IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : heavy metal Vorige pagina | Volgende pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-03-2002 10:41 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 27 maart 2002 10:37 schreef FireFox het volgende:
ow *helemaal verbaasd* hoe moet ikdat dan doen ? mn vingers in een duivelsoog

Iekes.. Jakkie.. Wordt een slijmerige bedoening..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-03-2002 10:43 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 10:41 schreef Sharteel het volgende:
Iekes.. Jakkie.. Wordt een slijmerige bedoening..

nou moet je er natuurlijk weer geen grapje je van maken he

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Hieronymus
Stationary Traveller
Usericon van Hieronymus
Posted 27-03-2002 10:44 by Hieronymus Wijzig reactieProfiel van HieronymusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 9:41 schreef nog_een_gutfucker het volgende:
Bovendien vind ik het niet normaal, dat je het dynamo cafe in eindhoven niet eens kan betreden als je geen lang zwart (geverfd) haar en een onleesbaar SATAN shirt hebt. Je wordt daar gelijk met scheve ogen aangekeken als je een keer sportschoenen draagt. En dan staan ze idd ook nog in groepjes zo "evil" mogelijk te doen. Nou, daar kan ik alleen maar om lachen, en als jullie dan hier gaan verkondigen dat het geen ene fuck uitmaakt hoe je eruit ziet, zegt dat we het een en ander over jullie geloofwaardigheid. Jullie, die ik voor het gemak de "metals" heb genoemd, doen ook alleen maar aan navelstaarderij. Zo'n beetje van: "veroordeel mij niet omdat ik van metal hou" maar ondertussen wel andere mensen veroordelen omdat ze er anders uitzien.

LOL

Ik ga altijd uit in Dynamo kaffee en heb negen van de tien keer geen metal-shirt aan. Ook heb ik weleens sportschoenen aan als ik daar naartoe ga, net zoals velen daar.
In Dynamo maakt het niet uit hoe je er uit ziet, het gaat er vooral om hoe je je gedraagt. Als je gewoon normaal doet, wordt je geaccepteerd.
Iedereen die in Dynamo binnenkomt wordt aangekeken, omdat het nu eenmaal een klein cafe is (en iedereen kent iedereen). Door jouw onzekerheid denk je dat je uitgelachen wordt.

... do you think we're forever? ...

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-03-2002 11:08 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 27 maart 2002 10:29 schreef nog_een_gutfucker het volgende:
nee ik wil niet eens bij de metal scene horen. dat heb ik ook nooit beweerd, het enige wat ik zo juist heb beweerd is
dat je in het DYNAMO cafe wordt nagekeken als er iets anders uitziet. DAT heb ik gezegd,

Ik probeerde een kleine psychische schets te maken, ik ben wel
nieuwsgierig waar die afkeer van de "metalscene" vandaan komt
quote:

DAT is gewoon de waarheid.

het zal wel, ik ken dat cafe niet
quote:

Ik neem aan dat in het dynamo cafe een doorsnee metalscene is, en aangezien men
daar geen anders uitzienden kunnen, of willen dat laat ik even in het midden,
tolereren, heb ik dus het volste recht om tegen de betreffende scen aan te schoppen.

Je baseert de hele metal scene op 1 cafe ??? Je kortzichtigheid komt
hier naar boven. Je hebt schijnbaar een slechte ervaring gehad en nu
is iedereen in die "metal scene" scheen schop waardig? Je klaagt over
iets wat je zelf nu ook doet, dat maakt je niet alleen kortzichtig,
maar ook nog eens hypocriet.
quote:

Ik mag dan misschien aan het generaliseren zijn, maar ik heb daar mijn gegronde redenen voor.

ja, je ervaring met 1 cafe. Kleine belevingswereld heb je.
quote:

Generaliseer jij nooit???
Doet de metal-scene dat ook niet??

Ik ga niet beweren dat ik nooit generaliseer, ik ga wel beweren dat ik
dat in hele beperkte mate doe. Ik zal dus ook nooit een groep, met
overeenkomstige kenmerken ,er op aan spreken wat iemand anders, met
dezelfde kenmerken, gedaan heeft.
quote:

Waarom worden de meeste white-metal bands niet serieus genomen??? Is het niet eens tijd om
je hand in je geschoren boezem te steken??

Hmz, dat heeft iets met de filosofie achter bepaalde bands te maken,
dat rijmt gewoonweg niet.
Dit is iets waar ik me overigens niet gebonden aan voel. Ik heb me eigen "kijk".
quote:

Blijkbar wordt de waarheid en integriteit binnen de metal-scene niet op prijs gesteld.

Blijkbaar vestig jij je visie op vooroordelen.
quote:

Jammer, maar begrijpelijk dat veel mensen het zien als een subcultuur voor losers die
vroeger door iedereen gepest werden, en op een gegeven moment zeiden: "nou heb ik er
genoeg van, ik zal ze een poepie laten ruiken", waarop ze naar metal gingen luisteren en
samen met hun nieuw verworven EPPO-vriendjes een wedstrijdje gingen houden over wie het
meest shockerende shirt aantrekt.

hehehe, dat is een interessante visie...
quote:

NESSA NESSA ASSASAP

Geen idee wat je hiermee wilt zeggen..?

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-03-2002 13:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 10:37 schreef FireFox het volgende:
ow *helemaal verbaasd* hoe moet ikdat dan doen ? mn vingers in een duivelsoog

ROFL @ Firefox

Ik weet wat jouw probleem is!!!
Moet je zien dat brandschone buro. De door posters onbe(vl)dekte pastel gele muren en deuren...is dat geen decor ofzo waar je voor poseert?

En trouwens over Dynamo Rockkaffee maakt men zich veel te druk. Ik ben daar sinds 1997 in m'n uppie gegaan en ga nu regelmatig in m'n uppie VOOR DE MUZIEK.
D'r zijn een paar mensen die ik ken die regelmatig komen.
Maar verder zijn het inderdaad dezelfde "I'm-too-good-for-you" mensjes van 10 jaar terug ofzo.
Who gives a fuck?
Je herkent mij in ieder geval aan mijn glimlach daar binnen, zo'n beetje de enige die lacht.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 27-03-2002 18:11 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

ik wist niet dat jullie allemaal zo eng waren, lang haar en spijkerjasjes, jakkie

[Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 27-03-2002 18:18]

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-03-2002 14:20 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

he wasser mis met baggy broeken????

My madness, my sadness

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 28-03-2002 14:39 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

WTF is een baggy broek ?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-03-2002 14:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 14:20 schreef winters rage het volgende:
he wasser mis met baggy broeken????

Das niet true!
dan ben ik maar 'false'

[edit]az was me voor.. toch maar gequote[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-03-2002 14:43]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-03-2002 14:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 14:39 schreef Azagthoth het volgende:
WTF is een baggy broek ?

Een 'baggy pant' is letterlijk een 'zakkerige broek'.. Je weet wel, van die wijde broeken waar het kruis van op je knieën hangt zodat je reet niet zichtbaar is en als je over een paaltje heen wil blijf je daarachter hangen Ookwel een skatebroek genoemd..

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-03-2002 15:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 14:49 schreef Snaack het volgende:
Een 'baggy pant' is letterlijk een 'zakkerige broek'.. Je weet wel, van die wijde broeken waar het kruis van op je knieën hangt zodat je reet niet zichtbaar is en als je over een paaltje heen wil blijf je daarachter hangen Ookwel een skatebroek genoemd..

Kunne die flinterdunne skaters ook een beetje "breder" oogen.
(HAHAHA yeah right.)
Sorry, inkoppertje en downright onzin...maargoe.

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-03-2002 18:10 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik loop meestal in baggy omdat me omvang dan wat minder opvalt (en et zit veel lekkerder dan iets straks... ik haat strakke kleding.
(behalve dan bij een mooie meid )

My madness, my sadness

nog_een_gutfucker
Usericon van nog_een_gutfucker
Posted 02-04-2002 16:22 by nog_een_gutfucker Wijzig reactieProfiel van nog_een_gutfuckerQuote dit bericht

Laat ik nog even duidelijk zijn. Ik vind niet dat ik aan het generaliseren ben, als ik mijn visie op de metal-scene baseer op het enige metal-cafe (DYNAMO) in de metropool van de nederlandse metal-scene (Eindhoven dus).
Het cafe is bovendien niet gezellig omdat er inderdaad een "ons kent ons" sfeertje hangt. Het is dus moeilijk voor andere mensen om daar geaccepteerd te worden.
Hoezo normaal doen in het dynamo-cafe??? bedoelt men daarmee gaan headbangen op een pentagram?? wat vet zeg, maar als je zo moet doen om geaccepteerd te worden hoeft het van mij niet (ik wil nog steeds GEEN DEEL UITMAKEN VAN DE METAL-SCENE).
Bovendien vind ik dit weer schetsend voor de kortzichtigheid binnen de scene. "Normaal doen, of oprotten". Als ik het nou normaal vind om heavy metal muziek uit te lachen, of om heel theatraal te gaan headbangen, wordt ik niet geaccepteerd. Wel heel serieus zeg die metal-scene. Het is juist leuk om een beetje zelfspot te hebben, maar daar schort het de metals nogal eens aan.
En waarom vinden metals het niet leuk als je ze metal noemt en even gaat headbangen als je ze ziet??? Het zou juist een feest der herkenning moeten zijn voor die paupers.

nessa nessa assasap

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-04-2002 16:24 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2002 16:22 schreef nog_een_gutfucker het volgende:
Laat ik nog even duidelijk zijn. Ik vind niet dat ik aan het generaliseren ben, als ik mijn visie op de metal-scene baseer op het enige metal-cafe (DYNAMO) in de metropool van de nederlandse metal-scene (Eindhoven dus).
Het cafe is bovendien niet gezellig omdat er inderdaad een "ons kent ons" sfeertje hangt. Het is dus moeilijk voor andere mensen om daar geaccepteerd te worden.
Hoezo normaal doen in het dynamo-cafe??? bedoelt men daarmee gaan headbangen op een pentagram?? wat vet zeg, maar als je zo moet doen om geaccepteerd te worden hoeft het van mij niet (ik wil nog steeds GEEN DEEL UITMAKEN VAN DE METAL-SCENE).
Bovendien vind ik dit weer schetsend voor de kortzichtigheid binnen de scene. "Normaal doen, of oprotten". Als ik het nou normaal vind om heavy metal muziek uit te lachen, of om heel theatraal te gaan headbangen, wordt ik niet geaccepteerd. Wel heel serieus zeg die metal-scene. Het is juist leuk om een beetje zelfspot te hebben, maar daar schort het de metals nogal eens aan.
En waarom vinden metals het niet leuk als je ze metal noemt en even gaat headbangen als je ze ziet??? Het zou juist een feest der herkenning moeten zijn voor die paupers.

ehm zit jij met een probleem waar je niet over kunt praten ofzo ?

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 02-04-2002 16:25 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Vermoeiend jochie...

Jij niet he FireFox..

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 02-04-2002 16:26]

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-04-2002 16:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2002 16:25 schreef Sharteel het volgende:
Vermoeiend jochie...

Jij niet he FireFox..

ehm nou niet te persoonlijk gaan worden hoor

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 02-04-2002 16:31 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Waarom ik niet " een metal" genoemt wil worden?...daar is een hele simpele reden voor..ik heb een naam! (klinkt misschien heel raar, maar dat is mijn reden)
Ook vind ik dat je maar eens ergens anders naar toe moet gaan dan naar dan DYNAMO café (ik zeg niet dat het kut is, ben er nog nooit geweest), er zijn echt heel erg veel plekken waar je gewoon naar binnen kan zonder dat de hele zaal je aankijkt! Ik ben laatst met mijn moeder naar de KORS geweest en geen ziel die er commentaar op had of raar keek. Bij deze ben je uitgenodigt om een keer mee te gaan met mij en nog een stel "metals", en wil ik jou mening nog wel een keer horen.

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 02-04-2002 17:04 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:

Er zijn een paar dingen die ik niet begrijp:
1. wat de fuk doe je op een metal forum als je zo duidelijk een afkeer hebt tegen "metals"?
2. Weet je wel wat generaliseren betekent? Je zegt dat je het niet doet, maar de eerste bullshit die daarna volgt, is hetgeen wat je ontkent te doen (tenzij je al bij een stuk of 30 metal cafeetjes bent geweest ipv alleen in 1 Cafeetje)
3. Je probeert duidelijk te maken dat je een afkeer hebt tegen de mensen die het niet acepteren dat je anders denkt (of dat werkelijk zo is betwijfel ik, maar jah). Maar eigenlijk doe je precies hetzelfde door de mensen af te zeiken omdat ze niet zoals jouw denken... Zie je daar een contradictie in ...? nee? je zeikt jezelf af!

Waarschijnlijk reageren die "metals" niet geirriteerd op jouw, omdat je je niet volgens de metal norm (whatever dat moge zijn) gedraagd, maar omdat je overduidelijk een grote eikel bent met een enorm bord vor zijn kop

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 02-04-2002 17:17 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:

Weet je, (oho, Kimmie gaat zich er ook mee bemoeien) ik snap je niet zo goed:

Wat doe je in een metalcafe als je het niet leuk vind?
Wat doe je op een metalforum als je het niet leuk vind??
Wie zegt jou dat je tot de metalscene moet behoren???
Wat zijn in godsnaam (oh nee, satan was het he, sorry) paupers?????
En...het is toch vrij normaal dat je als je in een cafe komt waar IEDEREEN van metal houdt en jij het een beetje gaat staan afkraken en belachelijk maken dat je dan vreemd aangekeken wordt? Of ben ik nou gek? Als je op een trancefeest met je discman met Immortal op gaat staan headbangen met een t-shirt "Let all people who like trance die" aan, wordt je ook raar aangekeken...op zn minst.

Zo, ik heb gesproken. Uch.

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 02-04-2002 17:18]

I spy with my little and verrry evil eye.....

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 02-04-2002 22:11 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Heb ik een heel verhaal geschreven....reageert er plotseling niemand meer!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-04-2002 22:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 april 2002 22:11 schreef WickedKimmie het volgende:

Nou okay een reaktie speciaal voor jou: je hebt gelijk; niets meer aan toe te voegen.

Laat die ene of die andere Gutfucker jouw vragen eerst maar beantwoorden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-04-2002 22:14]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 02-04-2002 22:13 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2002 22:13 schreef Mutilator het volgende:
Nou okay een reaktie speciaal voor jou: je hebt gelijk; niets meer aan toe te voegen.

hahaha, dank u zeer voor de ontzettend spontane reactie

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-04-2002 22:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2002 22:11 schreef WickedKimmie het volgende:

aw .....

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-04-2002 22:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 april 2002 22:13 schreef WickedKimmie het volgende:
hahaha, dank u zeer voor de ontzettend spontane reactie

Met plezier gedaan!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

ziekeling
Being a total moron since 1986!
Usericon van ziekeling
Posted 02-04-2002 22:18 by ziekeling Wijzig reactieProfiel van ziekelingQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 15:02 schreef nog_een_gutfucker het volgende:
ik ben benieuwd naar de meningen over het zijn van een metal. vindt iedereen het ook zo belachelijk om in strakke spijkerbroeken, spijkerjacks met badges en andere stomme onzin rond te gaan lopen. De metal scene vindt dat ze zelf niet serieus worden genomen door de meeste mensen. Maar vinden jullie dat raar als je de meeste metals ziet rondlopen. Ben benieuwd naar jullie reacties

wat als je die vooroordelen thuis laat en met je benige arie oprot voordat we die oversized broek van je met je nieren in de knoop leggen en je stembanden in je kringspier duwen zodat je voortaan uit je reet kan lullen (wat je overigens nu ook doet dus dat zal wel beetje overbodig zijn dan)? goed idee ja?

hoe kom je in godsnaam aan de term "metal" zijn en hoe kan jij nou weer weten of we in strakke broeken rondlopen? goed als je die tenten gewend bent waar hele dakloze families in (kunnen) wonen kan alles wel strak lijken natuurlijk.
volgens mij ben jij wel zo'n tiepetje die jezelf serieus neemt... doe dat alstjeblieft niet. dan wordt het alleen aanlokkelijker je kleine pielemoosje onder mijn kist te laten verdwijnen.

Fuck with the best, die like the rest.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com