|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Crystal darkness bestaat nog steeds, alleen zitten ze wat mij betreft een beetje in een muzikale identiteitscrisis. Ze spelen niet meer de lekkere doom als vroeger en hebben hun naam veranderd in crysda. Nog niet zo lang geleden hebben ze een promo gemaakt. hun website (beetje vervallen): www.redsnowav.com/crysda.htm Thy withering orchard is nog springlevend en hebben gisteren voor het eerst in twee jaar weer opgetreden met een compleet nieuwe snarensectie. Ze spelen nog wel doomy stukken, maar over het algemeen is het wat pittiger geworden.Houd ze in den gaten! Alleen de ex-bassist van TWO,de huidige zanger en de ex-gitarist van crysda zitten in circle6. Zo, is het verhaal een beetje duidelijk? [Dit bericht is gewijzigd door tomtie op 08-09-2002 15:27] |
|
'Always' is inderdaad één van de beste Nederlandse doomplaten. Maar ik vind dat Officium Triste met zijn eerste plaat 'Ne Vivam' nog net iets meer lof verdiend. Die plaat klinkt gewoon triester, dreigender en doomiër(!). |
|
quote: Ik vind 'always' zeker een goeie, maar niet echt doomy. Luister eens naar 'sombre' (ook niet van gisteren) uit 1994 van crystal darkness. |
|
Officium Triste hoop ik 11 Oktober in Atak te zien; als het wat is koop ik dan natuurlijk wel een cd-tje. En dat Crystal Darkness moet ik dan ook maar eens horen. Maar het lijkt me lastiger om aan een cd van hun te komen, iemand tips? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik zou je als je echt niets kunt vinden aan een kopie van een kopie(tape) van de tweede CD kunnen helpen... |
|
quote: Ik ben nog niet actief op zoek geweest, maar als ik inderdaad niks kan vinden, dan hou ik je aanbod in gedachte: thanks Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Volgens mij hebben ze nog wel een doosje met de demo 'sombre' en van hun laatste officiele cd 'ascend saturnine nebulae' die opgenomen is in de academy (paradise lost, cradle,anathema, bal-sagoth, solstice) studio's in Engeland. Mail maar eens naar het adres:lordpjotr@hotmail.com Hij heeft nog genoeg.(eigen beheer en distributie, vandaar) |
|
Ik hoorde gisteren trouwens ook van de zanger van Lethargy dat de gitarist van Crystal Darkness tegenwoordig ook in Lethargy meespeelt. |
|
Necro Schizma: Immortal Pride |
|
Ik denk dan de ex-gitarist Dirk. |
|
Nederland heeft maar 1 kvlt doom act gehad: NECRO SCHIZMA!!!! Sodomie met een bezemsteel wie anders meent |
|
@ Mutilator: volgens mij heb je dan nog een Evisceration demo gemist... de beste kwam nadat Han de band weer verlaten had, te weten "Pure". Ik weet niet of iemand wat webspace over heeft, maar anders kan ik em wel ff uploaden in MP3 formaat zodat de rest em ook kan horen. Ik heb hier alle demo's van Evisceration trouwens in MP3 formaat. @ Mc Doom: Evisceration bestaat niet meer... een aantal bandleden zijn doorgegaan met Horizon, misschien heb je daar ook wel es van gehoord. Op http://www.mp3.com staan geloof ik nog wat MP3tjes. [Dit bericht is gewijzigd door Ome Roon op 07-10-2002 17:33] "Metal is dood" |
|
Officium Triste (zondag ) Thy Withering Orchard... damn, zijn ook TE gaaf oeps.... ik vergat oude The Gathering [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 07-10-2002 17:46] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Horizon ken ik wel overigens. Ik heb de eerste demo. Die deed me toch stukken minder dan Evisceration; vandaar dat ik de tweede maar niet bestelde. Ik zal toch maar eens gaan luisteren. En ik zou de demo's wel eens op mp3 willen hebben ook. Nu nog webspace ritselen. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 07-10-2002 19:44] |
|
De 2e van Horizon is een flink stukkie beter. Check deze maar es: http://artists.mp3s.com/artists/9/horizon.html "Metal is dood" |
|
quote: Ik heb wel ruimte! Ik neem wel ff contact met je op, Roon, dan geef ik je ff een FTPtje ;-) Als je me mailt met subject "Metal to the Metals", zal het bericht automatisch verwijderd worden. |
|
De beste tot nu toe, vind ik absoluut Officium Triste. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
JIJ hebt er verstand van! |
|
Nee , Rajackar |
|
Volgens iemand in het Dutch Doom Day-topic juist NIET! |
|
quote: Gelukkig heeft er tenminste nog iemand opgelet Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ik niet .. |
|
quote:Dat is duidelijk ja... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
McDoom: de webspace komt er aan. "Metal is dood" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |