IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : heavy metal Vorige pagina | Volgende pagina
GutFuck
Male supremacy
Usericon van GutFuck
Posted 26-03-2002 11:39 by GutFuck Wijzig reactieProfiel van GutFuckQuote dit bericht

Ok, het moge duidelijk zijn dat echt "true metal" zijn nog werkelijk hip is hier. Mij best. Maar wat hier eigenlijk bedoeld wordt denk ik zijn die posers, die overal zo "metal mogelijk" gaan doen, zeg maar, omdat ze denken dat dat zo hoort. Van die groepjes, die dan zo boos en evil mogelijk om zich heen gaan staan te kijken in het cafe en zo. Die vergelijken wie het meest obscene shirt heeft en dat serieus menen. Waar is de humor mensen? Dat is toch zielig? Of zie ik het verkeerd?

The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-03-2002 11:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

nog_een_gutfucker is waarschijnlijk gewoon een huidige ZM-er die effe Trolling-on-the-side doet voor de lach kick.
Van mij mag 'ie want dit wordt een reuze gezellige n_e_g-afzeik topic.

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 26-03-2002 11:42 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ik weet eigenlijk niet waar je het over hebt Mensen die zo metal mogelijk proberen te zijn ? MUHAHAHA

Wees nou maar gewoon jezelf Dan doe je al gek genoeg.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-03-2002 11:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik zie ook vaak mensen (vaak JONGE gastjes) die "overdreven" metal overkomen. Laat ze!
Niemand is geboren met het "juiste" gevoel voor metal uiterlijkheden.
WAT is jou definitie van een "metal" dan?
Who gives a fuck zolang die gasten niet in MIJN buurt komen pochen want ik geef ze een draai om de oren wat ze bij mammie niet krijgen.

Zielig lijkt mij als je je aan mede-metal-uiterlijkheden stoort.
(Let op: ik wil niet hypocriet zijn door te zeggen "stoor je aan niks". Ik stoor mij gewoon niet aan mede-metallers zolang ze mij niet irriteren door bijv. stoer in m'n zij te beuken terwijl ik aan m'n biertje zit.)

GutFuck
Male supremacy
Usericon van GutFuck
Posted 26-03-2002 11:50 by GutFuck Wijzig reactieProfiel van GutFuckQuote dit bericht

Nou dat soort acties dus. En dan evil kijken, denken dat ik schrik van een onleesbaar shirt en dan luid boerend doorlopen. Tragisch.

En ach, die gastjes van 14 met die COF shirts, da's altijd weer lachen. Tegenwoordig dragen ze al make-up als ze uitgaan. Hilarisch gewoon.

The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-03-2002 11:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

By-the-weg, die spijker jacks met patches en strakke spijkerbroeken zijn wat de metalhead in de jaren 70, 80 en begin 90 droeg als jij dat niet wist.

Mijns inziens ben je dus echt belachelijk als je met zo'n uitgezakte kont van een skatebroek aan komt zetten op een METAL concert (NEE GEEN NU-SHIT). Gegarandeerd dat je errug veel bekijks trekt bij de vrouwen die tevergeefs zoeken naar een lekker kontje ergens.

GutFuck
Male supremacy
Usericon van GutFuck
Posted 26-03-2002 11:57 by GutFuck Wijzig reactieProfiel van GutFuckQuote dit bericht

OK, genoeg gelachen. Het blijkt wel dat iedereen dit fucking serieus neemt. Het maakt me geen ruk uit wat je draagt. Echt gene ene fuck. JIJ moet erin rondlopen, niet ik. Ik zie er niet metal uit, omdat ik me daar niet goed bij voel. Wat nog_een_gutfucker dus bedoelde:

Zie je er metal uit omdat het erbij hoort of vind je dat oprecht cool? Loop je even 3 jaar zo rond om erbij te horen of om de buurt te shockeren en dan niet meer? Gewoon, heeft het een functie ofzo?

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-03-2002 12:02 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Leeftijd.

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 26-03-2002 12:03 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 11:57 schreef GutFuck het volgende:
OK, genoeg gelachen. Het blijkt wel dat iedereen dit fucking serieus neemt. Het maakt me geen ruk uit wat je draagt. Echt gene ene fuck. JIJ moet erin rondlopen, niet ik. Ik zie er niet metal uit, omdat ik me daar niet goed bij voel. Wat nog_een_gutfucker dus bedoelde:

Zie je er metal uit omdat het erbij hoort of vind je dat oprecht cool? Loop je even 3 jaar zo rond om erbij te horen of om de buurt te shockeren en dan niet meer? Gewoon, heeft het een functie ofzo?

Denk je dat wij met band shirts rondlopen omdat het cool is? Omdat je erbij wilt horen?!

Ik draag band shirts omdat ik respect heb voor de betreffende band. Ik loop met trots als ik mijn Iced Earth shirt draag. Omdat ik veel respect heb voor Iced Earth, en ze erg goed vind. Ik ga niet in een COF shirt lopen omdat ik geen respect heb voor de band en ze simpelweg niet goed vind.
En of ik er metal uitzie ofniet booit me ook niet. Feit is wel, dat zwarte kleding mijn kledingkast overheerscht, en ik over het algemeen mij prettiger voel in donkere kleding.
Als je ergens "bij" wilt horen/voelen dan kan je maar beter gelijk britney spears gaan luisteren.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-03-2002 12:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Zo kan ik ook vragen gaan stellen aan de grijze massa:
"Waarom draag je Aem'Kei?"
"Waarom draag je Nike?"
"Waarom draag je Dolce&Gabbana?""Waarom draag je Tommy Hilfiger?"
"Waarom draag je die afschuwlijke rooie retro 70's schoenen waar IEDERE trendy tegenwoordig mee op straat loopt en over een maand weg stopt omdat het uit de mode is?"

Kom op zeg, dit kan jij ook beantwoorden.

GutFuck
Male supremacy
Usericon van GutFuck
Posted 26-03-2002 12:11 by GutFuck Wijzig reactieProfiel van GutFuckQuote dit bericht

Het geinige is dat de grijze massa geen antwoord weet te geven dan "dat is vet". Of "mental theo draagt het ook". Metal is net wat meer uitgesproken dus vandaar.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-03-2002 12:18 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 12:11 schreef GutFuck het volgende:
... net wat meer uitgesproken...

Nee, in mijn ogen is het juist het TEGENGESTELDE.
Juist omdat de wereld+hond zich een ongeluk zoekt naar "de juiste kleding voor <dan en dan, vul maar in> valt het op als mensen dat niet doen dus is het MINDER uitgesproken.
Het verschil valt op en lijkt subjectief als MEER uitgesproken.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-03-2002 12:20 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Kijk, als je met skatebroeken op een metalconcert loopt, vraag je natuurlijk wel om grote ogen. Maar wat boeit het of je in een spijker, leren of gewoon zwarte broek komt ? Alleen de metal-wannabe's die er op letten....

En wat boeit 't nou of je met een Maiden, een Mayhem of een Monstrocity shirt loopt. Het is en blijft metal!!!

Ik, Wil Schuurman

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-03-2002 12:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik wist niet dat ik als metalfan ineens bij een één of ander clubje hoor die kledingcodes heeft wat een doelloos gezeik allemaal..

over jonge gastjes met metalshirtjes en make-up: misschien wat overdone, maar net 7 jaar geleden zag je alleen maar kale koppies en aussies dan zie ik liever die gecorpsepainte metalsmurfjes!

verder interesseert het me geen ene tyfus of iemand mij bij een concert true vind of niet, ik ga er voor mezelf heen.. wat anderen van me denken interesseert me geen ene tering!

ik ben metalfan maar kan de ene dag in driedelig met stropdas lopen, dan weer lekker me ouwe skateschoenen met een slobberbroek en adidastrui aantrekken. Of me legerbroek met een metalshirt aantrekken, me nagels zwart lakken en gecorpsepaint met pinbanden om de buurt onveilig maken..

Ik trek aan waar ik zin in heb en waar ik me op dat moment comfi in voel. En een combinatie van alles wat boven staat is mogelijk! (Zo heb ik wel eens in een gescheurde broek met metalshirt, met daaroverheen een colbert met stropdas gelopen uit protest tegen bombers en aussi's LOL was nog op de middelbare school)

Als mensen zich allemaal hetzelfde uit gaan dossen vind ik dat een beetje zielig, wees toch gewoon jezelf.. Als mensen je niet accepteren om wie je bent, zijn het geen mensen met wie je bevriend moet raken Ik hoef helemaal niet met iedereen vriendjes te zijn!

-Amen

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-03-2002 12:42 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik ga me niet 'overdreven' aankleden. Ik ben metalfan, doe gewoon kisten aan en een metal-shirt/longsleeve/trui en een zwarte broek of een spijkerbroek. Ik ben niet zo'n figuur die met 1000 spike-banden om gaat lopen....

Kijk, als ik ooit ga optreden met een band, is het wel leuk als je er een beetje 'warlike' uitziet. Kogelpatronen etc

Ik, Wil Schuurman

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 26-03-2002 12:43 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 12:39 schreef Snaack het volgende:
Ik wist niet dat ik als metalfan ineens bij een één of ander clubje hoor die kledingcodes heeft wat een doelloos gezeik allemaal..

over jonge gastjes met metalshirtjes en make-up: misschien wat overdone, maar net 7 jaar geleden zag je alleen maar kale koppies en aussies dan zie ik liever die gecorpsepainte metalsmurfjes!

verder interesseert het me geen ene tyfus of iemand mij bij een concert true vind of niet, ik ga er voor mezelf heen.. wat anderen van me denken interesseert me geen ene tering!

ik ben metalfan maar kan de ene dag in driedelig met stropdas lopen, dan weer lekker me ouwe skateschoenen met een slobberbroek en adidastrui aantrekken. Of me legerbroek met een metalshirt aantrekken, me nagels zwart lakken en gecorpsepaint met pinbanden om de buurt onveilig maken..

Ik trek aan waar ik zin in heb en waar ik me op dat moment comfi in voel. En een combinatie van alles wat boven staat is mogelijk! (Zo heb ik wel eens in een gescheurde broek met metalshirt, met daaroverheen een colbert met stropdas gelopen uit protest tegen bombers en aussi's LOL was nog op de middelbare school)

Als mensen zich allemaal hetzelfde uit gaan dossen vind ik dat een beetje zielig, wees toch gewoon jezelf.. Als mensen je niet accepteren om wie je bent, zijn het geen mensen met wie je bevriend moet raken Ik hoef helemaal niet met iedereen vriendjes te zijn!

-Amen

PUNT

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-03-2002 13:22 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

haha, wat een nutteloze discussie, ik kan er alleen maar om lachen.

nog_een_gutfucker
Usericon van nog_een_gutfucker
Posted 27-03-2002 9:41 by nog_een_gutfucker Wijzig reactieProfiel van nog_een_gutfuckerQuote dit bericht

okee, ff voor de duidelijkheid: het kan me geen fuck interesseren hoe je er uit ziet, maar ik was en ben gewoon benieuwd naar de meningen van jullie omtrent dit topic.

Dat jullie allemaal zo serieus reageren, beijst maar weer dat het gevoel voor humor best ver te zoeken is hierzo. Neem niet alles serieus, jullie maken alleen jezelf belachelijk.

Bovendien vind ik het niet normaal, dat je het dynamo cafe in eindhoven niet eens kan betreden als je geen lang zwart (geverfd) haar en een onleesbaar SATAN shirt hebt. Je wordt daar gelijk met scheve ogen aangekeken als je een keer sportschoenen draagt. En dan staan ze idd ook nog in groepjes zo "evil" mogelijk te doen. Nou, daar kan ik alleen maar om lachen, en als jullie dan hier gaan verkondigen dat het geen ene fuck uitmaakt hoe je eruit ziet, zegt dat we het een en ander over jullie geloofwaardigheid. Jullie, die ik voor het gemak de "metals" heb genoemd, doen ook alleen maar aan navelstaarderij. Zo'n beetje van: "veroordeel mij niet omdat ik van metal hou" maar ondertussen wel andere mensen veroordelen omdat ze er anders uitzien.

nessa nessa assasap

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-03-2002 10:11 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Weet je wat jouw probleem is, je generaliseert iets teveel. Wat? ben je een keer gruwelijk in je reet genomen door een groep "metals"? en nu ben je het aan het af reageren op een metal forum ? Ik vraag me af wat er precies gebeurd is met je. Misschien wouw je graag in een lokaal metal clubje maar ze vonden je niet goed genoeg ? Maar goed, eikels zijn niet scene gebonden, die heb je overal.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-03-2002 10:22 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 9:41 schreef nog_een_gutfucker het volgende:
okee, ff voor de duidelijkheid: het kan me geen fuck interesseren hoe je er uit ziet, maar ik was en ben gewoon benieuwd naar de meningen van jullie omtrent dit topic.

Dat jullie allemaal zo serieus reageren, beijst maar weer dat het gevoel voor humor best ver te zoeken is hierzo. Neem niet alles serieus, jullie maken alleen jezelf belachelijk.

Bovendien vind ik het niet normaal, dat je het dynamo cafe in eindhoven niet eens kan betreden als je geen lang zwart (geverfd) haar en een onleesbaar SATAN shirt hebt. Je wordt daar gelijk met scheve ogen aangekeken als je een keer sportschoenen draagt. En dan staan ze idd ook nog in groepjes zo "evil" mogelijk te doen. Nou, daar kan ik alleen maar om lachen, en als jullie dan hier gaan verkondigen dat het geen ene fuck uitmaakt hoe je eruit ziet, zegt dat we het een en ander over jullie geloofwaardigheid. Jullie, die ik voor het gemak de "metals" heb genoemd, doen ook alleen maar aan navelstaarderij. Zo'n beetje van: "veroordeel mij niet omdat ik van metal hou" maar ondertussen wel andere mensen veroordelen omdat ze er anders uitzien.

daar ben ik het nou helemaal mee eens!

nog_een_gutfucker
Posted 27-03-2002 10:29 by nog_een_gutfucker Wijzig reactieProfiel van nog_een_gutfuckerQuote dit bericht

nee ik wil niet eens bij de metal scene horen. dat heb ik ook nooit beweerd, het enige wat ik zo juist heb beweerd is dat je in het DYNAMO cafe wordt nagekeken als er iets anders uitziet. DAT heb ik gezegd, DAT is gewoon de waarheid. Ik neem aan dat in het dynamo cafe een doorsnee metalscene is, en aangezien men daar geen anders uitzienden kunnen, of willen dat laat ik even in het midden, tolereren, heb ik dus het volste recht om tegen de betreffende scen aan te schoppen. Ik mag dan misschien aan het generaliseren zijn, maar ik heb daar mijn gegronde redenen voor. Generaliseer jij nooit??? Doet de metal-scene dat ook niet?? Waarom worden de meeste white-metal bands niet serieus genomen??? Is het niet eens tijd om je hand in je geschoren boezem te steken??
Blijkbar wordt de waarheid en integriteit binnen de metal-scene niet op prijs gesteld. Jammer, maar begrijpelijk dat veel mensen het zien als een subcultuur voor losers die vroeger door iedereen gepest werden, en op een gegeven moment zeiden: "nou heb ik er genoeg van, ik zal ze een poepie laten ruiken", waarop ze naar metal gingen luisteren en samen met hun nieuw verworven EPPO-vriendjes een wedstrijdje gingen houden over wie het meest shockerende shirt aantrekt.

NESSA NESSA ASSASAP

nessa nessa assasap

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-03-2002 10:30 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

stoer metalshirt heb ik aan he

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

nog_een_gutfucker
Posted 27-03-2002 10:31 by nog_een_gutfucker Wijzig reactieProfiel van nog_een_gutfuckerQuote dit bericht

o ja, het zou me niks verbazen als metals zich schuldig zouden maken aan groepsverkrachting

nessa nessa assasap

nog_een_gutfucker
Posted 27-03-2002 10:32 by nog_een_gutfucker Wijzig reactieProfiel van nog_een_gutfuckerQuote dit bericht

he jij bent niet metal genoeg, je haar is niet lang en je hebt je vingers niet in in een duivelsoog

nessa nessa assasap

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-03-2002 10:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 10:32 schreef nog_een_gutfucker het volgende:
he jij bent niet metal genoeg, je haar is niet lang en je hebt je vingers niet in in een duivelsoog

ow *helemaal verbaasd* hoe moet ikdat dan doen ? mn vingers in een duivelsoog

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com