|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
FF omhoog gooien.. hoe staat het ermee? |
|
geloof dat we zo ver waren dat we hadden besloten dat het zm logo: op de voorkant kwam, en deze heer op de achterkant: zie http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=210&page=12 Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
is idd een zeer stoere foto, vooral door het feit dat het een zwarte achtergrond heeft en stoere mist |
|
en Sameal is natuurlijk ook zeer ok |
|
Geen kerkhoven hoor, dat is zo clichè! "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
Paul ik geloof dat we er zo-onderhand wel uit zijn, toch? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:vooropgesteld dat we geen gezeik krijgen door het gebruik van die foto.....en dat die foto goed genoeg is (qua resolutie en zo) om op een t-shirt te drukken..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Kheb ze een mailtje gestuud met de vraag of ze er bezwaar tegen hebben... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
voorals nog geen reply gekregen Zwijgen is toestemmen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Samael is niet echt heel erg commercial, al zouden ze dat al zijn. Dus ik denk niet dat ze daar zo'n bezwaar tegen maken. In het minst gustige geval moet je een paar shirts naar ze opsturen |
|
quote:das juist leuk.....briefje erbij; verplicht dragen op het podium I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
zo dat zou ff wreed zijn Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Maarre, de microfoon moet dus wel nog weg, kan iemand goed met fotoshop werken? |
|
Het plaatje doet me enigszins denken aan een cover van SAVATAGE .. "handfull of rain" geloof ik. |
|
quote: dat zou echt extreem goede publiciteit zijn |
|
quote: Deze bedoel je ? No regrets and no remorse... |
|
quote:Die bedoelde ik inderdaad .... maar nu ik hem zie ziet hij er toch wel heel veel anders uit. |
|
Mizzchien heb ik ook nog wel iets.... maar ik ga eerst maffen aangezien ik net een nachtdienst komt. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Asherah, zou je mij een stel kunnen mailen? Ik ben wel geïntresseerd in dat soort plaatjes. Sorry trouwens dat ik net misschien met "z" heb geschreven. Maar zoals ik al zei, net uit nachtdienst. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Tuurlijk, maar ik heb er voorlopig maar twee ingescand, en d'er staat "auteursrecht" ofzoiets op, dus als je ze gebruikt moet ze zeggen dat ze van mij zijn, dat moest van school... |
|
Ok ik heb hier wat plaatjes uit mijn eigen collectie die ik zelf welk mooi vind. Ik heb ze allemaal wat verkleind om niet alle modemmers een complex te bezorgen. Misschien leuk voor achterop het ZM shirt ? |
|
quote:Dank namens alle medemmers! |
|
De derde en de laatste vind ik vooral erg mooi. Dead things grow from deep inside... |
|
de vierde foto vind ik mooi, maar geef nog steeds de voorkeur aan die foto van Samael No regrets and no remorse... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |