IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Nederlandse Doom Vorige pagina | Volgende pagina
tomtie
Usericon van tomtie
Posted 08-09-2002 14:19 by tomtie Wijzig reactieProfiel van tomtieQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 3:43 schreef McDoom het volgende:
Quote uit een ander topic(ik vond gewoon dat het hier ff bij moest) :

Crystal darkness bestaat nog steeds, alleen zitten ze wat mij betreft een beetje in een muzikale identiteitscrisis. Ze spelen niet meer de lekkere doom als vroeger en hebben hun naam veranderd in crysda. Nog niet zo lang geleden hebben ze een promo gemaakt. hun website (beetje vervallen):
www.redsnowav.com/crysda.htm

Thy withering orchard is nog springlevend en hebben gisteren voor het eerst in twee jaar weer opgetreden met een compleet nieuwe snarensectie. Ze spelen nog wel doomy stukken, maar over het algemeen is het wat pittiger geworden.Houd ze in den gaten!

Alleen de ex-bassist van TWO,de huidige zanger en de ex-gitarist van crysda zitten in circle6. Zo, is het verhaal een beetje duidelijk?

[Dit bericht is gewijzigd door tomtie op 08-09-2002 15:27]

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-09-2002 14:31 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik denk toch dat je voor goeie Nederlandse Doom wat verder terug in de tijd moet; 'the Gathering - Always' is denk ik nog steed wel het hoogtepunt van de Neerlandsche Doom Scene.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 08-09-2002 16:35 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

'Always' is inderdaad één van de beste Nederlandse doomplaten. Maar ik vind dat Officium Triste met zijn eerste plaat 'Ne Vivam' nog net iets meer lof verdiend. Die plaat klinkt gewoon triester, dreigender en doomiër(!).

tomtie
Usericon van tomtie
Posted 08-09-2002 16:52 by tomtie Wijzig reactieProfiel van tomtieQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 14:31 schreef Claw het volgende:
Ik denk toch dat je voor goeie Nederlandse Doom wat verder terug in de tijd moet; 'the Gathering - Always' is denk ik nog steed wel het hoogtepunt van de Neerlandsche Doom Scene.

Ik vind 'always' zeker een goeie, maar niet echt doomy. Luister eens naar 'sombre' (ook niet van gisteren) uit 1994 van crystal darkness.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-09-2002 17:22 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Officium Triste hoop ik 11 Oktober in Atak te zien; als het wat is koop ik dan natuurlijk wel een cd-tje. En dat Crystal Darkness moet ik dan ook maar eens horen. Maar het lijkt me lastiger om aan een cd van hun te komen, iemand tips?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 08-09-2002 17:29 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik zou je als je echt niets kunt vinden aan een kopie van een kopie(tape) van de tweede CD kunnen helpen...

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-09-2002 17:31 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 8 september 2002 17:29 schreef McDoom het volgende:
Ik zou je als je echt niets kunt vinden aan een kopie van een kopie(tape) van de tweede CD kunnen helpen...

Ik ben nog niet actief op zoek geweest, maar als ik inderdaad niks kan vinden, dan hou ik je aanbod in gedachte: thanks

tomtie
Usericon van tomtie
Posted 08-09-2002 17:41 by tomtie Wijzig reactieProfiel van tomtieQuote dit bericht

Volgens mij hebben ze nog wel een doosje met de demo 'sombre' en van hun laatste officiele cd 'ascend saturnine nebulae' die opgenomen is in de academy (paradise lost, cradle,anathema, bal-sagoth, solstice) studio's in Engeland.

Mail maar eens naar het adres:lordpjotr@hotmail.com
Hij heeft nog genoeg.(eigen beheer en distributie, vandaar)

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 22-09-2002 16:25 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik hoorde gisteren trouwens ook van de zanger van Lethargy dat de gitarist van Crystal Darkness tegenwoordig ook in Lethargy meespeelt.

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 23-09-2002 11:31 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Necro Schizma:

Immortal Pride

tomtie
Usericon van tomtie
Posted 24-09-2002 21:25 by tomtie Wijzig reactieProfiel van tomtieQuote dit bericht

Ik denk dan de ex-gitarist Dirk.

Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 25-09-2002 15:46 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

Nederland heeft maar 1 kvlt doom act gehad: NECRO SCHIZMA!!!! Sodomie met een bezemsteel wie anders meent

Ome Roon
Usericon van Ome Roon
Posted 07-10-2002 17:11 by Ome Roon Wijzig reactieProfiel van Ome RoonQuote dit berichthttp://www.slook.nl

@ Mutilator: volgens mij heb je dan nog een Evisceration demo gemist... de beste kwam nadat Han de band weer verlaten had, te weten "Pure".

Ik weet niet of iemand wat webspace over heeft, maar anders kan ik em wel ff uploaden in MP3 formaat zodat de rest em ook kan horen. Ik heb hier alle demo's van Evisceration trouwens in MP3 formaat.

@ Mc Doom: Evisceration bestaat niet meer... een aantal bandleden zijn doorgegaan met Horizon, misschien heb je daar ook wel es van gehoord. Op http://www.mp3.com staan geloof ik nog wat MP3tjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Ome Roon op 07-10-2002 17:33]

"Metal is dood"

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 07-10-2002 17:45 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Officium Triste (zondag )

Thy Withering Orchard... damn, zijn ook TE gaaf

oeps.... ik vergat oude The Gathering

[Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 07-10-2002 17:46]

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2002 19:27 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 17:11 schreef Ome Roon het volgende:
@ Mutilator: volgens mij heb je dan nog een Evisceration demo gemist... de beste kwam nadat Han de band weer verlaten had, te weten "Pure".

Ik weet niet of iemand wat webspace over heeft, maar anders kan ik em wel ff uploaden in MP3 formaat zodat de rest em ook kan horen. Ik heb hier alle demo's van Evisceration trouwens in MP3 formaat.

@ Mc Doom: Evisceration bestaat niet meer... een aantal bandleden zijn doorgegaan met Horizon, misschien heb je daar ook wel es van gehoord. Op http://www.mp3.com staan geloof ik nog wat MP3tjes.

Horizon ken ik wel overigens. Ik heb de eerste demo. Die deed me toch stukken minder dan Evisceration; vandaar dat ik de tweede maar niet bestelde. Ik zal toch maar eens gaan luisteren.

En ik zou de demo's wel eens op mp3 willen hebben ook. Nu nog webspace ritselen.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 07-10-2002 19:44]

Ome Roon
Usericon van Ome Roon
Posted 07-10-2002 20:37 by Ome Roon Wijzig reactieProfiel van Ome RoonQuote dit berichthttp://www.slook.nl

De 2e van Horizon is een flink stukkie beter. Check deze maar es: http://artists.mp3s.com/artists/9/horizon.html

"Metal is dood"

Hout
Usericon van Hout
Posted 14-10-2002 12:24 by Hout Wijzig reactieProfiel van HoutQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 17:11 schreef Ome Roon het volgende:

Ik heb wel ruimte! Ik neem wel ff contact met je op, Roon, dan geef ik je ff een FTPtje ;-)

Als je me mailt met subject "Metal to the Metals", zal het bericht automatisch verwijderd worden.

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 14-10-2002 23:44 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

De beste tot nu toe, vind ik absoluut Officium Triste.

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 15-10-2002 19:38 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

JIJ hebt er verstand van!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2002 19:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee , Rajackar

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 15-10-2002 20:00 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Volgens iemand in het Dutch Doom Day-topic juist NIET!

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 16-10-2002 21:39 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 20:00 schreef McDoom het volgende:
Volgens iemand in het Dutch Doom Day-topic juist NIET!

Gelukkig heeft er tenminste nog iemand opgelet

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 21:39 schreef Iron Maiden het volgende:

Gelukkig heeft er tenminste nog iemand opgelet

Ik niet ..

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 16-10-2002 21:40 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 21:39 schreef Jenje het volgende:
Ik niet ..
Dat is duidelijk ja...

Ome Roon
Usericon van Ome Roon
Posted 16-10-2002 22:09 by Ome Roon Wijzig reactieProfiel van Ome RoonQuote dit berichthttp://www.slook.nl

McDoom: de webspace komt er aan.

"Metal is dood"

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com