IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : varkensgriep, de Aporkalyps is begonnen Vorige pagina | Volgende pagina
Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 28-04-2009 17:31 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
De symptomen lijken goed op die van de seizoensgriep en omvatten koorts, gebrek aan eetlust, lusteloosheid, hoesten, keelpijn, misselijkheid en diarree




aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh All woman are going to die!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2009 17:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ben ik nou de enige die een griepje niet als dodelijke bedreiging ziet? Griepjes zijn doorgaans vrij goed te behandelen, toch?

Als het nou om een grootschalige uitbraak en verspreiding van bijvoorbeeld het Ebolavirus zou gaan zou ik me waarschijnlijk meer zorgen maken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lament
Usericon van Lament
Posted 28-04-2009 17:47 by Lament Wijzig reactieProfiel van LamentQuote dit bericht

Dat ligt er maar net aan hoe goed je lichaam zich tegen dat griepje kan wapenen, vraag maar eens aan de Indianen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2009 17:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dus mensen die bijvoorbeeld al een indicatie voor de griepprik hebben lopen wat meer risico. Mensen met een zwak gestel.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lament
Usericon van Lament
Posted 28-04-2009 17:55 by Lament Wijzig reactieProfiel van LamentQuote dit bericht

Dat hoeft niet, het kan net zo goed zijn dat er helemaal niemand is die beter bestand is tegen deze griep.

Dit durf ik echter nog niet te zeggen aangezien ik het niet zo nauwkeurig gevolgd heb allemaal...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 28-04-2009 18:04 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

De mens is ook geneigd denken dood te gaan als ze een splinter in hun vinger hebben.

Humor dat ze nu denken dat de hele mensheid vergaat.

Ik sex alleen met schapen.
Dat gedoe met kippen en varkens is mij te veel werk!!!


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Lament
Usericon van Lament
Posted 28-04-2009 18:05 by Lament Wijzig reactieProfiel van LamentQuote dit bericht

Laatst is een vriend van me bijna doodgegaan omdat hij een splinter in zn vinger had, toevallig.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-04-2009 18:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2009 17:44 schreef XXL het volgende:
Ben ik nou de enige die een griepje niet als dodelijke bedreiging ziet?


Ja hoor knul, je bent de enige. Nu kun jij je heel rationeel en speciaal voelen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2009 19:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2009 17:50 schreef XXL het volgende:
Dus mensen die bijvoorbeeld al een indicatie voor de griepprik hebben lopen wat meer risico. Mensen met een zwak gestel.

Ik weet niet of het daadwerkelijk klopt, maar ik hoorde dat met deze variant mensen in de leeftijdscategorie 20-40 (of iets dergelijks) het meeste risico lopen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-04-2009 19:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Klopt, een redelijk ongebruikelijk fenomeen. Normaliter zijn het toch de ouderen en de kinderen die het grootste risico lopen. En aangaande XXL's opmerking, de meeste mensen zullen zich van nature waarschijnlijk wel kunnen verweren, maar de inmiddels 100-tal doden kun je toch niet echt als "een griepje" aan de kant schuiven. Influenza is uiteraard niet hetzelfde als wat we in de volksmond aanduiden als "griep". Dan hebben we het doorgaans namelijk over een heel andere virus-groep.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-04-2009 19:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 april 2009 17:44 schreef XXL het volgende:
Ben ik nou de enige die een griepje niet als dodelijke bedreiging ziet? Griepjes zijn doorgaans vrij goed te behandelen, toch?

Als het nou om een grootschalige uitbraak en verspreiding van bijvoorbeeld het Ebolavirus zou gaan zou ik me waarschijnlijk meer zorgen maken.



Dat het griep heet heeft niets te maken met hoe veilig het is, de 2/3e van de indianen is er ook door uitgeroeit.
In dit geval heeft het wel de bouw van een griepvirus, maar onze afweer is niet zo goed tegen deze variant bestendig.

De dreiging van ebola valt eigenlijk maar mee, de mortaliteit is erg hoog maar zo hoog en zo snel dat verspreiding niet snel zal gaan. En natuurlijk ook doordat gebieden waar het voorkomt vrij afgelegen zijn. Verspreid je het een keer goed op schiphol ofzo dan kun je wel een redelijke sterfte golf verwachten maar het zou ook kunnen dat het te snel weer uitsterft. Met griep loop je een weekje te verspreiden en dan val je om, terwijl je bij ebola binnen 48 uur dood kan zijn.
Het virus wat de meeste doden kan maken is dus eerder een virus wat langer kan verspreiden en meer mensen laat leven om het te kunnen verspreiden.
bij de spaanse griep kregen 500 miljoen mensen het en gingen er 20 a 50 miljoen dood. Best bizar op een wereld bevolking van ongeveer 2 miljard.
of het nu zal gebeuren is maar de vraag, we kunnen het beter monitoren maar we zijn toch niet zo georganiseerd als we denken, in mexico hebben ze diarree ook nog niet kunnen verbannen.

quote:
Op 28 april 2009 17:50 schreef XXL het volgende:
Dus mensen die bijvoorbeeld al een indicatie voor de griepprik hebben lopen wat meer risico. Mensen met een zwak gestel.


Gek genoeg zorgt deze ziekte vooral voor dodelijke slachtoffers onder de gezonde jonge mensen groep net als de spaanse griep.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-04-2009 20:57 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2009 14:08 schreef Greycloak het volgende:
:')

Mooie gelegenheid om Mojo failliet te maken. Iedereen geld terug, bam.




Mojo failliet? Kom maar op met varkensgriep dan, klinkt goed!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2009 21:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2009 13:54 schreef Onweerwolf het volgende:


Nu wordt het toch wel serieus!

Ik vrees dat dit een grote truc van MOJO is, die weer eens iets aangrijpt om uiteindelijk een exclusief festival te gaan geven met entreekaarten van rond de 1000 euro die via internet in het groot aan zwarthandelaren verkocht gaan worden. Uiteindelijk zal die groep zwarthandelaren een half legale afsplitsing van MOJO-werknemers blijken te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 28-04-2009 21:03]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-04-2009 21:04 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

oh en nog steeds geen dodelijke gevallen buiten mexico, dus drukte om niks (nog steeds).


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-04-2009 21:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2009 21:00 schreef bastianus het volgende:
Ik vrees dat dit een grote truc van MOJO is, die weer eens iets aangrijpt om uiteindelijk een exclusief festival te gaan geven met entreekaarten van rond de 1000 euro die via internet in het groot aan zwarthandelaren verkocht gaan worden. Uiteindelijk zal die groep zwarthandelaren een half legale afsplitsing van MOJO-werknemers blijken te zijn.


Goh ja, even wat mondkapjes inslaan en verkopen op de parkeerplaats dan.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-04-2009 21:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

blijkbaar is autisme ook een symptoom,


ik ga snel de autistische uitgangen, dan krijg ik geen spuitje


Waar ik mijn dekentje?


signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-04-2009 23:28 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2009 19:43 schreef Dentz het volgende:
Geen paniek, ik drink even mijn koffie op en dan ga ik aan het werk.



Bier in dit geval ...


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


niles
De derde hond in het kegelspel
Usericon van niles
Posted 29-04-2009 9:51 by niles Wijzig reactieProfiel van nilesQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thegreatboo

quote:
Op 28 april 2009 14:18 schreef ZelThoR het volgende:
Nu graag een directere/bekendere bron, bitte.


Bij dat weblog is het bericht verdwenen, maar hier staat het (natuurlijk) wel:

Telegraaf

Op de site van Oor niets over te lezen echter...



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 29-04-2009 10:05 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

MUNCHEN - Ook in Duitsland is de varkensgriep opgedoken. Dat heeft het ministerie van Volksgezondheid van de Duitse deelstaat Beieren woensdag bekendgemaakt.

Het gaat om een patiënt uit de buurt van de stad Regensburg. Het ministerie verstrekt in de loop van de ochtend nadere informatie op een persconferentie in München.

In Beieren zijn behalve dit ene bevestigde geval nog twee mogelijke gevallen van het H1N1-virus.





Oostenrijk

Een 28-jarige vrouw uit Oostenrijk lijdt "zeer waarschijnlijk" aan varkensgriep. Dat hebben de Oostenrijkse minister van Gezondheid Alois Stöger en de gezaghebbende viroloog Franz X. Heinz dinsdagavond gezegd tegen Oostenrijkse media.

De vrouw ligt in quarantaine in een ziekenhuis in de hoofdstad Wenen. Ze maakt het goed, verklaarde minister Stöger.


Onderzocht

De vrouw wordt nog onderzocht, maar volgens Heinz lijkt het virus dat in haar lichaam werd aangetroffen meer op H1N1, het virus dat varkensgriep veroorzaakt, dan op de gewone griep.

Vorige week had ze een reis naar Guatemala gemaakt. Op de terugweg naar Oostenrijk maakte zij een tussenstop in Mexico, het land waar het varkensgriepvirus uitbrak.

Vier andere verdachte gevallen in Oostenrijk bleken geen varkensgriep te zijn.


Het is de lichtinval ;')


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2009 10:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2009 9:51 schreef niles het volgende:
Bij dat weblog is het bericht verdwenen, maar hier staat het (natuurlijk) wel:

Telegraaf

Op de site van Oor niets over te lezen echter...

Haha, lekker is dat... Nou ja, we gaan het meemaken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-04-2009 10:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dat ze het laten net nu ik voor het eerst naar de Zwarte Cross ga

Alhoewel, als er ergens eens kans op besmetting is...

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 29-04-2009 10:54]



ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 29-04-2009 11:38 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht



the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-04-2009 11:40 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2009 10:54 schreef Judge M. het volgende:
Dat ze het laten net nu ik voor het eerst naar de Zwarte Cross ga

Alhoewel, als er ergens eens kans op besmetting is...



... dan?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-04-2009 11:45 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

..is het wel daar met zoveel mensen bijeen



Nix
Usericon van Nix
Posted 29-04-2009 11:47 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Je hebt meer ruimte daar dan op gemiddeld metal festival




-Doet natuurlijk niets af aan het feit dat er veel mensen zijn -

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 29-04-2009 11:47]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen