|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: |
|
quote: Uhm voor ben jij nou? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ben op Blastmaster aan het schieten |
|
Speelvolgorde Breda is de zelfde als 2 dagen eerder in Enschede, alleen de opener is een andere: God Dethroned (Headliner) Hollenthon Endstille Onheil (Opener) Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote:maar de vraag is natuurlijk: kom je nog langs in Atak dit concert? |
|
Ligt zeker in de planning! |
|
quote: EDIT: Maar GD gaat dus echt niet door in Atak? |
|
quote: oeps Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
God Dethroned speelt gewoon in Enschede en in Breda. Dit geldt uiteraard ook voor Hollenthon en Endstille. Invictis: ik vind dat je gewoon je smoel over God Dethroned moet houden omdat er onwaarheden uitkomen en je de band bewust in een kwaad daglicht stelt. Als je ze niet mag, negeer ze dan a.u.b. of neem direct kontakt op met diegene waar je kennelijk een probleem mee hebt. Door op dit forum te melden dat God Dethroned bepaalde shows niet speelt zorg je er direkt voor dat volgende week sommige metalheads misschien niet naar de shows komen en berokken je dus schade aan zowel de bands van deze package, de fans als aan diegenen die de optredens organiseren. God Dethroned Hollenthon Endstille Darkness Ablaze Vrijdag 23.10.2009 Atak - Enschede Aanvang: 19:30 God Dethroned Hollenthon Endstille Onheil Zondag 25.10.2009 Mezz - Breda Aanvang: 18:30 Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Iemand nog plekje in de auto terug naar arnhem? |
|
@Klister; Invictis moet je niet serieus nemen, is onverkapte jaloezie omdat ze beter gitaren konden lenen dan hij. Is de moeite van het serieus nemen neit waard. |
|
quote: REEDS! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ga je dan nog weer terug naar het Noorden? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dan ben ik ook erg geinteresseerd |
|
quote: Ik om een andere reden dan jij Maar heb je rijbewijs? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nee, dat is het lastige... |
|
de mogelijkheid bestaat dat ik in Enschede blijf, aangezien ik de volgende dag weer in Arnhem moet zijn voor het Aurora Infernalis festival... |
|
quote:Mooi, je hebt mail |
|
quote: We hebben geen plek, plus we gaan niet terug naar het noorden. Ja ooit wel, maar niet vlak na het concert On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: op de myspace van Endstille staat dat ze Mannevond hebben bedankt en dat nu Lugubrem de vocalen gaat doen |
|
Check Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die sjap was ook alleen maar invaller volgens mij. |
|
Als er nog mensen mee terug moeten naar Groningen heb ik nog wel een paar plekkies... SMS me! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |