|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 23 oktober 2009 HOLLENTHON, GOD DETHRONED + ENDSTILLE Atak Enschede tickets: 16 euro vvk Deuren: 20.30 uur Aanvang: 21.00 uur www.atak.nl |
|
Fijn dat Hollenthon weer naar Nederland komt, want het blijft een geweldige band! Vast en zeker aanwezig |
|
Hmmz, niet meer in Breda dus? |
|
Oeh, alle 3 gave bands!!!! :D Even noteren in de agenda! |
|
+1 |
|
+2 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+ 3 onder voorbehouden |
|
quote: Dat zou mooi zijn! |
|
Hopelijk ook langs belgie |
|
Wederom aanwezig. Het is mijn verjaardag dus lekker en Heads I win, tails you lose |
|
quote: "Holle tonnen klinken het hardst" gaat in dit geval niet op nee. [/Seth Gaaikema-modus] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hollenthon is net de gaafste band van de drie Hopelijk komt dit ook langs in België, 3 goede redenen om te gaan Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: +1 |
|
quote:Niet op deze datum begreep ik zojuist [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-05-2009 11:20] |
|
quote: 25 oktober Bovenstaande bands + Brutus in Mezz, Breda [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-05-2009 18:45] |
|
quote: No way! Dan vind ik God Dethroned toch zo veel gaver ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote:Juistem! Ernstig present |
|
quote: Aanwezig 10 november in den Biebob Faustian Spirit of the Earth |
|
Voor de mensen die het nog niet wisten, Endstille neemt Mannevond van Koldbrann voor de vocalen en Nocturnal Overlord voor extra gitaarwerk mee. Geen idee waar die nachtelijke overheer van is... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Van Malevolent Creation natuurlijk |
|
Mwehehe, Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Is het verschil hoorbaar? |
|
Geen idee! Ik ken Endstille amper (Koldbrann dan wel weer redelijk), maar die gast van Koldbrann zal vast anders klinken dan hun vorige zanger dus mensen die er meer van kennen vinden het vast interessant om te weten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Als hoeveelste speelt Hollenthon in Atak? |
|
Ik vermoed als headliner |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |