|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: mmm, het zm1 shirt ziet er na diverse wasbeurten nog prima uit hiero, hoor. Oud Vuil. |
|
quote: Ja.. mijn 1 shirt ook.. |
|
tsja, zm2 shirt is as 1X gewassen en nog niet gedragen, dus ik wacht af. Oud Vuil. |
|
Ja, ZM shirt-2 is van duidelijke mindere kwaliteit (opdruk). Bazzio Attacks!!! |
|
Maar hij zit wel lekker strak. En de mouwen zijn er makkelijk af te knippen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zow! Een bericht uit 2001!! Erg gaaf trouwens een t-shirt met een rood kruisje!! |
|
quote: quote: Nou dan heb ik een mooie deal voor jullie. Het shirt voor het volgende ZM-fest mogen jullie helemaal regelen, van ontwerp tot aan betaling en verkoop. Dan gaan Paul en ik volgend jaar wel achterover leunen met de armen over mekaar en commentaar geven Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Hahahaaha...idd! De beste stuurlui staan aan wal he Iron Maiden! Ik ben nog steeds blij met me shirtje en hij blijft zelfs mooi in de was! Don't blush when I rip you open |
|
quote: blabla, ik had een mooi lineart ontwerp gemaakt. Dat blijft veel mooier als het gedrukt wordt dan het rasterontwerp wat nu genomen is. Dus niet zeuren he I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Ja dat blijf je toch houden. Achteraf lekker zeuren dat het kut is. Maar als er wat gevraagd wordt van de domme houden. Ik vind mijn xxl nog steeds lekker dragen en de opdruk vind ik ook relaxed. |
|
Als je met zo een shirt loopt ben je echt een nerd. |
|
quote: Ja met een ZM t-shirt I ben je wel een gave gast Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:En als je ze allebei hebt heersch je de pan uit! |
|
Ik heb er geen |
|
die van mij nu voor het eerst gewassen en nu voor het eerst aan, maar 't shirt is van XXL naar een emmetje gekromben. nou, ben ik qua postuur ook een emmetje, dat scheelt, maar toch. de opdruk is nog perfect. Oud Vuil. |
|
quote: Wel te hopen na 1 keer wassen ja.. Maar die van mij is ook nog goed en die is al vaker gewassen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: Hmmz, vind ontwerp wel genoeg. Opmerking was trouwens niet om af te katten, maar simpel een constatering. Het eerste shirt is gewoon van betere kwaliteit (en dan heb ik het alleen over de manier van drukken, rest heb ik geen verstand van) en blijft na tig x wassen mooi. Dus oftwel volgend jaar weer naar de eerste drukker?!? Bazzio Attacks!!! |
|
precies. en dit keer zou ik er graag zombies uit dawn of the dead op zien! Oud Vuil. |
|
DUKE NUKEM! |
|
quote: Als het goed is was ut gewoon een XL hoor. En je moet gewoon aan Gerke vragen of ze niet zo heet wil wassen quote: De eerste druk is niet van betere kwaliteit, het is een andere druktechniek. En het blijft feit dat het voor een 1-kleurendruk een waanzinnig resultaat is geworden. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Wanneer kunnen de ontwerpen voor het 3e shirt ingeleverd worden? |
|
Moet je aan Paul vragen. Hij zal het wederom moeten financieren. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |