IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Nederlandse Doom Vorige pagina | Volgende pagina
Falkh
Usericon van Falkh
Posted 10-02-2003 9:17 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Er is voor mij maar een echte Nederlandse doom band en dat is Necro Schizma; Erupted evil uit 1988 is geweldig

Immortal Pride

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-05-2003 15:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Was Delerium een goeie band? Misschien ergens aan te komen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-05-2003 15:25]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-05-2003 17:31 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Wie weet op #doom-mp3?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-05-2003 17:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2003 15:24 schreef Mutilator het volgende:
Was Delerium een goeie band? Misschien ergens aan te komen?
Was goed, maar of het echt doom was...
Geen idee, misschien heeft WB Wim teepjes liggen?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2003 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De nieuwe Pantheïst is super! Wat een enorme verbetering t.o.v. de demo!

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 05-05-2003 16:02 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

maar wel belgisch

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2003 16:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Boeie ..

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 05-05-2003 16:25 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

ja, boeit inderdaad niet, maar dit is het "Nederlands Doom" topic, dus dacht ik dit toch eventjes te mogen verduidelijken.

On topic: Always < The Gathering rules !

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-05-2003 16:34 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

idd... voor mij blijft dit de best NL doom:

Zenial

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-05-2003 16:35 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

In dat geval is het wel triest gesteld met de Nederlandse Doom

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-05-2003 16:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 16:35 schreef Claw het volgende:
In dat geval is het wel triest gesteld met de Nederlandse Doom
Dat album is anders... behoorlijk on topic, laat ik het zo zeggen.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-05-2003 16:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik hou ook meer van engelse doom

Zenial

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-05-2003 16:39 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Mja geef mij maar Finse Doom

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-05-2003 16:46 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 mei 2003 16:39 schreef Claw het volgende:
Mja geef mij maar Finse Doom

Die finnen kunnen er ook wat van ja

Zenial

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2003 16:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

HE
Nederlandse doom ja!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-05-2003 16:54 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 16:49 schreef Jenje het volgende:
HE
Nederlandse doom ja!

LOL! *kuch* u heeft meel...*kuch*

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2003 16:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 16:54 schreef Shredhead het volgende:
LOL! *kuch* u heeft meel...*kuch*
I know Working on it ...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-05-2003 17:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

thx!

ontopic:

ik ken eigenlik niet echt iets van NL doom..

aanraders?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2003 17:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 17:14 schreef Shredhead het volgende:
thx!

ontopic:

ik ken eigenlik niet echt iets van NL doom..

aanraders?
wat denk je ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 05-05-2003 17:48]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-05-2003 18:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Beyond Belief, Dead End, wie kent ze nog?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 06-05-2003 1:05 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 31-07-2003 22:54]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 31-07-2003 22:57 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik heb laatst nog 2 toffe doombandjes uit de midden-jaren-negentig ontdekt, namelijk :

-Maleficium
-Etherial Winds

Naar Dead End ben ik helaas nog steeds op zoek...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-08-2003 11:21 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

heb verder dit topic niet bekeken, dus misshcien wel overbodige info, maar BUNKUR is ultra vette doom uit Nederland..

zitten nu ook bij Selbstmord Services label (shining, Craft, ondskapt etc)

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 01-08-2003 11:30 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Helltrucker is de beste doomband

Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-08-2003 13:13 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

helltrucker is meer death & roll!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com