|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 23-09-2002 14:57] |
|
Last fair deal gone down van Katatonia?? Hoe is het in vergelijking met discouraged ones?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote van Hieronymus quote: |
|
Dus, Arcturus, al is Opeth ook vet. Maaar ik zou liever de nieuwe Behemoth of Antaeus ofzo doen. Dit slaat nergens op. |
|
Jongen, wacht nou effe een paar maandjes, dan kun je de demo van Covered in Ashes draaien! |
|
Maar dat is helemaal geen leuke band. Dit slaat nergens op. |
|
Bile - The shed |
|
Die zie ik al tijden bij Sounds staan, maar heb em nog nooit geluisterd |
|
Heeft iemand de nieuwe Taetre al gehoord? (Divine misanthropic madness) Ik ben de hele middag al opzoek naar een MP3 maar tot nu toe nog geen succes. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Idem! |
|
quote: Bij Sound en Session in Veenendaal staan er twee cd's van... mocht je daar nog eens komen dan Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Deze lijkt ook wel op de aanraders haha. Mijn nieuwe lijst: Green Carnation - Light of day, day of darkness Novembre - Classica Thyrfing – Vansinnesvisor Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hoeveel aanraders topics zijn er wel. |
|
D'r is er 1 dubbel. Deze en "Aanraders?" hebben hetzelfde onderwerp. In die topics kun je vragen of bepaalde cd's aan te raden zijn. In het "Aanraders" topic kun je zelf aangeven welke cd's je anderen zou aanraden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
De nieuwste ceedee van Graveworm (engraved in black) of Brave Murder Day van Katatonia? Beide stijlen vin dik leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 29-06-2003 21:45] |
|
ik zal iedereen maar aanraden om de nieuwe Deeds Of Flesh op z'n minst te gaan horen en kopen doe ik em! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: minder repetivie gitaar partijen, iets luchtiger, warmere poppy sound maar nog steeds dat depressieve gevoel. Een wereldplaat, gewoon kopen en vaak draaien dan leer het wel waarderen. Katatonia one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Katatonia natuurlijk. Klassieker. Die Graveworm klinkt aardig, maar is volgens mij zo'n cd die je over 1 jaar nooit meer draait. |
|
quote: Ik kan niks anders doen dan OTolerence gelijk geven. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Kent iemand hier iets slayer? Ik heb de naam een of 2 keer horen vallen. Kan iemand mij e iets meer over vertellen?! |
|
quote: Katatonia! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Is Brave Murder Day van Katatonia echt zo'n Klassieker? En dta is toch die ceedee waar Akerfelt meespeeld (zanger Opeth). heb nl 2 prev.unreleased nummers van Katatonia liggen op een verzamelplaat uit 1994 en dat klinkt beregoed. |
|
quote: Brave Murder Day is echt onwijs goed, maar dat vind ik van alles van Katatonia...Akerfeld doet idd op dat album alle 'extreme vocalen' evenals op Sounds of Decay. Welke 2 prev.unreleased nummers zijn dat? Van WAR compilatie ofzo? Hoe heten ze? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
J idd, van de WAR compilatie ceedee uit 1995. Nummers heten Black Erotica en Love of the Swan. Die nummers ijn uit 1994, en volgens het boekje zat Akerfeld er toen nogniet bij. Maar het klinkt wel typisch opeth, zowel de muziekstijl als de zang. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |