|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan toch wel weer aanwezig!! |
|
quote: |
|
quote:vette bio Sander |
|
Tssss. Ik mis het gebruikelijke lijstje nog: -Papillonneke -XXL Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
-Papillonneke -XXL -6sic6 -Metaalhoofd22 -collision-tammi |
|
-Papillonneke -XXL -6sic6 -Metaalhoofd22 -collision-tammi -Silence |
|
Gave vervanger trouwens! |
|
quote: Ik mag zaterdag even invallen als DJ; ik zal weer eens The Rack gaan draaien (mooi lang nummer, mensen in de bar blij en kan ik even roken) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
"De dag voor" Elsrock ff onveilig maken, brak nachtje slapen stukkie rijden en dan Dynamo rocken maar! [Dit bericht is gewijzigd door Daan Access op 24-06-2009 17:38] How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Aanwezig; eerst achter de bar en daarna aan de bar |
|
|
|
|
-Papillonneke -XXL -6sic6 -Metaalhoofd22 -collision-tammi -Silence -jeroen83 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ik kom erachter dat ik niet kan gaan. heb zelf een concert/optreden. euu? |
|
OMHOOG.. meer info via www.myspace.com/dynamooutdoor |
|
Ik weet het nog niet, misschien zit ik dan wel in Oostenrijk... |
|
Asphyx prima vervanger van Gorefest. Hoewel de set van Dynamo '93 me ook wel erg had kunnen bekoren. |
|
|
|
5 x AANWEZIG!!!!! |
|
-Papillonneke -XXL -6sic6 -Metaalhoofd22 -collision-tammi -Silence -jeroen83 -Daan Access How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
quote:Check: - Papillonneke - XXL - 6sic6 - Metaalhoofd22 - collision-tammi - Silence - jeroen83 - Daan Access - Judge M. - mokka - mokka - mokka - mokka - mokka |
|
Omhoog maar weer eens! |
|
- Papillonneke - XXL - 6sic6 - Metaalhoofd22 - collision-tammi - Silence - jeroen83 - Daan Access - Judge M. - mokka - mokka - mokka - mokka - mokka - Daops [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 30-07-2009 20:20] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |