|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zeer onderbouwde en nuttige reactie This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Ach, hij maakt het wekelijks mee en heeft zijn uitlaatklep hier gevonden. Ik, Wil Schuurman |
|
spijt me myne heere maar ik zie tig van zulke irritante kleine pielekes die beweren dat "wij" zo graag stoer willen zijn terwijl ze met hun scootertjes showen en de prijs van elkaars merkkleding aan het vergelijken zijn en veel te vaak het woord "ouwe" gebruiken en... en... AAAAAAAAAAAAARGH een diepgewortelde haat is het geworden zo onderhand. (p.s. zeg dat dat typisch is voor "metals" en ik zal je een pijnlijke vernederende dood door verstikking en verbranding in een zee van larvekots toedienen.) Fuck with the best, die like the rest. |
|
m u h a h a h a LOL! ROTFLMAO! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ok dan... hiermee wil ik dit topic afsluiten want het gaat nergens meer over! Ik zeg: "provoceren valt of staat met degene die bereid is er op in te gaan". En zo is het ook nog eens een keer! Dus laten we lief zijn voor elkaar stelletje hippies.... hahahahahaha nessa nessa asasap is toch bekend neem ik aan? The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
gaat t Azagthoth? [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 03-04-2002 19:14] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
nee, niet echt, but thanks for asking. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
yo ziekeling, in tegenstelling tot wat jij denkt bven ik geen patserige skater met wijde broek die op een dure scooter zit. ik zit dichter op de metal scene dan jij denkt. als je mij denkt te kunnen imponeren met stoere taal die je uit het boekje van een willekeurige death metal cd hebt gehaald, heb je het goed mis menneke. NESSA NESSA ASSASAP nessa nessa assasap |
|
het gaat niet om de kledij volgens mij , maar of je al dan niet naar metal luistert. Wie naar metal luistert moet niet persé in strakke broek en lederen jas rondlopen. http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
mee eens....ik draag wijde broeken e.d. omdat ik het gewoon erg grappige kleding vindt en omdat niet de hele wereld ermee loopt (alhoewel, de laatste tijd ). Ik kan dus mn kisten onder een kilt en onder een zwarte broek aanhebben...wat maakt t nou uit wat je draagt...als je je er maar jezelf in voelt. [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 05-04-2002 13:12] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: "yo", sukkel, dat soort dingen halen 'wij metals' niet uit tekstboekjes, we hebben dat soort verwensingen voortdurend op de tong doordat wanna-be rebeltjes er voortdurend om vragen! Hopeloze dipshit! Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
Twilightning! hieeeeeééééé signature |
|
wat? OT: Wat je draagt boeit geen fuck. Ik probeer nergens bij te horen, omdat ik de enige ben (op mijn school) die dan "metal" is. Ik draag ook wijdere broeken, alleen omdat het dus gewoon lekker zit. Wat een schijttopic, zijn al honderden discussies over geweest. wees gewoon jezelf, baard. |
|
quote: Is dit een hiegh? |
|
quote: Ik ben niet zo vertrouwd met deze begrippen. please explain noble friend signature |
|
quote: HIEGH! is een expressie voor goeie muziek, hetzelfde ongeveer als je vuist met pink en wijsvinger omhoog. De uitdrukking HIEGH! is een verbastering van een stuk Manowar tekst en is daarom erg metal. |
|
quote: ok... en als je die wijsvinger weglaat? twas meer yeaaaaaaaaah! img signature |
|
METOLLLLLLLLLLLLLLLL |
|
quote: Kim was vet vooruitstrevend. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-09-2005 13:35] |
|
quote: wat zeur jij vent, neem het wat algemener man, als ik in de dynamo met de deur open zou gaan zitten schijten vinden ze me ook raar, maar moet je dan gaan schelden en vloeken omdat je dat thuis wel mag van je moeder? |
|
quote: moet t dan altijd zwart zwart zwart zijn? |
|
quote: Verwacht je echt nog een reactie terug? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik draag lekker wat ik lekker vind zitten ook al krijg ik nog zo veel reacties... kijk ik heb een groote grove ketting en die rinkelt erg als ik loop.. en ik krijg de hele tijd van yah he je rinkelt te horen... en toch zou ik hem voor geen goud af doen omdat dus echt bij mijn stijl hoort... maar ik vind wel dat je andere mensen niet meteen in een hokje moet plaatsen omdat ze een bepaalde stijl hebben... want het kunnen nog best wel aardige mensen zijn... en ik denk dat als je algemeen geaccepteerd wil worden dat je dan juist niet in "metal" kleren moet gaan lopen... de reacties die ik krijg zijn niet altijd even positief |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |