|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is wel jammer dat doom vaak verward wordt met de gothic metal stroming die op het moment helemaal in is. Persoonlijk hoor ik veel liever goede doom metal. |
|
Wij spelen ook op de de dutch doom day schijnt... |
|
quote: Ach, het heeft op zich veel raakvlakken. Ik denk er zelf niet eens meer over na of iets nu gothic metal of doom metal genoemd zou moeten worden. (Heb ik wel ff gedaan ja, maar nu kan het me eigenlijk niet zo veel meer schelen.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Weet ik niks van en ik organiseer het geheel. Neem ff contact op met mij, wat jij daarover weet dan. |
|
quote: Ik zie zelf hele duidelijke verschillen. En wat het voor mij interessant maakt om dat duidelijk te maken is omdat ik wel van doom en niet van gothic metal hou. |
|
Serenade of Darkness! IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Dolefull Art? |
|
quote: |
|
quote: Was het niet Crystal Darkness? Jammer dat het op 13 oktober is. Dan speelt Pain of Salvation hier ook in de buurt. |
|
quote: Nee, dat is de algemene verwarring van 'Cryptal Darkness' ... die moeten trouwens ook nog steeds eens naar Nederland komen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Nee hoor, in Friesland liep een band rond genaamd CryStal Darkness. Misschien hebben ze hun naam wel veranderd tegenwoordig? Ze klinken iig erg als de oude Anathema. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 19-08-2002 20:32] |
|
Je hebt helemaal gelijk McDoom Maar je wist in ieder geval wel over welke band ik het had |
|
quote: Nee .. om die lekker zwetende drummer .. Die dude is echt geil .. JUMMIE ! |
|
Joh! ik wist helemaal niet dat je mijn gevoelens deelde! |
|
Hmm .. Delen .. mijjn gevoelens zijn van mijn alleen !! |
|
Aaaaaah? ruilen? |
|
1 om 2 dan he .. Mijn gevoelens zijn beter en waardevoller dan de jouwe |
|
true, true.... jij als zanger moet straks janken op ut podium....ik alleen heel boos kijken |
|
Ach, moet jou als drummer gaat dat janken vrij makkelijk |
|
|
|
quote: Haha, ik begon al te denken dat ze hun naam veranderd hadden... Weet iemand wellicht of er nog nieuw materiaal van ze verschijnt binnenkort? Sleepless daar ging ik de demo nog van bestellen; althans dat wilde ik een tijdje geleden doen. Nu maar hopen dat-ie nog te koop is. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 21-08-2002 21:19] |
|
Ik vind Officium Triste een hele goede doomband. Beetje ondergewaardeerd? [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 23-08-2002 13:14] |
|
Hoezo een understatement... Zwaar ondergewaardeerd naar mijn mening. |
|
Quote uit een ander topic(ik vond gewoon dat het hier ff bij moest) : quote: |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |