paul ik geloof dat we er zo-onderhand wel uit zijn, toch?
vooropgesteld dat we geen gezeik krijgen door het gebruik van die foto.....en dat die foto goed genoeg is (qua resolutie en zo) om op een t-shirt te drukken.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-06-2001 11:33 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Kheb ze een mailtje gestuud met de vraag of ze er bezwaar tegen hebben...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-06-2001 12:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

voorals nog geen reply gekregen Zwijgen is toestemmen


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 29-06-2001 16:09 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht



Samael is niet echt heel erg commercial, al zouden ze dat al zijn. Dus ik denk niet dat ze daar zo'n bezwaar tegen maken. In het minst gustige geval moet je een paar shirts naar ze opsturen


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-06-2001 16:12 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2001 16:09 schreef Bintmeister het volgende:


Samael is niet echt heel erg commercial, al zouden ze dat al zijn. Dus ik denk niet dat ze daar zo'n bezwaar tegen maken. In het minst gustige geval moet je een paar shirts naar ze opsturen
das juist leuk.....briefje erbij; verplicht dragen op het podium


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-06-2001 16:15 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

zo dat zou ff wreed zijn


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-07-2001 0:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Maarre, de microfoon moet dus wel nog weg, kan iemand goed met fotoshop werken?


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 01-07-2001 12:57 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Het plaatje doet me enigszins denken aan een cover van SAVATAGE .. "handfull of rain" geloof ik.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 01-07-2001 13:48 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2001 16:12 schreef suzanne het volgende:
das juist leuk.....briefje erbij; verplicht dragen op het podium


dat zou echt extreem goede publiciteit zijn


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 01-07-2001 22:32 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2001 12:57 schreef Paul het volgende:
Het plaatje doet me enigszins denken aan een cover van SAVATAGE .. "handfull of rain" geloof ik.

Deze bedoel je ?



No regrets and no remorse...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 02-07-2001 9:31 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 1 juli 2001 22:32 schreef Amarantha het volgende:
Deze bedoel je ?


Die bedoelde ik inderdaad .... maar nu ik hem zie ziet hij er toch wel heel veel anders uit.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 02-07-2001 11:31 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Mizzchien heb ik ook nog wel iets.... maar ik ga eerst maffen aangezien ik net een nachtdienst komt.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 02-07-2001 11:33 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Asherah, zou je mij een stel kunnen mailen? Ik ben wel geïntresseerd in dat soort plaatjes.

Sorry trouwens dat ik net misschien met "z" heb geschreven. Maar zoals ik al zei, net uit nachtdienst.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-07-2001 11:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Tuurlijk, maar ik heb er voorlopig maar twee ingescand, en d'er staat "auteursrecht" ofzoiets op, dus als je ze gebruikt moet ze zeggen dat ze van mij zijn, dat moest van school...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-07-2001 19:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ok ik heb hier wat plaatjes uit mijn eigen collectie die ik zelf welk mooi vind. Ik heb ze allemaal wat verkleind om niet alle modemmers een complex te bezorgen.
Misschien leuk voor achterop het ZM shirt ?








Fire
Usericon van Fire
Posted 02-07-2001 21:13 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 2 juli 2001 19:51 schreef Jenje het volgende:
Ok ik heb hier wat plaatjes uit mijn eigen collectie die ik zelf welk mooi vind. Ik heb ze allemaal wat verkleind om niet alle modemmers een complex te bezorgen.

Dank namens alle medemmers!



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-07-2001 22:23 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

De derde en de laatste vind ik vooral erg mooi.


Dead things grow from deep inside...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 02-07-2001 23:39 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

de vierde foto vind ik mooi, maar geef nog steeds de voorkeur aan die foto van Samael


No regrets and no remorse...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen