IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : heavy metal Vorige pagina | Volgende pagina
ziekeling
Being a total moron since 1986!
Usericon van ziekeling
Posted 02-04-2002 22:19 by ziekeling Wijzig reactieProfiel van ziekelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 10:44 schreef Hieronymus het volgende:
LOL

Ik ga altijd uit in Dynamo kaffee en heb negen van de tien keer geen metal-shirt aan. Ook heb ik weleens sportschoenen aan als ik daar naartoe ga, net zoals velen daar.
In Dynamo maakt het niet uit hoe je er uit ziet, het gaat er vooral om hoe je je gedraagt. Als je gewoon normaal doet, wordt je geaccepteerd.
Iedereen die in Dynamo binnenkomt wordt aangekeken, omdat het nu eenmaal een klein cafe is (en iedereen kent iedereen). Door jouw onzekerheid denk je dat je uitgelachen wordt.

je wordt alleen maar aangekeken en uitgelachen als je 'n hele grote broek aanhebt en 'n babyfaceje.

Fuck with the best, die like the rest.

Surt
Duke of Niflheim
Usericon van Surt
Posted 02-04-2002 22:19 by Surt Wijzig reactieProfiel van SurtQuote dit berichthttp://www.geocities.com/nimmerlandhomepage

zeer onderbouwde en nuttige reactie

This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-04-2002 22:21 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ach, hij maakt het wekelijks mee en heeft zijn uitlaatklep hier gevonden.

Ik, Wil Schuurman

ziekeling
Being a total moron since 1986!
Usericon van ziekeling
Posted 02-04-2002 22:25 by ziekeling Wijzig reactieProfiel van ziekelingQuote dit bericht

spijt me myne heere maar ik zie tig van zulke irritante kleine pielekes die beweren dat "wij" zo graag stoer willen zijn terwijl ze met hun scootertjes showen en de prijs van elkaars merkkleding aan het vergelijken zijn en veel te vaak het woord "ouwe" gebruiken en... en... AAAAAAAAAAAAARGH
een diepgewortelde haat is het geworden zo onderhand.
(p.s. zeg dat dat typisch is voor "metals" en ik zal je een pijnlijke vernederende dood door verstikking en verbranding in een zee van larvekots toedienen.)

Fuck with the best, die like the rest.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 02-04-2002 22:28 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

m
u
h
a
h
a
h
a

LOL!
ROTFLMAO!

I spy with my little and verrry evil eye.....

GutFuck
Male supremacy
Usericon van GutFuck
Posted 03-04-2002 19:09 by GutFuck Wijzig reactieProfiel van GutFuckQuote dit bericht

Ok dan... hiermee wil ik dit topic afsluiten want het gaat nergens meer over!

Ik zeg: "provoceren valt of staat met degene die bereid is er op in te gaan". En zo is het ook nog eens een keer! Dus laten we lief zijn voor elkaar stelletje hippies.... hahahahahaha

nessa nessa asasap is toch bekend neem ik aan?

The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed!

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-04-2002 19:14 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 03-04-2002 19:14 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

gaat t Azagthoth?

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 03-04-2002 19:14]

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-04-2002 19:15 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

nee, niet echt, but thanks for asking.

nog_een_gutfucker
Usericon van nog_een_gutfucker
Posted 05-04-2002 12:59 by nog_een_gutfucker Wijzig reactieProfiel van nog_een_gutfuckerQuote dit bericht

yo ziekeling,

in tegenstelling tot wat jij denkt bven ik geen patserige skater met wijde broek die op een dure scooter zit. ik zit dichter op de metal scene dan jij denkt.

als je mij denkt te kunnen imponeren met stoere taal die je uit het boekje van een willekeurige death metal cd hebt gehaald, heb je het goed mis menneke.

NESSA NESSA ASSASAP

nessa nessa assasap

void sales
Enter the webshop
Usericon van void sales
Posted 05-04-2002 13:07 by void sales Wijzig reactieProfiel van void salesQuote dit berichthttp://www.voidsales.com

het gaat niet om de kledij volgens mij , maar of je al dan niet naar metal luistert.
Wie naar metal luistert moet niet persé in strakke broek en lederen jas rondlopen.

http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Posted 05-04-2002 13:12 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

mee eens....ik draag wijde broeken e.d. omdat ik het gewoon erg grappige kleding vindt en omdat niet de hele wereld ermee loopt (alhoewel, de laatste tijd ). Ik kan dus mn kisten onder een kilt en onder een zwarte broek aanhebben...wat maakt t nou uit wat je draagt...als je je er maar jezelf in voelt.

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 05-04-2002 13:12]

Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 06-04-2002 14:43 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 12:59 schreef nog_een_gutfucker het volgende:
yo ziekeling,

in tegenstelling tot wat jij denkt bven ik geen patserige skater met wijde broek die op een dure scooter zit. ik zit dichter op de metal scene dan jij denkt.

als je mij denkt te kunnen imponeren met stoere taal die je uit het boekje van een willekeurige death metal cd hebt gehaald, heb je het goed mis menneke.

NESSA NESSA ASSASAP

"yo", sukkel, dat soort dingen halen 'wij metals' niet uit tekstboekjes, we hebben dat soort verwensingen voortdurend op de tong doordat wanna-be rebeltjes er voortdurend om vragen! Hopeloze dipshit!

Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-09-2005 16:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Twilightning!

hieeeeeééééé

signature

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 24-09-2005 20:19 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

wat?

OT: Wat je draagt boeit geen fuck.

Ik probeer nergens bij te horen, omdat ik de enige ben (op mijn school) die dan "metal" is.

Ik draag ook wijdere broeken, alleen omdat het dus gewoon lekker zit.

Wat een schijttopic, zijn al honderden discussies over geweest. wees gewoon jezelf, baard.

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-09-2005 20:20 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 24 september 2005 16:16 schreef Hypnos het volgende:
Twilightning!

hieeeeeééééé

Is dit een hiegh?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-09-2005 20:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2005 20:20 schreef Audiophile het volgende:
Is dit een hiegh?

Ik ben niet zo vertrouwd met deze begrippen.

please explain noble friend

signature

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-09-2005 20:23 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 24 september 2005 20:22 schreef Hypnos het volgende:
Ik ben niet zo vertrouwd met deze begrippen.

please explain noble friend

HIEGH! is een expressie voor goeie muziek, hetzelfde ongeveer als je vuist met pink en wijsvinger omhoog. De uitdrukking HIEGH! is een verbastering van een stuk Manowar tekst en is daarom erg metal.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-09-2005 20:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2005 20:23 schreef Audiophile het volgende:
HIEGH! is een expressie voor goeie muziek, hetzelfde ongeveer als je vuist met pink en wijsvinger omhoog. De uitdrukking HIEGH! is een verbastering van een stuk Manowar tekst en is daarom erg metal.

ok... en als je die wijsvinger weglaat?

twas meer yeaaaaaaaaah! img

signature

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 25-09-2005 2:52 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

METOLLLLLLLLLLLLLLLL

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-09-2005 13:35 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2002 22:28 schreef WickedKimmie het volgende:
m
u
h
a
h
a
h
a

LOL!
ROTFLMAO!

Kim was vet vooruitstrevend.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-09-2005 13:35]

drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 26-09-2005 14:02 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 2 april 2002 16:22 schreef nog_een_gutfucker het volgende:
Bovendien vind ik dit weer schetsend voor de kortzichtigheid binnen de scene. "Normaal doen, of oprotten". Als ik het nou normaal vind om heavy metal muziek uit te lachen, of om heel theatraal te gaan headbangen, wordt ik niet geaccepteerd.

wat zeur jij vent, neem het wat algemener man, als ik in de dynamo met de deur open zou gaan zitten schijten vinden ze me ook raar, maar moet je dan gaan schelden en vloeken omdat je dat thuis wel mag van je moeder?

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 28-09-2005 19:16 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 15:02 schreef nog_een_gutfucker het volgende:
ik ben benieuwd naar de meningen over het zijn van een metal. vindt iedereen het ook zo belachelijk om in strakke spijkerbroeken, spijkerjacks met badges en andere stomme onzin rond te gaan lopen. De metal scene vindt dat ze zelf niet serieus worden genomen door de meeste mensen. Maar vinden jullie dat raar als je de meeste metals ziet rondlopen. Ben benieuwd naar jullie reacties

moet t dan altijd zwart zwart zwart zijn?

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-09-2005 19:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2005 14:02 schreef drdennuz het volgende:
wat zeur jij vent,

Verwacht je echt nog een reactie terug?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

White Night
Usericon van White Night
Posted 30-09-2005 19:39 by White Night Wijzig reactieProfiel van White NightQuote dit bericht

ik draag lekker wat ik lekker vind zitten ook al krijg ik nog zo veel reacties... kijk ik heb een groote grove ketting en die rinkelt erg als ik loop.. en ik krijg de hele tijd van yah he je rinkelt te horen... en toch zou ik hem voor geen goud af doen omdat dus echt bij mijn stijl hoort... maar ik vind wel dat je andere mensen niet meteen in een hokje moet plaatsen omdat ze een bepaalde stijl hebben... want het kunnen nog best wel aardige mensen zijn... en ik denk dat als je algemeen geaccepteerd wil worden dat je dan juist niet in "metal" kleren moet gaan lopen... de reacties die ik krijg zijn niet altijd even positief

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com