|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In den Biebob zijn ze in ieder geval headliner. Faustian Spirit of the Earth |
|
Thanks! Daar was ik al bang voor. Dan wordt het 'm helaas toch niet, want ik moet die avond nog in Groningen zijn. Volgende keer beter |
|
De dag er na in Turock aanwazig. Bruce Banner |
|
quote: Yep me too. Leuk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Misschien komt Kathy ook mee die kant op. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-10-2009 20:49] Bruce Banner |
|
Aanwezig, voor reviewen Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Mijn vriendje dan wel een goede review geven he? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Speelvolgorde in Enschede vrijdag 23 Oktober God Dethroned (headliner) Hollenthon Endstille Darkness Ablaze (opener) Door het toevoegen van die 4e band begint het programma ook eerder dan aangekondigd. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Mooi kan ik na Hollenthon lekker naar huis. the only pleasure is pain |
|
Nieuw Hollenthon nummer van de EP 'Tyrants And Wraiths' is zojuist on-line gezet! www.myspace.com/hollenthonofficial Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Ik geef een objectieve review, als het goed is dan is het gaaf, als het slecht is, dan is het bagger! En zeg ik dat ook Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Dan wordt het vast een super review :p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nieuwe speeltijden Atak omdat er een 4de band bij is gekomen: Deuren open 19:30 Darkness Ablaze 20:00 - 20:30 Endstille 20:50 - 21:40 Hollenthon 22:00 - 22:50 God Dethroned 23:10 - 24:00 Het programma begint dus eerder! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: echt? Jij durft! Hihi. |
|
Iemand enige idee wat de speelschema in Mezz is? |
|
quote: GD is afgelast wegens wanprestaties Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wanprestaties? Ze wilden je niks lenen? Aww. |
|
quote: DAT ZEI JE JA!!!!!!!!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Gut meneer begint ook weer met zijn wanstaltige jaloezie. Doe het zelf eerst eens beter, zeur dan pas. |
|
quote: conspiracy Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hé Invictisje, waarom zeik je wel op een band als GD en niet op een Hollenthon? Terwijl leden van die band vroeger wel gave muziek maakten? Boeiender |
|
Omdat ze nu ook nog gave muziek maken? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Euh, in vergelijk met vroegah? Wereld van verschil, en niet ten goede vind ik persoonlijk. Boeiender |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |