|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook uit Nederland en erg leuk Thy Withering Orchard None of us are saints - Albert Fish |
|
Ja die heb ik hier al eens eerder genoemd. Ze schijnen nog wel te bestaan? Ik verneem er niet veel van eigenlijk. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
de laatste keer dat ik hun drummer sprak hadden ze een nieuwe line-up en waren ze weer enthousiast bezig... ze schijnen ook een website te hebben http://www.thywitheringorchard.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Arson op 01-08-2003 13:36] None of us are saints - Albert Fish |
|
ja.. BUNKUR is echt een mega vette doomband.. ik weet neit of je ook bij hun optreden was in de 013, maar dat was erg gaaf.. ik was de sjaak om de hele handel op de videocamera op te nemen, maar zelfs mijn bandje trok de mzueik niet meer.. heersend! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nee daar was ik niet. Dat was hun eerste optreden toch? Ik ga ze zeer waarschijnlijk in Rotterdam zien. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Heeft iemand de The Gathering demo die ze maakten vóór Almost a dance dus die nummers maar dan nog wél met Bart Smits? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: bestaat die??? Moet ik ook hebben! Zenial |
|
Heb ik ook nooit wat van gehoord... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Dead End, met een ultrageniale EP, Mystic Charm met een geweldige CD en Beyond Belief met geweldige demo's (hun cd's vond ik nu eenmaal veel zwakker dan de demos) |
|
quote: ja, heb hier ook nog live opnames van hen liggen van uit hun grunt (en enige goeie) periode |
|
quote:Dead End kan ik maar niet vinden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
NL doom?? Officium Triste!! light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
ah joh |
|
quote: |
|
quote: Hebbehebbehebbe Zenial |
|
Ik heb eindelijk Beyond Belief - Rave The Abyss origineel gescoord! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik speel sinds 2 jaar of zo in Thy Withering Orchard, bas. Stond er echt van te kijken hoeveel mensen het nog kennen. Inderdaad, zoals Arson al zei, de page staat op www.thywitheringorchard.com. Een nieuwe komt eraan en daar is bovenstaand heersch-ap zeker medeplichtig aan! Chrystal Darkness bestaat niet meer, heeft zelf nog even Crysda geheten of zo, maar na de CD is het ingezakt. De cd van TWO zijn nog een paar promo-exemplaren van, maar een nieuwe promo komt eraan. Met het vertrek van Zanger en toetsenist een paar maand terug is alleen drummer Martin nog origineel dus de muziek is wel anders. Nederland heeft nog altijd een naam hoog te houden wat zware en sfeerdoordrenkte metal betreft. En dan heb ik het niet over die zeikbandjes die nu de top 40 bestormen maar echte METAL!!! Maar ja, die engelse bands, Anathema, MDB, dat blijft toch een klasse apart... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote:Postadres: ZwareMetalen.com t.a.v. Paul Hildebrand Hoefblad 33 3931 WJ Woudenberg The Netherlands I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
jajajajajajaja doendoendoendoendoom |
|
tssssssss I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Thy Withering Orchard is een gave band ja!! alleen lijkt hun site best veel op die van My Dying Bride eigenlijk issie zo goed als hetzelfde hehe maar ach.... boeit op zich niet :p maar het viel me op ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
je site werkt niet Je moeder. |
|
Haha inderdaad de MDB site geripped this user is dead |
|
quote:27 september 2003 1:04 schreef istari het volgende: quote: WOW! Jij hebt die Gathering demo EN Dead end opnames!!! Email me aub want deze opnames zoek ik al jááááren; heb veel ruilmateriaal; veel meer dan in de ruillink staat!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |