|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
nog altijd moeite met zwaremetalen, de tering [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 11-06-2009 21:42] |
|
Stiekem vind ik het best gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hier meer van dit genre: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik zie niet echt een vergelijking alleen het begin van dat eerste clipje voordat het in emo ellende uitbarst [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-06-2009 21:02] Je moeder. |
|
quote: signature |
|
*schop* ga nog even stemmen in je ZM jaarlijst godverdomme, volgens mij ben ik de enige? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
quote: Kijk om je heen, metal is sowieso voor nerds. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Tja, ik vind het niet zo bijzonder, maar naar mate je het luisterd, hoor je wel leuke riffjes en overgangen. En Attack Attack en Brokencyde... waar gaat de wereld heen... |
|
Brokencyde fans mogen wat mijn part een kogel, wat een achterlijke en verschrikkelijke muziek, dacht eerst dat het een grap was maar zelfs als grap was het niet te doen. |
|
quote: sterker nog, het ís een grap. ik zie het scenario dat ik zo van de kaart ben dat ik het goed trek wel voor me. check voor de grap eens op de myspace de fanfotos. fucking ziek. |
|
quote: Ben jij metal? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wow, ik zag dit topic en dacht wat een idiote band naam, maar ben toch maar eventjes gaan kijken en kwam tot de conclusie dat het eigenlijk toch wel vet was. : D [Dit bericht is gewijzigd door Tran op 04-01-2010 1:27] Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
Leer typen. Daarnaast is dit gewoon een zaadband eerste klas. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Rustig aan dude Ten 1e muh ja mijn spelling is niet al te goed, maar goed het gaat er om dat je het kan lezen tog? Maar omdat je het zo aardig vermeld zal ik het verbeteren. Ten 2e: Ik blijf er bij dat ik het vet vind. Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
Wilde je dit beter noemen dan? Hihi, grapjas. |
|
Tog wel! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Haha kheb da hlaf uuwr oveh gedaan om die speling geod te kreigen man. EDIT On topic. Slaap lekker mensjes. [Dit bericht is gewijzigd door Tran op 04-01-2010 1:32] Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
Onee! Geen verplichte solo per nummer, geen standaard rifjes en ook al geen lang haar! DAT IS NIET ERG METAL HOOR! Je moeder. |
|
quote: geheheh lol, achja smaken verschillen he |
|
muziekale Aids is dit niet hier, wel daar |
|
Reinier, ben jij dat? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Heh, deze meuk trek ik wel. Lekker krijsen, roffelende bassdrums, opgeneukte breakdowns... Muziek waarmee je alle medicijnen in een gekkenhuis teniet mee kan doen |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |