![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
1 h4v3 4 n1c3 h1n1 ![]() signature ![]() |
|
Jeuj! Pandemie; t zal godverdomme eens tijd worden! ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hehe, geniaal item erover net bij Man Bijt Hond ![]() ![]() |
|
de varkens nemen de wereld over later is iron maiden - iron pig en motorhead - motorpig de al machtige varkens ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Geen paniek, ik drink even mijn koffie op en dan ga ik aan het werk. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Jupla, 6 mogelijke gevallen in België ![]() |
|
Lol@Dentz ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Pigflue pandemic. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: HIV/AIDS al een pandemie sinds 1980, hoezo 'tijd worden' ![]() ![]() |
|
lol, het gaat niet snel genoeg er wordt te weinig gecopuleerd signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
in het Belgische journaal Het Interministerieel Commissariaat Influenza onderzoekt zes mogelijke gevallen van de Mexicaanse griep in ons land. Tegen middernacht zou het duidelijk moeten zijn of de zes echt besmet zijn met het griepvirus. Eén eerder verdacht geval dat gisterenavond werd gesignaleerd, is intussen loos alarm gebleken. Dat heeft viroloog Marc Van Ranst, voorzitter van het Commissariaat Influenza, bekendgemaakt op een persconferentie met premier Van Rompuy en minister van Volksgezondheid Onkelinx. Drie Belgische kinderen In de zes verdachte Belgische gevallen gaat het om drie kinderen en drie volwassenen. "Het gaat om twee mogelijke gevallen in Brussel, een in Vlaams-Brabant, een in Waals-Brabant, een in Oost-Vlaanderen en een in Limburg. Vier van die mensen komen uit Mexico, één iemand uit de Verenigde Staten en één iemand uit Argentinië die in contact is geweest met iemand uit Mexico", legt Van Ranst uit. De zes mensen worden behandeld met antivirale middelen. Hun gezondheidstoestand is "niet verontrustend". [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-04-2009 23:14] signature ![]() |
|
quote: Ziona en ik hebben varkensgriep!! ![]() |
|
quote: niet verwarren met zwakzinnigheid, vaginisme en anorexia AUB, dit is niet om mee te lachen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-04-2009 0:35] signature ![]() |
|
Dit wordt een slecht jaar voor Knorr! (www.knorr.nl) ![]() |
|
Dus het is waar: men are pigs. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
When pigs can flu the world will end signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Nounou, erg origineel was ie niet, dat moet je toegeven. ![]() ![]() |
|
Wel origineel is dat we blijkbaar ergens MEE lachen ![]() Maar goed, de symptomen van die varkensgriep zijn echt zo ontzettend algemeen dat de halve wereld na één keer hoesten gelijk denkt dat het varkensgriep is! ![]() |
|
quote: Ja maar zo zijn mensen in het algemeen, angstige wezens die om het minste al naar de huisarts rennen om te vertellen dat ze doodgaan aan een groene snottebel. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |