|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik rij de volgende dag naar Arnhem voor Aurora Infernalis, blijf bij Herwin crashen. |
|
quote:Ja, moon ook |
|
Ik verheug me al weer op het ontbijt |
|
quote: Klopt. Veel plezier vanavond allen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Aanwezigheidsfaal? |
|
quote: Yes, helaas. Had ik al gezegd of gehint geloof ik, maar dat kan in rare chaos verzand zijn natuurlijk Straks op naar Arnhem, feestje van oud-huisgenoot; daar is ook bier! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ok dan weet ik dat de lift niet meer nodig is |
|
WTF was er met het geluid bij Hollenthon? Ik ken de nummers van With Vilest of Worms to Dwell toch zeker wel, maar kwam meestal tijdens het refrein er pas achter dat het een nummer van dat album was. Endstille was gaaf, verder niks aan toe te voegen. En ondanks ik GD normaal niks aan vind, was het gister toch echt wel goed. Op naar het volgende concert...(=Behemoth ) the only pleasure is pain |
|
Was een vers avondje Was zelf een beetje ziek maar heb me erg vermaakt. Endstille in de nieuwe line-up is het jammer genoeg alleen nog niet... |
|
|
|
moest gister in atak repeteren, nadien lopen we de deur uit en staat sanmiguel ineens voor mn neus, die moesten daar nog spelen dus. En da was vet! Alleen GD gezien, mooi dat ze als laatste gingen. En veel bekenden, erg gezellig |
|
quote: Helemaal niks, behalve dat het hard (!) was. Oordoppen vergeten, daarna doof en koppijn. Ik word oud. |
|
Setlists iemand? |
|
quote: En wie heeft met voetballen gewonnen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gisteren naar den Biebob geweest. Al bij al een licht teleurstellende avond. God Dethroned zoog echt monkeyballs. Zoutloos, onenthousiast, totaal niet strak. Jammer. Endstille deed gewoon hun ding, je moet er voor zijn. Vond het best ok. Gelukkig was Hollenthon er als headliner om de avond te redden. 1 woord: magistraal Faustian Spirit of the Earth |
|
Dan ben ik blij dat ik ondanks een uitnodiging op zak toch maar thuisgebleven ben.. |
|
Tja... zal ook wel een kwestie van smaak zijn, want ik vond het in Atak dus net andersom. Bij Hollenthon ben ik mooi gaan bieren op de gang. |
|
God dethroned was echt slecht gisteren, wat een teleurstelling. |
|
quote: Wat was er slecht aan dan? Speelden ze niet goed? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vocals klonken moe en niet rauw Geen enthousiasme van de band en nul bindteksten Gitaarspel zat niet strak, maar geluid stond ook niet goed, solos kwamen er vaak niet door. Misschien muggenzift maar het voetwerk van de nieuwe drummer stond mij niet aan. het hoogtepunt van de show was de fleshgod apocalypse tshirt van de bassist. En de setlist was ook best goed Spijtig eigenlijk, ben grote GD fan op CD. [Dit bericht is gewijzigd door frontpage op 11-11-2009 22:51] |
|
foutje [Dit bericht is gewijzigd door frontpage op 11-11-2009 22:51] |
|
quote: Das nie goed nie. Ik zal de nieuwe drummer eens daarop aanspreken Ik denk dat 2 1/2 maanden touren ze klein heeft gekregen. Ah jammer. (ben gewoon benieuwd hoe de concerten gaan, ben vriendin van de "nieuwe" drummer. Zo volg ik hun tour toch nog een beetje) Thanks. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Grappig om te horen, in de Atak was het namelijk echt retestrak, toen merkte ik echt dat die 20 Noord-Amerikaanse shows ze een stuk strakker hadden gemaakt dan voor de Zuid-Amerika tour (waar het ook zeker vers was qua hoe ze speelden) maar wellicht was deze tournee erachteraan dan nog wat veel. Is natuurlijk ook best lang, vanaf juni touren... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |