|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij hebben er ook erg veel zin!! eerst voor aanvang bunkeren bij de mc donalds of de kabab boer |
|
Ik had begrepen dat Architects in Engeland zou headlinen, en Despised op de rest van het Europese vasteland? Por Vida |
|
godverdomme, week later ben ik in eindhoven en niet bij dit feestje leuk al die vrienden die deze shit niet trekken [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-11-2009 4:27] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Thanx voor tip...wat voor soort eten hebben ze daar dan? Tis de eerste keer dat we in Eindehove komen namenlijk |
|
quote: Yup, hoewel ik niet echt snap waarom ze dan in Eindhoven afsluiten. Ach, geen enkel probleem, tijd genoeg om nog een trein te halen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
nog 3 uurtjes en dan effenaar eindhove Zin in!! kun je btw ook in de buurt van de effenaar parkeren? [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 08-11-2009 9:38] |
|
Bij het station kun je vast wel parkeren en van daar uit ben je zo bij de Effenaar. |
|
Dat was nog best druk voor een zondag |
|
Horse The Band was vet, de rest niet. |
|
Jah was best wel druk jah .Ik heb nog met i wrestled a bear once een nummer mee kunnen brullen omdat hun zangeres in het ziekenhuis lach met de griep. Nog geen 2 min later stond het podium vol met moshende mensen. Oceano dispised icon arctitects waren de bands van de dag. Het geluid war soms goed en dan weer niet. bij dispised icon stond de kick te hoog in de mix dat je de gitaren bij niet meer hoorde...maar wel verder een goed en gezellig feest gehad. |
|
quote:Mwah.. Die toetsenist die deed alsof hij dronken was, was 1 keer leuk maar daarna werd het vervelend.. En een klotegeluid inderdaad |
|
je bent 30 en moet wat, dus ga je maar kids omvermaaien bij dit soort sceneshows. kan de nbu crew even een nieuwe hobby nemen, breien is dat wat? duidelijk dat die gozers hier op de verkeerde plaats zitten. Triestheid alom! IWABO: kwam bij laatste twee nummers binnen, kevin bacon en die ene waar een inspector gadget breakdown in zat. Goed party, geluid mnder, maar who cares. Goed opgevangen ook zo. Oceano: pissed off, enorm log.. fucking hard. As Blood Runs Black: Onstrak, geluid te kut, nieuwe zanger zuigt... lekker wijf op gitaar dat wel. Horse The Band: Snap de haat niet, dit is gewoon een prima band. Architects: Speelden super, misschien wel de beste band van de avond. Maar ik voelde hem niet. Despised Icon: Hard, maar 30 minuten spelen als headliner, what? [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 09-11-2009 12:00] |
|
Je doelt op de kale in de pit? Ik heb mij gister zeer vermaakt. Geluid was inderdaad niet erg goed. The Ghost Inside vond ik aardig, maar niet meer dan dat. iwrestledabearonce viel tegen en dat kwam vooral doordat de zangeres er niet was. Die word dan zeker wel gemist. Al die mensen die dan op het podium mogen zingen hoeft van mij niet zo. Oceano bruut, maar jammer dat het geluid zo slecht was. Wel lekkere lompe band. As Blood Runs Black vond ik niks aan. Slecht geluid en te standaard. Horse the band leuk om eens gezien te hebben, maar mijn ding is het niet. Architects was ik niet zo bekend mee, maar wat een band! Geweldige live show en lekker energiek. Hier ga ik wat van opzoeken. Despiced Icon was leuk en bruut. Toffe band en de terechte afsluiter. [Dit bericht is gewijzigd door Orklord op 09-11-2009 13:40] |
|
quote: ?? Een kaalkop, lekker breed en met een oerlelijke tattoo op zijn rug? Die wel af en toe even langs België zou komen tijdens Emmure, Caliban en Maroon, ook om daar scenekids neer te maaien? Als we het op dezelfde persoon hebben, dan weten jullie ineens op wie ik erg heb zitten vloeken... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Als je zo tekeer gaat ben je zelf een scenekid. en een droeftoeter |
|
Dan ben je gewoon droevig. Scenekid of niet (ik zal volgens jullie zelf wel één zijn, moest ik niet reviewen zou ik hier weggebashed worden), laat iedereen gewoon van de muziek genieten op zijn eigen manier. Ben je ertegen? Lach er dan even mee, en luister daarna maar verder naar de band die live aan het spelen is. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik bemerkte vooral een duidelijke generatiekloof tussen mij en het grootste deel van de rest van het publiek |
|
Oh ja gaaf man, jezelf uiten op de muziek, volgende keer neem ik een barkruk mee en sla die kapot op iedereens hoofd. Aggressieve muziek toch? Ik bedoel... dat kan je verwachten als je naar zon concert gaat! Ik geef toe, het is niet echt zo ritmisch, maar wat geeft het... FRUUTZZZZ [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 09-11-2009 21:16] |
|
quote: Ik heb hem nog nooit zacht handig mee gemaakt maar inderdaad het is nogal overdreven. |
|
Weet iemand ook waar ik aan foto's kan komen van "Hoge Kwaliteit"? |
|
quote:Deze lui mailen: http://www.roarezine.com/2009/11/09/imperial-never-say-die-fest-effenaar-eindhoven/ [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 10-11-2009 0:28] |
|
http://www.flickr.com/photos/36150633@N03/?saved=1 ;-) [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 10-11-2009 1:04] |
|
quote:Ik vond het nu niet echt "luistermuziek" gisteren. Het was echt love it or hate it zonder tussenweg. Idem voor het publiek wat mij betreft. |
|
serieus als 1 iemand een nekschot verdiend.. maargoed Judge M, tof je weer even gesproken te hebben verder heb ik lekker plaatjes staan draaien en erg genoten van The Ghost Inside en Oceano |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |