|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Urgehal is lekker vuig en smerig en klinkt gewoon lekker. Zeker aan te raden. Die andere twee ken ik niet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: 1 van hun betere cd's dacht ik zo, ja dus "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat is die eerste he? KLinkt erg lekker, je hoort ook nog wat doominvloeden terug, wat het sowieso al de moeite maakt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Da's hetzelfde als vragen of bier lekker is JA!!!!! Orchid is een waanzinnige plaat, ga halen dat ding!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
mmjaa, die valt wel mee,..... we shall rise and conquer, crushing all that's weak |
|
quote: Heiden!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nee!!! Ga "Still life" halen, Veeeelllllleeeeeee veeeeeeellllllllleeeee beter ! vlug!! |
|
quote: Nee, beter nog. Ga alles van Opeth halen want alle platen zijn goed..... snel... Do not underestimate the power of Opeth [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 01-11-2003 11:51] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Eigenlijk is Opeth maar een beetja matig ... dus niet halen die platen! this user is dead |
|
quote: You're so right. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Eternal Suffering.........Drowning in tragedy Is het een aanrader? |
|
quote: Het mag dan geen wereldschijf zijn, maar ik vind het zeker geen slechte schijf of een miskoop. Het is 'simplistische' brute deathmetal met hier en daar een technisch riffje, veelal logge riffings. Ik vind het goed kwa geluid misschien wat te vergelijken met Decapitated? (al zijn die veel technischer) Op mp3.com hebben ze een nummer geshared staan. [Dit bericht is gewijzigd door Pyrexia op 01-11-2003 14:42] A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Yep ik ken Eternal Suufering alleen live, gezien op Fuck The Commerce. Live speelde in iedergeval super bruut, was benieuwd op ze dat ook op cd kunnen waarmaken |
|
De produktie is ook vet ja, luister maar eens naar de MP3 A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Goed idee |
|
quote: T'is wel enigzins waar ja, nummers zijn over het algemeen veel te langdradig en zeker de nieuwe platen is meer zeikherrie dan daadwerkelijke nummers. Aan de andere kant hebben ze ook zeker goede nummers "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Als jullie tijd hebben moeten jullie zeker naar Deathwitch - Deathfuck Rituals luisteren. Het verrast!!! There is no religion higher than Truth! |
|
het klinkt in ieder geval gezellig, ik zal eens kijken! |
|
*verkeerde topic* [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 04-12-2003 11:25] Zenial |
|
Swallow the SUn - The Morning Never Came Between the Buried and Me - Silent Circus Allebei retegave platen, wel erg verschillende muziek Swallow the SUn is my dying bride achtige doom/death, maar ERG goed. Between the buried and me is erg gave tehcnische metalcore, zwaar goed, heerlijk sfeertje |
|
Mix van (epic) doom en sludge en wat spacy shit : YOB http://www.yobdoom.com mp3's op www.stonerrock.com (Mp3 jukebox) |
|
vragen over kwaliteit volgende schijven: seraphim - ai forever slave - ... Veneficum - Enigma Prognosis en de groep IUVENES , schijnt belachelijk sterk te zijn :p |
|
Geen metal, maar kan iemand mij vertellen welke platen van Nick Drake het interessantst zijn? mvg wk10 |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |