|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Gehenna- Murder ? |
|
quote: ik vindum zeer goed. maar ben niet zo heel diep into BM |
|
quote: Meen je dat echt dat je deze nog niet hebt? |
|
quote:is de beste van emperor duz... |
|
quote: Heb je meer van Darktroon? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ja @ Filosofem: nope jammer genoeg niet (Inkomen van een 15 jarige scholier is niet hoog ) |
|
quote: Emperor: Ja Emperor: Ja Darkthrone: nee Maar dat is slechts mijn mening. Dat zijn de 2 beste cd's van Emperor en dus erg goed. Darktrhone is gewoon altijd ruk, welke cd je ook pakt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Disco-slet. Darktroon heerscht en Pantzerfaust dusch ook. (voor moordlustige kavia). Bazzio Attacks!!! |
|
quote: naar mij mening is alleen first spell de moeite waard... Je moeder. |
|
quote: Mja ik dacht eerst ook dat Akerfeld op For Funerals To Come zong, tot ik em eindelijk in handen had, iig zijn die twee nummers wel door Jonas ingezongen. Muziek vind ik niet op Opeth lijken trouwens. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Anthems TO the Welkin at Dusk Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Sorry hoor |
|
Ze zijn allemaal de centen zeker waard! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Onderstaande link gaat naar een gesloten topic met hetzelfde onderwerp als deze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=580004&page=3 |
|
Waarom gaat die andere dicht en niet deze? Aangezien de inmiddels gesloten topic nog actief was en deze al 4 maanden stilligt. Vervelend om nu op die andere te reageren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Beide topics hadden 3 pagina's reacties, en dit topic is eerder gestart. |
|
Ja dat begrijp ik. Maar toch waren in die andere nog discussies bezig en lag deze nagenoeg stil. Maarja, mods zijn de baas. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nou, hier maar weer dan... Paths of Possession - Legacy in Ashes Aanrader??? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nee! Ik heb het nooit gehoord, maar het is vast geen true black metal en alles wat geen true black metal is, is stom. Dit is, logischerwijs, dus een stomme cd. [Dit bericht is gewijzigd door Dolen op 30-10-2003 19:27] |
|
"Anthems TO the Welkin at Dusk " ik vind het echt een waardeloze kutplaat. wawt ziet iedereen in dit ding? behalve dat het oud is. |
|
Psycroptic - The Sceptor Of The Ancients Decrepit Birth - And Time Begins Dit zijn toch wel 2 meesterlijke death platen moet ik zeggen, beide zeer strak en technisch! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Hier ga ik maar niet op in geloof ik... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:eehmmmm wat zie ik ook weer in dat ding..... oh ja ik weet het!: Het is een van de beste platen ooit gemaakt! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
As Sahar - Ektasi tektonis Urgehal - Arma christi Vorkreist - Sabbatical flesh possession (schijnt een mix te zijn tussen oude Immortal en Morbid Angel) Kent iemand deze platen? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |