|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
het is wel geinig voor de afwisseling, maar echt heel veel muzikale diepgang heeft het niet vind ik |
|
Die laatste cd is nu voor 9 euro te krijgen bij cosmox.nl, dat de fans het even weten. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Pas geleden hun laatste plaat geluisterd. Kon me op zich wel boeien. Geen jaarlijst materiaal, maar wel vermakelijk. |
|
nieuwste clip al gezien? is geen live hoor [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-10-2010 23:51] signature |
|
vriend stuurde die me net :p maar een review van vandaag, de artwork ervan, deed me denken aan die van it's all happening, ben m nu aan het luisteren - awesomeness! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mwa, opzich wel leuk maar ik mis dat hectische wel een beetje. Misschien is dit wel érg zoetsappig voor hun doen. Je moeder. |
|
het is inderdaad een van de softere (clean-heavy) nummers op t album Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Er gaat nog steeds niks boven Tastes like Kevin Bacon vind ik, heerlijk dat afbouwen naar een clean en duister stuk om vervolgens snoeihard en met zo ongeveer de hardste krijs ooit gehoord in de geschiedenis van muziek terug te slaan. Kippenvel. :D Je moeder. |
|
zeker, die tastes like Kevin Bacon is wat anders Karni: signature |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nog steeds heel matig dat ik 10.000 uur had gereisd om een optreden te zien, en dat de zangeres ziek bleek te zijn. |
|
quote: Ja, fucked up... toen mocht iedereen in de zaal toch meezingen ofzo? Volgende keer ben ik er ook bij hopelijk! Vera lijkt me wel een mooi zaaltje Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Klopt, middelmatig Nederland mocht meezingen met de band, Horse The Band maakte gelukkig veel goed! |
|
H the B wil ik ook gaarne eens live zien! Dus wat dat betreft had je dus wel mazzel Wellicht een nieuwe tour/package met iwabo zodra het nieuwe album uit is, ik moet en zal die kant op hehe.. Maar goed, eerst het nieuwe album! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat zou zeker tof zijn! Ik zou er denk ik niet meer voor naar Eindhoven reizen, maar als ze nog eens wat meer in de buurt spelen dan ben ik er zeker bij! |
|
Idd, gewoon naar het Noorden halen die shit! Grunn is er wel klaar voor, Leeuwarden loopt altijd 20 jaar achter... tenzij het om Goa gaat Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wat metal betreft gaat het in Leeuwarden best lekker toch? |
|
Maar metal is zo jaren 80. |
|
Dat sowieso. |
|
quote: Jawel! Zeer zeker meer dan Vera afgelopen jaren, maar wel veel black/death en niet dit soort type bands... vorig jaar hadden we nog Dillinger Escape Plan in Sneek... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: De patchjassen generatie moet plaats maken voor de modieuze generatie, het zij zo... als ik ooit een caravan heb, ga ik dan wel elke camping die ik leuk vind op m'n camper plakken... hoe dan ook zie je steeds minder metal shirts op straat.. toch? Hip zijn is hip! Haters gonna hate... etc Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja oke, het is nog wel wat convervatiever wat dat betreft. Desalniettemin best wat gave namen daar. |
|
True! Blijft jammer dat je altijd met vervoer zit, nu is dat voor mij in Grunn geen probleem, maar goed... Grunn is ook wel vrij bizar qua 'scenes' haha! Minimal techno: 20ers/30ers in jogging pakken, zweetbanden, brillen zonder glazen Drum & Bass/Dubstep: Puberende kids die een moshpit beginnen Metal: Ouwe garde, ouwe lullen... GOA: Vrijwel softe/commerciële liefhebbers/hippies.. hier in LWD altijd harde darkpsy/het betere stampwerk... Is er een breakcore scene in Grunn? Hier in ieder geval niet, volgens mij ooit eens een feest georganiseerd hier wat niet door ging... je moet echt in de randstad zijn voor dat soort shit... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Haha, zeker waar wat betreft aparte scenes! Breakcore heb je hier ook erg weinig. Binnenkort wel een chiptune-feestje in de stad, dus ik ben al wel blij met de ontwikkelingen, haha. Op moment is vooral techno erg groot en hip. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |