|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hé! die berenvechters signature |
|
twee zalen...succes! |
|
Onder voorbehoud nog lieve mensen... |
|
Vandaar de bron Heb al wel aardig wat flyerts op het net gezien waar deze datum bij stond. Komt vast wel goed. Wat een godenshow, allejezus Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
vet! Je moeder. |
|
Ah, ik ben benieuwd of iwrestledabearonce live net zo gaaf en strak is. Spelen ze ook nog iets centraler in het land, of is er verder nog niks bekend qua data? Life doesn't get much better than this! |
|
zwolle bijvoorbeeld hehe anyway, tzt zeker eens overwegen om hierheen te gaan edit: tering, een zondag [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-06-2009 23:51] Je moeder. |
|
Zondag is inderdaad kloten! Maar Despised Icon, ABRB Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dit word de enige show volgens mij. Wel toffe line-up! |
|
Damn wat een gave line-up, absoluut aanwezig! |
|
zeker aanwezig het is wel een stukkie rijden vanuit hoogeveen met de auto maar volgens mij is de auto nu al vol !! haha holy shit wat een mega line up. Dat worden echt voetjes van de vloer |
|
quote: |
|
De tour gaat iig wel door, als het goed is |
|
Harde tour, voornamelijk benieuwd naar The Ghost Inside, vind het wel cool, maar toch te slappe hap op cd. Live moet dat beter kunnen. En zelfs al ga ik verzetten, dan maakt mij lichaam nog discomoves op iwabo, INSPECTOR GADGET BREAKDOWN! |
|
Eindhoven is een graf-end uit de buurt, maar voor deze line-up ga ik wel een Eindzondering maken... Por Vida |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Komt het ook weer langs in België? (Antwerpen ofzo.) Verder vind ik de line-up veel minder dan die van vorig jaar, maar Despised Icon, As Blood Runs Black en Oceano zijn wel vet natuurlijk I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Vast wel toch! Imperial sponsort de tour, kan me niet voorstellen dat er alleen in Nederland gespeeld wordt. Maar ik kan alleen nog geen myspace vinden Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
22 September komt de nieuwe Despised uit! Dikke poep! Por Vida |
|
Kijk, prima berichten ouwe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Uhu Por Vida |
|
Ik trek eigenlijk enkel Oceano en Despised Icon.. |
|
HORSE the Band mocht er van mij wel af, maar goed, dan is er tenminste ergens pauze I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Eetpauze is voor mij Architects (= muzikale aids ) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
VVK start vandaag |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |