|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je ze zelf al beluisterd of moet je dat nog gaan doen? Ik las dat battlelore power metal was, bepaald soort lyrics (middle earth geloof ik), dus ging ze luisteren, maar was totaal niet wat ik verwacht had (muzikaal). Vrij zwaar (ook stem). |
|
quote: Kheb wel wat mp3's van de bands, maar ik moet kiezen, heb niezoveel geld. Battlelore is volgens Displeased Melodic Fantasy Black Metal, is idd geïnspireerd door Tolkien. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
catch 22 is een makkelijk luisterbare plaat. Ieder nummer heeft netjes een leuk terugkomend riffje en een leuk gezongen refreintje enzo. Ook zijn er duidelijke nu-metal invloeden te horen. Ik zou zeggen: stort je op het oude werk. Daar zit duizend maal meer in. En als je alles al hebt en hypocrisy debiel bent dan moet je hem gaan halen. |
|
ik vindt dit topic een beetje veel lijke op deze: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2335&page=12 |
|
dit is duidelijk iets heel anders. In het andere topic raadt men iemand zomaar iets aan. Hiet kun je de mening van anderen over nieuwe cd's vragen. |
|
Als je em maar niet sluit, dit gaat over cd's die je zelf evt. wilt kopen en dat andere topic over bands die anderen aanraden aan jou. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
het zal me allemaal een worst wezen. bands, cd's is blijkbaar een wereld van veschil dus ga lekker je gang. |
|
Battlelore ken ik nog van hun demo, was toen al niet echt veel speciaals. Melodische black metal. Hypocrisy is band die ik persoonlijk zeer waardeer. Van het oude werk tot het nieuwe werk hoewel ik Catch 22 nog niet heb gehoord. Van Beto enz. hebben we bij Vampire een recensie...dus kan je die effe bekijken om er wat meer over te weten. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: You've got mail (over catch 22) |
|
quote: Sommige nummers zijn als Nightwish (incl Tarja) maar de rest is vrij rock georienteerd; sfeervol en vrij rustig, wel mooi. De andere zanger'/ zangeressen moet je kunnen hebben. De andere vrouwezangstem vind ik bijv. wat minder. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
over de nieuwe rhapsody kun je het kort houden. houy je van hun vorige materiaal, dan kun je de nieuwste gerust aanschaffen. zelfde stijl, zelfde niveau. |
|
De nieuwe destroyer 666 ? Heeft iemand die al ? Alhoewel ik wel zeker weet da'k hem gaat kopen ben ik benieuwd naar jullie meningen Ik, Wil Schuurman |
|
Van de nieuwe Hypocrisy hoor ik alleen nog maar negatieve reacties.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Krijg hem deze week binnen als het goed is, ik laat het wel merken.... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ik ben benieuwd of hij nog strakker is als Phoenix Rising. Niet dat dat hoeft, want unchain the wolves was ook erg goed (evenals violence...) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Tsja, want hij klinkt wel erg commercieel. Ach opzich is `t wel een aardige cd om als achtergrond muziek op te hebben. Ik zet toch maar weer eens ten years of......... op. We`re not dead we`ve never lived |
|
De nieuwste: burning inside Diabolic Triumphator Incantation Trieste gast |
|
Even vraagje: Ik ben aan het twijfelen of ik Agent Orange of Tapping the vein (Sodom) zal aanschaffen, allebei gaat (nog) niet, daar heb je veel geld voor nodig, maar welke is er aan te raden dan? |
|
quote: Vandaag ff beluisterd. Intronummer is gaaf, maar verder is het idd duidelijk "Rhapsody". Legendary Tales is wel stukken beter vind ik... |
|
Bedankt voor de reacties mensen Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
om misschien je muziek kennis bij te schroeven: Pink Floyd - Meddle Muziekaal ongelovelijk goed ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Blind Guardian - A Night At The Opera is zeer aan te raden !!! Fantastisch album !!! |
|
Het nieuwe album van Dark Funeral!! |
|
Reagerend op bovenstaande 2 posts: Dit is dus niet de bedoeling van dit topic. Die fout maakte linknl ook. Het is de bedoeling dat je cd's plaatst die je evt. van plan bent te gaan kopen en dat je dan anderen die die cd al wel hebben gehoord kunt vragen of het aan te raden is. Dank u [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 27-03-2002 14:51] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
excusses The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |