|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 29 & 30 Augustus 2009 zal voor de 2e keer het gratis toegankelijke DYNAMO OUTDOOR gaan plaats vinden. Het festival is georganiseert door ruim 100 hardcore, techno en metal kids, een 2 daagse evenement, op het Catharinaplein, naast het Dynamo gebouw in Hartje Eindhoven. Zaterdag de 29ste zal het dance georienteerd zijn, en op zondag de 30ste zullen de gitaren om je oren vliegen. De Line-up voor zondag 30 augustus, tot nu toe is: Destine, Emo (getekent door Sony, deze zomer een nieuwe plaat) The Butcher, (trashcore) brabants schnelste? Textures, (technische deathmetal), wie zie niet kent, moet zich schamen! Asphyx (deathmetal), m. Martin van Drunen Bolt Thrower/Hail of Bullets Mucky Pup, (cross-over), 20ste verjaardag reunie show. Municipal Waste (thrash), Damn, hoe gaaf! Stahlzeit, europes Top Rammstein tribute, zal afsluiten (BIER!!!) Aanvang 14:00u, ENTREE GRATIS. TIJDSCHEMA.. 13:00u Bierkraam open 14:00u-14:40u Destine 15:00u-15:30u The Butcher 15:50u-16:50u Municipal Waste 17:10u-18:10u Asphyx 18:40u-19:40u Textures 20:10u-21:10u Mucky Pup 22:00u-00:00u Stahlzeit 00:15u Afterparty bij Aloys (o.a een waarschijnlijk dronken The Milkman) MASCOTTE (door Boom/The Butcher) THE BUTCHER: DESTINE: TEXTURES: MUNICIPAL WASTE MUCKY PUP: [url]http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=393881382&albumID=1513455&imageID=20438139[/url] STAHLZEIT: De Poster/flyer ASPHYX http://www.myspace.com/officialasphyx [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-06-2009 13:37] |
|
Doe die ene headliner ook maar die je me laatst gemaild had |
|
Wat een toffe line up nu al, ben er weer bij www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
|
|
quote: Het is mischien wat gemakkelijker als de info rechtstreeks van Dynamo afkomt dan van allerlei omwegen.. Dus laten we het bij dit topic houden... Proost alvast! |
|
Lijkt me prima, kan een modje het andere topic sluit? Ik ben er bij |
|
Weer aanwezig ! facebook.com/deadcellofficial |
|
quote: Slecht plan. Als we alle festivalnieuwtjes door organisaties rechtstreeks moeten laten posten kan Horned Reaper zijn account wel opzeggen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hmmm. Wellicht kan ik erbij zijn. Zit t/m de ochtend van 30 augustus in A-dam vanwege een conferentie maar als Gorefest in de late namiddag of avond speelt dan moet het wel lukken. Wellicht van A-dam naar m'n ouders, spullen droppen en hun auto jatten. Of in E-hoven slaapplek regelen. We zullen zien. |
|
Line-up ziet er goed uit |
|
godverdomme geweldig! |
|
quote: GF zal eind van de middag/begin van de avond speulen... De drummert zit de dag van te vurren nog in Polen.. |
|
MUNICIPAL WASTE is ook bevestigd! wordt dik feest!! |
|
quote:Geniaal! |
|
Met Municipal Waste wordt het al helemaal een feest, fuck yeah! Mooie pre-party voor mijn verjaardag |
|
municipal waste vind ik een grote plus, maar de rest spreekt me niet echt aan. |
|
voor een gratis feestje mag je eigenlijk niet klagen... |
|
ja en nee. Mocht het echt een slechte line up zijn (wat het niet is natuurlijk) dan mag dat best. Maar beter is altijd beter he. |
|
Municipal waste, hoe hard!! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote:Gewoon komen jij |
|
Is Municipal Waste de genoemde headliner van de eerste post of moet die ook nog bekend worden gemaakt? |
|
quote: Voor mij is MW al headliner-waardig genoeg |
|
quote: als ik geen andere verplichtingen heb zit de kans er wel dik in dat ik erbij ben. |
|
Present |
|
Ah Gorefest! blijft leuk ^^ wil ze nog wel een keertje zien =D Ik ga misschien ^^ ligt er even aan of ik vrij heb... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |