IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : ZM t-shirt II Vorige pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-06-2003 22:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Zag laatst iemand met het shirt.. vond hem erg brak eerlijk gezegd, vooral van die achterkant bleef niet veel over..

maarja, had ook niet veel anders verwacht, mooi drukken is niet rendabel


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-06-2003 22:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 juni 2003 22:26 schreef Valorian666 het volgende:
Zag laatst iemand met het shirt.. vond hem erg brak eerlijk gezegd, vooral van die achterkant bleef niet veel over..

maarja, had ook niet veel anders verwacht, mooi drukken is niet rendabel


mmm, het zm1 shirt ziet er na diverse wasbeurten nog prima uit hiero, hoor.


Oud Vuil.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-06-2003 22:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 22:26 schreef webblaster wim het volgende:
mmm, het zm1 shirt ziet er na diverse wasbeurten nog prima uit hiero, hoor.


Ja.. mijn 1 shirt ook..


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-06-2003 22:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

tsja, zm2 shirt is as 1X gewassen en nog niet gedragen, dus ik wacht af.


Oud Vuil.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-06-2003 23:23 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ja, ZM shirt-2 is van duidelijke mindere kwaliteit (opdruk).


Bazzio Attacks!!!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 14-06-2003 0:17 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Maar hij zit wel lekker strak.
En de mouwen zijn er makkelijk af te knippen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Metal Maiden
Usericon van Metal Maiden
Posted 14-06-2003 2:50 by Metal Maiden Wijzig reactieProfiel van Metal MaidenQuote dit bericht

Zow! Een bericht uit 2001!!

Erg gaaf trouwens een t-shirt met een rood kruisje!!


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 16-06-2003 13:44 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 22:26 schreef Valorian666 het volgende:
Zag laatst iemand met het shirt.. vond hem erg brak eerlijk gezegd, vooral van die achterkant bleef niet veel over..

maarja, had ook niet veel anders verwacht, mooi drukken is niet rendabel
quote:
Op 13 juni 2003 23:23 schreef bazzio het volgende:
Ja, ZM shirt-2 is van duidelijke mindere kwaliteit (opdruk).

Nou dan heb ik een mooie deal voor jullie. Het shirt voor het volgende ZM-fest mogen jullie helemaal regelen, van ontwerp tot aan betaling en verkoop. Dan gaan Paul en ik volgend jaar wel achterover leunen met de armen over mekaar en commentaar geven


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 16-06-2003 14:20 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 16 juni 2003 13:44 schreef Iron Maiden het volgende:
Nou dan heb ik een mooie deal voor jullie. Het shirt voor het volgende ZM-fest mogen jullie helemaal regelen, van ontwerp tot aan betaling en verkoop. Dan gaan Paul en ik volgend jaar wel achterover leunen met de armen over mekaar en commentaar geven
Hahahaaha...idd! De beste stuurlui staan aan wal he Iron Maiden! Ik ben nog steeds blij met me shirtje en hij blijft zelfs mooi in de was!



Don't blush when I rip you open


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-06-2003 14:31 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 14:20 schreef JaneDoe het volgende:
Hahahaaha...idd! De beste stuurlui staan aan wal he Iron Maiden! Ik ben nog steeds blij met me shirtje en hij blijft zelfs mooi in de was!




blabla, ik had een mooi lineart ontwerp gemaakt. Dat blijft veel mooier als het gedrukt wordt dan het rasterontwerp wat nu genomen is. Dus niet zeuren he


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 14:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 14:20 schreef JaneDoe het volgende:
Hahahaaha...idd! De beste stuurlui staan aan wal he Iron Maiden! Ik ben nog steeds blij met me shirtje en hij blijft zelfs mooi in de was!


Ja dat blijf je toch houden. Achteraf lekker zeuren dat het kut is. Maar als er wat gevraagd wordt van de domme houden.

Ik vind mijn xxl nog steeds lekker dragen en de opdruk vind ik ook relaxed.


R.
Usericon van R.
Posted 16-06-2003 14:32 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Als je met zo een shirt loopt ben je echt een nerd.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 14:33 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 14:32 schreef R. het volgende:
Als je met zo een shirt loopt ben je echt een nerd.


Ja met een ZM t-shirt I ben je wel een gave gast


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 14:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 14:33 schreef Claw het volgende:
Ja met een ZM t-shirt I ben je wel een gave gast
En als je ze allebei hebt heersch je de pan uit!



witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 16-06-2003 14:39 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Ik heb er geen


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-06-2003 19:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

die van mij nu voor het eerst gewassen en nu voor het eerst aan, maar 't shirt is van XXL naar een emmetje gekromben.

nou, ben ik qua postuur ook een emmetje, dat scheelt, maar toch.

de opdruk is nog perfect.


Oud Vuil.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 23-06-2003 19:31 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 19:29 schreef webblaster wim het volgende:
de opdruk is nog perfect.


Wel te hopen na 1 keer wassen ja..

Maar die van mij is ook nog goed en die is al vaker gewassen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-06-2003 19:39 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:44 schreef Iron Maiden het volgende:
Nou dan heb ik een mooie deal voor jullie. Het shirt voor het volgende ZM-fest mogen jullie helemaal regelen, van ontwerp tot aan betaling en verkoop. Dan gaan Paul en ik volgend jaar wel achterover leunen met de armen over mekaar en commentaar geven


Hmmz, vind ontwerp wel genoeg.
Opmerking was trouwens niet om af te katten, maar simpel een constatering. Het eerste shirt is gewoon van betere kwaliteit (en dan heb ik het alleen over de manier van drukken, rest heb ik geen verstand van) en blijft na tig x wassen mooi. Dus oftwel volgend jaar weer naar de eerste drukker?!?


Bazzio Attacks!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-06-2003 19:48 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

precies. en dit keer zou ik er graag zombies uit dawn of the dead op zien!


Oud Vuil.


R.
Usericon van R.
Posted 23-06-2003 19:49 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

DUKE NUKEM!


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 24-06-2003 12:54 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 19:29 schreef webblaster wim het volgende:
die van mij nu voor het eerst gewassen en nu voor het eerst aan, maar 't shirt is van XXL naar een emmetje gekromben.

nou, ben ik qua postuur ook een emmetje, dat scheelt, maar toch.

de opdruk is nog perfect.

Als het goed is was ut gewoon een XL hoor. En je moet gewoon aan Gerke vragen of ze niet zo heet wil wassen

quote:
Op 23 juni 2003 19:39 schreef bazzio het volgende:
Hmmz, vind ontwerp wel genoeg.
Opmerking was trouwens niet om af te katten, maar simpel een constatering. Het eerste shirt is gewoon van betere kwaliteit (en dan heb ik het alleen over de manier van drukken, rest heb ik geen verstand van) en blijft na tig x wassen mooi. Dus oftwel volgend jaar weer naar de eerste drukker?!?

De eerste druk is niet van betere kwaliteit, het is een andere druktechniek. En het blijft feit dat het voor een 1-kleurendruk een waanzinnig resultaat is geworden.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-06-2003 12:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wanneer kunnen de ontwerpen voor het 3e shirt ingeleverd worden?


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 24-06-2003 12:56 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Moet je aan Paul vragen. Hij zal het wederom moeten financieren.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen