IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : varkensgriep, de Aporkalyps is begonnen Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2009 19:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mexicaanse Griep wordt niet door varkens verspreid ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2009 22:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 19:43 schreef Bierrrrr het volgende:
Gewoon inenten die beesten.

Kijk als je je beesten of jezelf inent. Geen problemen.

Maar er zijn ook van die dom.harsesen die hun varkensstapel niet enten om religieuze redenenen.

Ja het kan goed gaan, maar als er een keer iets mis is,zoals een paar jaar terug in Kootwijkerbroek dan kun je het vergeten. Wel humor natuurlijk die varkens in de boom hangen, maar de kerk betaalt die gasten niks uit.

INENTEN DIE HANDEL.



God heeft toch het laatste woord. Je kan inenten zoveel je wilt, maar als de HEERE besluit om ons zondig bestaan te beëindigen, zoals in Openbaringen beschreven, dan heb je niet veel meer in te brengen. Nu lijkt inenten nog een oplossing, maar eigenlijk zijn de huidige virussen voorbodes van de naderende eindtijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 23-10-2009 10:31 by Bierrrrr Wijzig reactieProfiel van BierrrrrQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 22:09 schreef bastianus het volgende:
God heeft toch het laatste woord. Je kan inenten zoveel je wilt, maar als de HEERE besluit om ons zondig bestaan te beëindigen, zoals in Openbaringen beschreven, dan heb je niet veel meer in te brengen. Nu lijkt inenten nog een oplossing, maar eigenlijk zijn de huidige virussen voorbodes van de naderende eindtijd.


Je vind het wel leip om die varkens in de bomen te hangen?


Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-10-2009 10:36 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Geiten in een boom kende ik al wel dus ik dacht eerst dat je gek was...
Na even zoeken kwam op internet kwam ik ook varkens in een boom tegen dus mijn excuses.





 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2009 13:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 10:36 schreef Forever After het volgende:
Geiten in een boom kende ik al wel dus ik dacht eerst dat je gek was...
Na even zoeken kwam op internet kwam ik ook varkens in een boom tegen dus mijn excuses.





Ik heb in Turkije ook geiten in de boom gezien. Als ik daar geit was zou ik hetzelfde doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-10-2009 13:32 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-10-2009 13:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 10:31 schreef het volgende:
Je vind het wel leip om die varkens in de bomen te hangen?


Wat hebben varkens ermee te maken uberhaupt?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 17:05]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2009 14:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 13:39 schreef Mark het volgende:
Wat hebben varkens ermee te maken uberhaupt?

Dat zei Jenje ook al ja. Ik vind de Mexicaanse griep wel o.k. trouwens, heb lekker lang thuis kunnen zitten volgens protocol terwijl ik alleen maar een buikgriepje van twee dagen had.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-10-2009 14:21]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-10-2009 14:24 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat verplicht thuiszitten is alleen makkelijk om verspreiding te vertragen, voorkomen doe je het toch niet echt. Maar als je mensen extra lang vrij geeft vraag ik me af of je economische voordeel(niet de helft van je bedrijf uitgeschakeld door griep) dan nog bestaat.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2009 14:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 14:24 schreef ElitE het volgende:
Dat verplicht thuiszitten is alleen makkelijk om verspreiding te vertragen, voorkomen doe je het toch niet echt. Maar als je mensen extra lang vrij geeft vraag ik me af of je economische voordeel(niet de helft van je bedrijf uitgeschakeld door griep) dan nog bestaat.

Klopt. Maar dat lijkt me typisch een geval van probleem voor de werkgever. Mij komt het goed uit met twee kinderen die wel wat begeleiding thuis kunnen gebruiken, het ontlast oma ook weer een beetje. Je moet er wat van maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-10-2009 14:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik wou het gesprek liever niet naar de ontlasting van je oma sturen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2009 14:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Jammer. Ik doe niets liever dan het over ontlasting of de ballen van mijn oma hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 23-10-2009 18:51 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 22:09 schreef bastianus het volgende:
van de naderende eindtijd.
Volgens mij kun je elk moment bij benadering omschrijven als eindtijd..

Daarom wil ik me ook niet laten inenten, mocht het zover komen.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2009 23:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 18:51 schreef BARABAS het volgende:
Volgens mij kun je elk moment bij benadering omschrijven als eindtijd..

Daarom wil ik me ook niet laten inenten, mocht het zover komen.

Precies. Gelukkig zien mensen als Ratelband homofilie als afwijking, en winnen ook andere christelijke standpunten aan sympathie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-11-2009 11:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Het wordt wel heel erg nu:




Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 03-11-2009 11:28 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 03-11-2009 12:23 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Lawl


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-11-2009 11:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Aantal griepbesmettingen neemt af
Uitgegeven: 27 november 2009 11:18

BILTHOVEN - Het aantal besmettingen met de Mexicaanse griep neemt af. Wel stierven er afgelopen week acht mensen aan het virus.


Vorige week werden er 359 mensen met het H1N1-virus opgenomen in het ziekenhuis.

Deze week waren dat er 289. Er hebben zich voor het eerst minder mensen gemeld bij huisartsen.

''Het kan best zijn dat er een nieuwe piek achteraan komt'', zegt arts Jim van Steenbergen van het RIVM.

''Als we kijken naar de rest van de wereld kan het ook het begin van het eind zijn.'' Het RIVM spreekt nog steeds van een milde griepepidemie.
© ANP



Valt meer mensen dat op?
Normaal, als het woord griep in het nieuws is, stijgt het ziekteverzuim op mijn werk opeens schrikbarend.

Dit keer blijft dat echter volledig achterwege.
Net alsof mensen het een taboe vinden te worden betrapt op het hebben van H1H1.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-11-2009 11:51 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Misschien opzettelijk om de collega's "te grazen te nemen".


 


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 29-11-2009 12:17 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2009 11:37 schreef XXL het volgende:
Aantal griepbesmettingen neemt af
Uitgegeven: 27 november 2009 11:18

BILTHOVEN - Het aantal besmettingen met de Mexicaanse griep neemt af. Wel stierven er afgelopen week acht mensen aan het virus.


Vorige week werden er 359 mensen met het H1N1-virus opgenomen in het ziekenhuis.

Deze week waren dat er 289. Er hebben zich voor het eerst minder mensen gemeld bij huisartsen.

''Het kan best zijn dat er een nieuwe piek achteraan komt'', zegt arts Jim van Steenbergen van het RIVM.

''Als we kijken naar de rest van de wereld kan het ook het begin van het eind zijn.'' Het RIVM spreekt nog steeds van een milde griepepidemie.
© ANP



Valt meer mensen dat op?
Normaal, als het woord griep in het nieuws is, stijgt het ziekteverzuim op mijn werk opeens schrikbarend.

Dit keer blijft dat echter volledig achterwege.
Net alsof mensen het een taboe vinden te worden betrapt op het hebben van H1H1.


Ik weet niet, ik heb geen zicht op het ziekteverzuim op jouw werk.


Bareuh...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen