|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
superruige line up, ik ben erbij!! |
|
Sander, maak de headliner eens bekend, anders doe ik het |
|
quote: Doe maar! Op je knie en pijp voor genade! |
|
En waar kunnen de kaartjes gereserveerd worden en vanaf wanneer??? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Nee, die komen niet |
|
quote: DROOG!!! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Het is inderdaad te hopen dat het die dag droog blijft ja |
|
quote: Moet jij niet werken of zo? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Eigen baas ftw |
|
Beste Judge. Weet jij toevallig al wie de headliner wordt op DOF 2009? Zo ja, zou je dat al hier bekend mogen maken? Zo ja, doe dat dan? Alstublieft? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat zei ik dus ook! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Weet ik. Maar nog eens proberen leek me geen kwaad te kunnen. Volgens mij ligt de Judge trouwens blauw van het lachen achter zijn pc, en weet hij het zelf ook niet, die ouwe opruier.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Er moeten nog wat puntjes op de i gezet worden dus nog eventjes geduld aub [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 23-04-2009 12:06] |
|
Afsluiter zal Stahlzeit zijn, deze RAMMSTEIN tribute zal het podium hopelijk echt in vuur en vlam zetten. Bier bier bier,, ein prosit!!! 14:00u aanvang, 00:00u einde, entree GRATIS Totale programma: Destine The Butcher Municipal Waste Textures Gorefest Mucky Pup Stahlzeit 14:00u aanvang, 00:00u einde, entree GRATIS |
|
Waarschijnlijk wel weer aanwezig. |
|
quote:Erg netjes. |
|
Hopelijk speelt Textures rond etenstijd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Aanwezig ! |
|
We worden er allemaal niet jonger op,, damn: MUCKY PUP anno 2009 |
|
Voor zo'n vrolijke band kijken ze niet bepaald blij. Gave line up iig! Vooral de setlist van Gorefest is natuurlijk supergaaf! Mss dus ook wel aanwezig The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hedde het al in oe agenda staan? |
|
Jaozekers |
|
Uiteraard. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |