|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Dankjewel voor de link! |
|
Mr Bungle niveau zullen ze nooit gaan halen, aangezien Mr Bungle geniaal is en dit niet. |
|
quote: Qua genialiteit sowieso niet, qua waanzin mogelijk wel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Doet ook wat aan Evanescence denken. |
|
Ah, wilde net dit topic omhoog schoppen maar AG was me al voor.... fijn nieuw nr ja! Opschieten met die CD Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb 'm binnen. Lekker hoor Gewoon weer helemaal wappie. |
|
Tour diary met een goed verhaal van Gary Busey aan de telefoon na 2:20 [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-06-2011 23:51] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En weer een nieuw nummer, ditmaal incl clipje http://www.artistdirect.com/entertainment-news/article/iwrestledabearonce-debut-music-video-for-you-know-that-ain-t-them-dogs-real-voices-on-artistdirect-com/9008273 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Lekker! Jammer van de geluidskwaliteit. |
|
quote: Klopt, zijn ze mee bezig om te fixen... (via FB ) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-07-2011 20:35] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Fijne plaat wel die nieuwe! Iets minder prettig gestoord en volwassener zo op het eerste gehoor, wat een stem heeft ze toch! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik kan echt maar niet wennen aan die cleane stukken... Vooral omdat de brute stukken me echt zo'n adrenalinestoot geven dat die stukken mooie prettigheid echt in de weg staan. Wel wat jammer, want er had meer ingezeten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Trek het wel. Die eerste ook maar eens proberen. |
|
Deze ga ik maar nssssss deunleuden Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die remixes van het eerste album, is dat wat? Kan ik daar wel tegen, bedoel ik eigenlijk. |
|
Ik vond het niet zo'n geslaagd experiment. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Kun jij tegen dubstep? |
|
IK HEB ZO'N GRAFTAKKEHEKEL AAN DIE TERINGZOOI Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik ook. Maar misschien zegt één van de dubstepliefhebbers hier wel dat het absoluut de moeite waard is en dan probeer ik het toch maar eens. Misschien. |
|
Kijk; al zegt Onweerwolf nog zo dat blackmetalband X goed is, dan ga ik het toch echt niet luisteren als ik zelf een teringhekel aan het genre heb. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Af en toe moet je je een beetje open opstellen. Anders had ik IWABO ook nooit gehoord. En als Schaep of Argh iets vet vinden, wil ik het best wel proberen als ik ervoor in de stemming ben. Geldt ook voor Onweerwolf en meer mensen hier. Hypnosbands voordewin. Net na 15 seconden de eerste remix afgezet. Nu even niet. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 25-08-2011 1:51] |
|
Ik wil me best openstellen voor nieuwe bands en muziek, maar als Hypnos in vijf minuten vijf topics opent met daarin drie onbegrijpelijke en onschrijfbare demobandjes uit Cyprus, Antarctica, Mongolië en Aitutaki - dan weet ik dat ik dat niet uit ga proberen. En zo is het voor mij hetzelfde als IWABO aan de dubstepremixes gaat. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dit nummer klinkt als een mislukte versie van In This Moment, aangevuld met foute disco-elementen. |
|
quote:Hangt er ook van af wat voor genrenaampje Hypnos er aan hangt, als iets met black check ik het sowieso. Al is het maar om te kunnen zeuren dat het niet black genoeg is om black te worden genoemd. Met moderne death laat ik meestal schieten. Blanke punt afstand liefst. En soms is het ook wel fijn om te weten hoe kut iets klinkt dat niet op de radio te horen is. Ik ben wel fan van bandjes uit exotische landen. Daar gaat nog wel eens iets fout waardoor het weer spannend wordt en een geheel nieuwe blik werpt op muziek. Als in: dat zou iemand hier nooit doen! Kan soms tof uitpakken. Goede vakantie gehad trouwens? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |