|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
WIe kent hier Brocas Helm? Schitterende heavy metal, al 20+ jaren bezig signature |
|
quote: Jups, geweldige band. Een van de US epic/heavy titanen als je het mij vraagt. 2 jaar geleden heb ik ze nog in Duitsland gezien, het geluid was jammergenoeg klote, maar toch leuk om eens te zien. Favoriete werk? Ik weet het niet; alle drie de albums zijn fantastisch als je het mij vraagt. Ook hun laatste "Defender of the crown" is geweldig. Wat een muzikanten. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
ik ken enkel Into Battle, uit 84, maar wat een talent! Wat een sound, wat een power! signature |
|
Ik heb enkel het nummer defender of the crown, erg erg gaaf. Eens uitkijken naar een cd of lp. gffyr |
|
signature |
|
Was nog niet op dit topic gekomen. Heb toch de indruk dat hier niet zoveel heavy metalfans rondlopen op ZM. Alleszins het is een genre dat ik niet zoveel beluister op cd/mp3, maar een live heavymetal-optreden is altijd zeeer vet. Zo was er Accept vorig jaar op graspop--> En Jon Oliva's Pain dit jaar (die eigenlijk meer Savatage speelden, maar ook daardoor waren ze des te beter). (waarschijnlijk komen er nu weer reacties in de aard van 'heavy metal en power metal is gay'. Achja... |
|
quote: Idd, en die zanger Urban Breed is geweldig! Jammer dat hij hier ook weer uit is.. Zijn vorige band Tad Morose is ook het beluisteren meer dan waard. ( hij zingt alleen op de laatste drie platen mee) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Wat ben je toch in godsnaam aan het doen, ben je anaal vekracht door een metal liefhebber? Als je zo dicht bij de metal scene zit, waarom trap je er dan zo tegen aan? Of wordt je soms niet geaccepteerd omdat je een homo bent?? Zaadbek Against God and Government |
|
He internetwarrior, reageer je altijd op een post van 4 jaar geleden? Even het zaad uit je ogen spoelen de volgende keer... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Zegt degene met een Gordon avatar |
|
Help ik ben op zoek naar een overbekend heavy metal nummer met een terugkerende frase Time has come... to blablablabla... ma wa was da nu??? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-02-2008 17:59] signature |
|
Bandnaam en titel? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
geen idee ik weet gewoon dat het liedje begint met Time Has come pfff... tis heavy signature |
|
even een compil maken voor op reis-9 uur rijden , ieder genre eentje zowat mijn heavy favo's momenteel signature |
|
Best wel behoorlijk wat power metal ertussen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |