|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.metalsucks.net/2011/05/17/exclusive-black-metal-just-got-gay-iwrestledabear-once-change-genres/#more-62741 Black metal just got gay! Hehe, mooie stunt... op facebook trapt iedereen er zowat in zelfs... edit: website lijkt zelfs overbeladen [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-05-2011 20:42] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Doen ze goed; deze band is vet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Haha! Ik ben er sowieso bij, wat het ook wordt Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Haha, vette shit. |
|
Als ze serieus black metal gaan maken van een beetje kwaliteit wil ik dat nog best een kans geven. |
|
Yeaaah right. Het zal sowieso epic zijn, maakt niet uit wat ze maken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Die wil ik op m'n uitvaart horen. Je moeder. |
|
quote:Dat kan toch niet |
|
quote: +1 5 Euro's? Op je muil!! |
|
iburnedachurchonce I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
iwrestledburzumonce Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Echt niet? Je moeder. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ipimisjustakidwhoannoyseveryoneandshouldbekilledbrutallywithashotgunheldbyahobo 5 Euro's? Op je muil!! |
|
iatleastamnotinabandcalledaratrononce [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 18-05-2011 20:31] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: maybeyoushouldgetlaidonce I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Prachtig hoor en totaal niet voorspelbaar gelukkig Ik zou alleen eerst nagaan of er geen taalfouten inzitten Pim 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Met correcte interpunctie staat er: I, atleast, am not .... en dat once hoort er gewoon achter. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nou vooruit dan maar, jij als gymnast zal het beter weten dan ik met mijn MBO niveau 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dat beweerde ik niet... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ben ik de enige die in dat Kevin Bacon nummer waar ze clean zingt het nummer The Gallery van Dark Tranquility hoort? |
|
http://www.metalsucks.net/2011/05/19/exclusive-track-premiere-iwrestledabearonce-are-ruining-it-for-everybody-show-us-their-karate-nipples/ nieuwe track, maar de site is overbeladen... populaire band edit: kwam er tussendoor... klinkt weer fijn, en krijg kippenvel van haar clean vocals [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-05-2011 19:22] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja. quote: ...maar is wel grammaticaal incorrect. Dus Sgeiterdt had wel gelijk, maar het boeit niet want je deed het expres Oh, en het is dan at least. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Is dat nieuwe nummer nou djent met emostukken? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |