|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
heeft gorefest ook gecancelled? of is het eigen interpretatie |
|
ok dan is/was gorefest bij deze gay.. geen reden voor mij om niet naar dynamo outdoorfest te gaan dus.. [Dit bericht is gewijzigd door nydoom op 16-06-2009 12:37] |
|
Erg jammer, maar ben benieuwd naar de vervanging. |
|
quote: Ken nog wel een strakke Grindcoreband..... Boeiender |
|
quote:Rompeprop is idd altijd wel een goede optie ja |
|
quote: Boeiender |
|
Ik ken nog wel een Gorefest-coverband . |
|
Aborted! Maar goed, als the Waste maar niet cancelled vind ik alles best. |
|
quote: ben je nou serieus of had je gewoon erg weinig wensen? |
|
Hehe, die lay out had ik zelfs nog in elkaar kunnen draaien. Niet echt een "ontwerp". Boeiender |
|
[quote]Op 16 juni 2009 12:30 schreef Judge M. het volgende: Ze hebben de show van hun site gehaald en volgens mij hebben we de cancelling ook van de boeker doorgekregen ja. Gorefest is zonder problemen uit elkaar gegaan zeggen ze... Waarom kunnen ze dan niet die paar optredens nog even netjes afhandelen? Ik zal ze niet missen iig Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: gewoon een beetje opvrolijken met het design van de poster... het is zo nog steeds duidelijk en strak . |
|
quote: Ik vind het ook jammer dat ze die paar shows niet laten doorgaan. Het komt bij mij over als dat er toch iets meer in de band is wat wij niet weten. euu? |
|
Ed Warbie schijnt varkensgriep te hebben, de rest van de band wil daar niet mee geconfronteerd worden. Waarom Hail of bullets daar geen problemen mee hebben.. simpel kijk maar es naar die koppen |
|
Boek Pestilence |
|
quote: Heb anders niks ontvangen.... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Hehe, dat zou wel een mooie zijn ja. |
|
Vervanger van Gorefest, zijn onze vrienden van ASPHYX ASPHYX http://www.myspace.com/officialasphyx Bio: Oldschool death metal ten top op het Dynamo Outdoor fest! Asphyx is een band die alweer sinds 20 jaar wereldwijd veel aanzien oogst. Hun debuutalbum 'The Rack', waar vandaag ook zeker weer veel van gespeeld zal gaan worden, is een absolute klassieker binnen het genre. Na vele bezettingswisselingen en onderbrekingen (zo kwam voormalig zanger Theo Loomans midden jaren '90 om het leven) beukt de huidige line-up met daarin de oorspronkelijke drummer Bob Baghus geflankeerd door de door merg en been schurende herkenbare strot van Martin van Drunen (ex-Pestilence/Hail Of Bullets), podiumbeest Paul Baayens (Thanatos/Hail Of Bullets) op gitaar de pannen van het dak af. En met bassist/grunter Wannes Gubbels krijgt dit optreden zelfs nog een klein Eindhovens tintje mee. Vorig jaar bracht de band een comeback single (uiteraard op 7”vinyl) uit genaamd 'Death The Brutal Way' en eind juni van dit jaar verscheen ook een volledig album onder diezelfde naam. Bang je kop eraf en brul je keel schor, the brutal way! |
|
Ik vind het een verbetering. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vervanger van Gorefest, zijn onze vrienden van ASPHYX ASPHYX http://www.myspace.com/officialasphyx Bio: Oldschool death metal ten top op het Dynamo Outdoor fest! Asphyx is een band die alweer sinds 20 jaar wereldwijd veel aanzien oogst. Hun debuutalbum 'The Rack', waar vandaag ook zeker weer veel van gespeeld zal gaan worden, is een absolute klassieker binnen het genre. Na vele bezettingswisselingen en onderbrekingen (zo kwam voormalig zanger Theo Loomans midden jaren '90 om het leven) beukt de huidige line-up met daarin de oorspronkelijke drummer Bob Baghus geflankeerd door de door merg en been schurende herkenbare strot van Martin van Drunen (ex-Pestilence/Hail Of Bullets), podiumbeest Paul Baayens (Thanatos/Hail Of Bullets) op gitaar de pannen van het dak af. En met bassist/grunter Wannes Gubbels krijgt dit optreden zelfs nog een klein Eindhovens tintje mee. Vorig jaar bracht de band een comeback single (uiteraard op 7”vinyl) uit genaamd 'Death The Brutal Way' en eind juni van dit jaar verscheen ook een volledig album onder diezelfde naam. Bang je kop eraf en brul je keel schor, the brutal way! |
|
quote: Ze spelen een dubbele set? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: + 1 come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
En aangezien ik Rammstein toch kut vind kan ik mooi met de trein dit jaar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: + 2! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |