IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 08-11-09 Never Say Die! Tour Effenaar - Despised Icon, Horse The Band, iwrestledabearonce e.a. Vorige pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 10-11-2009 13:58 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 11:59 schreef Pausmobiel het volgende:
je bent 30 en moet wat, dus ga je maar kids omvermaaien bij dit soort sceneshows. kan de nbu crew even een nieuwe hobby nemen, breien is dat wat? duidelijk dat die gozers hier op de verkeerde plaats zitten. Triestheid alom!

IWABO: kwam bij laatste twee nummers binnen, kevin bacon en die ene waar een inspector gadget breakdown in zat. Goed party, geluid mnder, maar who cares. Goed opgevangen ook zo.
Oceano: pissed off, enorm log.. fucking hard.
As Blood Runs Black: Onstrak, geluid te kut, nieuwe zanger zuigt... lekker wijf op gitaar dat wel.
Horse The Band: Snap de haat niet, dit is gewoon een prima band.
Architects: Speelden super, misschien wel de beste band van de avond. Maar ik voelde hem niet.
Despised Icon: Hard, maar 30 minuten spelen als headliner, what?

Willem, voor de laatste keer: Er is GEEN crew!!
Noem gewoon namen, staat een stuk netter. Je weet precies over wie je het hebt, wees dan een kerel en spreek hem aan. Je eigen vriendjes kunnen er ook wat van trouwens (Emmure, Utrecht?) Bierdrinkende straight-edge shirt dragers die werkelijk TE lomp zijn.
Los het in real-life op, niet via deze laffe manier.

Benieuwd of je nu wel reageert

Voor de rest, jammer dat ik er niet bij was. Zit jammer genoeg met m´n (rode) ballen op een ver en warm eiland (hoezo ZM verslaafd )

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-11-2009 14:09 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ja zeg, je zou maar een bandshirt aan hebben van een Straight-Edge band, kan je de hele avond geen bier drinken....

Wat een gejammer.

Boeiender

moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 10-11-2009 16:08 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

quote:
Op 10 november 2009 13:58 schreef Count Steel het volgende:
Willem, voor de laatste keer: Er is GEEN crew!!
Noem gewoon namen, staat een stuk netter. Je weet precies over wie je het hebt, wees dan een kerel en spreek hem aan. Je eigen vriendjes kunnen er ook wat van trouwens (Emmure, Utrecht?) Bierdrinkende straight-edge shirt dragers die werkelijk TE lomp zijn.
Los het in real-life op, niet via deze laffe manier.

Benieuwd of je nu wel reageert

Voor de rest, jammer dat ik er niet bij was. Zit jammer genoeg met m´n (rode) ballen op een ver en warm eiland (hoezo ZM verslaafd )

Sorry hoor maar ik vind gericht schoppen en klappen uitdelen aan kids die 10jaar jonger zijn en 10x kleiner zijn serieus nog veel triester dan een bierdrinker met een edge-shirt, geloof me hij is daar allang op aangesproken, het zou eens tijd worden dat jullie je eigen "groepje" (als het woordje crew misstaat??) ook eens aan zouden spreken op hun gedrag, het gaat echt nog een keer goed fout dat weet ik wel

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-11-2009 16:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Misschien is het dan ook een idee dat men eens aanleert om ten eerste een stagediveverbod te respecteren en als dat dan toch zo nodig moet ook echt te diven en niet als een soort Mozes over zoveel mogelijk hoofden proberen de zaal in de rennen. Ik stond achteraan (straks zouden mensen nog denken dat ik de bands leuk vond ) maar als het mij was overkomen dan had diegene die dat geflikt had ook meedere malen mijn schoenafdruk op zijn gezicht gekregen. Stelletje grafmongolen

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 10-11-2009 17:03 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Was er een stagedive-verbod dan ?!
Niets van meegekregen...

Overigens zag ook ik inderdaad mensen als een mongool van het podium afspringen en dat kan natuurlijk nooit getolereerd worden. Laten we het gewoon een beetje leuk houden.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-11-2009 17:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2009 16:17 schreef Judge M. het volgende:
Misschien is het dan ook een idee dat men eens aanleert om ten eerste een stagediveverbod te respecteren en als dat dan toch zo nodig moet ook echt te diven en niet als een soort Mozes over zoveel mogelijk hoofden proberen de zaal in de rennen. Ik stond achteraan (straks zouden mensen nog denken dat ik de bands leuk vond ) maar als het mij was overkomen dan had diegene die dat geflikt had ook meedere malen mijn schoenafdruk op zijn gezicht gekregen. Stelletje grafmongolen

Man, ga eens naar een doom metalshow kijken, daar zul je je meer amuseren...

Ik ben ook niet voor dat hoofdgetrappel (de klootzakken...), maar dat hoort er toch gewoon bij. Naar een hardcoreshow moet je gaan voor de pure beleving.

'Metalheads' (even generaliseren, mijn excuses) gaan lekker allemaal op een rij staan, headbangen zich een eind in de rondte en gaan even bij elkaar gaan duwen en trekken.

Op een hardcoreshow gaan de fans (ook hier weer even generaliseren) op elkaar inlopen, tegen elkaar springen, met armen en benen gaan zwaaien (zelfs zonder de bedoeling mensen mee te hebben, er zijn ook geen randdebiele klootzakken die naar hardcore luisteren), crowdsurfen, diven van alles wat los en vast staat, maken er één grote vleeshoop van als een zanger de microfoon in de crowd gooit, enzoverder. Een hardcoreshow zonder blauwe plekken is een (te) milde show geweest.

Of zoals Jamey Jasta (Hatebreed) over shows van zijn favoriete hardcoreband zegt:
"At a Madball show, you feared for your safety."

Ik zeg hier nou niet dat mensen elkaar moeten gaan afranselen tot het bloed uit hun keel spuit, maar ja, het kan inderdaad wat agressief worden. Fans gaan er echter wel van uit dat het bij wat lol blijft. Als je echt tegen iedereen gaat slaan en schoppen, zul je het wel snel terug krijgen.

Ik kan echt mijn tic krijgen van dat soort geblèr, zagen mensen nu echt al bijna 25 jaar over wat meer intensiteit bij een hardcoreshow?

(Even terzijde: het gaat hier niet over mongolen die scenekids gaan neerslaan uit frustratie, die zijn gewoon droevig...)

Ok, en nu weer wat verder gaan vissen...

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 10-11-2009 17:17]

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-11-2009 17:36 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 november 2009 17:10 schreef BenKnuckles het volgende:
Man, ga eens naar een doom metalshow kijken, daar zul je je meer amuseren...

Ik ben ook niet voor dat hoofdgetrappel (de klootzakken...), maar dat hoort er toch gewoon bij. Naar een hardcoreshow moet je gaan voor de pure beleving.

'Metalheads' (even generaliseren, mijn excuses) gaan lekker allemaal op een rij staan, headbangen zich een eind in de rondte en gaan even bij elkaar gaan duwen en trekken.

Op een hardcoreshow gaan de fans (ook hier weer even generaliseren) op elkaar inlopen, tegen elkaar springen, met armen en benen gaan zwaaien (zelfs zonder de bedoeling mensen mee te hebben, er zijn ook geen randdebiele klootzakken die naar hardcore luisteren), crowdsurfen, diven van alles wat los en vast staat, maken er één grote vleeshoop van als een zanger de microfoon in de crowd gooit, enzoverder. Een hardcoreshow zonder blauwe plekken is een (te) milde show geweest.

Of zoals Jamey Jasta (Hatebreed) over shows van zijn favoriete hardcoreband zegt:
"At a Madball show, you feared for your safety."

Ik zeg hier nou niet dat mensen elkaar moeten gaan afranselen tot het bloed uit hun keel spuit, maar ja, het kan inderdaad wat agressief worden. Fans gaan er echter wel van uit dat het bij wat lol blijft. Als je echt tegen iedereen gaat slaan en schoppen, zul je het wel snel terug krijgen.

Ik kan echt mijn tic krijgen van dat soort geblèr, zagen mensen nu echt al bijna 25 jaar over wat meer intensiteit bij een hardcoreshow?

(Even terzijde: het gaat hier niet over mongolen die scenekids gaan neerslaan uit frustratie, die zijn gewoon droevig...)

Ok, en nu weer wat verder gaan vissen...
Zeg pikkie, ik ga me niet door jou de les laten lezen waar en hoe ik me wel moet amuseren en waar niet.

Buiten dat heb jij er sowieso een handje van om voor anderen te bepalen hoe ze zich moeten amuseren tijdens een show. Hatebreed en Madball klinken voor mij nog steeds het beste met een pilsje op een afstandje. Om mee te brullen heb ik geen 100 andere lui om me heen nodig waarmee ik een wedstrijdje microfoonopvreten ga doen. Dat Jamey Jasta daar anders over denk dat is zijn goed recht. Ik vind het belangrijker dat hij goede platen blijft maken.

Maar goed jongen. Een goed in stand gehouden imago is blijkbaar bijzonder belangrijk voor jou. Zet vooral geen enkel been uit de pas en zorg er vooral voor dat op jouw kledingstijl en concertbeleving niks aan merken valt. Als jij daar je waardering uit moet halen en je er harder op kunt afrukken dan doe je dat maar fijn. Maar dan moet je ook niet gaan huilen als er lui zijn die om zich heen lopen te rossen. Je kunt er ook voor kiezen om een veilig heenkomen te zoeken of de security te waarschuwen. Die lui van de Effenaar hadden wel raad met zo iemand geweten als hij het echt te gek gemaakt had maar blijkbaar verkies jij het om daardoor je dag te laten verzieken en achteraf te gaan lopen janken erover.

En als we toch alles in hokjes gaan proppen: wat ik in de Effenaar hoorde, was geen metal en geen hardcore. Ik zag een bonte verzameling van diverse kapsels, shirts en getatooeerde stripverhalen op armen bij lui die gemiddeld niet veel ouder dan 18 jaar waren en luisterend naar bands die er zelf net zo uitzagen.

Oh, had ik al gezegd dat het mijn ding niet is..?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 10-11-2009 18:08 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

yo moshcore, quoten gaat vanaf m'n gsm een beetje moeilijk, dus ik doe 't even zo: het zijn 2 gasten waar je 't over hebt, niet een groep of crew. Wat die gasten doen op shows is hun ding, niet van onze vriendengroep. Het hele NBU verhaal heeft 1 dag geduurd, oftewel één grote grap. Nogmaals, wat andere gasten doen is hun eigen manco, niet dat van mij. Spreek ze eens aan als je er last van hebt, werkt stukken beter dan het hele crew gelul op het inet. Ik lees ook fest. info etc en het wordt langzamerhand een beetje zielig. Jij kent mij en volgens mij ook aardig wat andere gasten waarmee ik regelmatig op feestjes te vinden ben. Zo ken ik zo'n beetje iedereen waarmee jij aanwezig bent. Ik heb geen problemen met jullie. Had ik dat wel, stapte ik op je af en ging je vertellen waar ik me aan stoorde. Werkt volgens mij nog altijd 't beste toch!? En voor de rest: dikke lul, drie bier! Ik ga verder vakantie vieren! Latuur

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 10-11-2009 18:18 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Geniaal.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-11-2009 18:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2009 17:36 schreef Judge M. het volgende:
Zeg pikkie, ik ga me niet door jou de les laten lezen waar en hoe ik me wel moet amuseren en waar niet.

Hap. Doe wat je wil en niet laten kunt, mij maakt het echt geen zak uit. Het gaat mij meer over het feit dat mensen weer lopen te miepen over het publiek bij hardcoreshows (of iets dergelijks), terwijl de manier van beleven ermee verbonden is. Ik krijg net hetzelfde gevoel bij mensen die klagen over het feit dat er op cafés bier geschonken wordt.

Als jij liever met een pint in de hand op een afstand staat te genieten van de muziek, doe dat dan gewoon. Ik neem aan dat anderen dat nog steeds respecteren, en als er mensen zijn die dat niet doen hoor je gewoon je grote teen in hun ster te trappen. Wel, hetzelfde principe; als ik nou gewoon graag even wat 'belachelijke arm- en beenspasmen' wil uitoefenen (en neen, ik ga niet op mensen slaan, wie wil pitten doet dat gewoon, wie dat niet wil laat dat gewoon) of graag over het publiek wordt gedragen van en naar een podium, laat mij dat dan ook doen. Ik zie het probleem echt niet. Ieder krijgt zijn plaats beschikbaar, toch?

(En oh ja, pikkie? Kon je niets beters verzinnen? )

quote:
Buiten dat heb jij er sowieso een handje van om voor anderen te bepalen hoe ze zich moeten amuseren tijdens een show.

Geef eens andere voorbeelden, want volgens mij is dit het eerste topic waarover ik op zoiets en zo reageer. Anders moet ik mijn Alzheimer-pillen maar eens beginnen slikken.

quote:
Dat Jamey Jasta daar anders over denk dat is zijn goed recht.

Ik gebruikte gewoon even zijn woorden om mijn punt te verduidelijken.

quote:
Maar goed jongen. Een goed in stand gehouden imago is blijkbaar bijzonder belangrijk voor jou. Zet vooral geen enkel been uit de pas en zorg er vooral voor dat op jouw kledingstijl en concertbeleving niks aan merken valt. Als jij daar je waardering uit moet halen en je er harder op kunt afrukken dan doe je dat maar fijn.

En hopsa, het mocht niet te lang uitblijven: het anti-scenekid argument. Lekker laf om mij dan weer in dat hokje te proppen en mij zo te proberen neersabelen. Doe wat je niet laten kunt. Ik was niet van plan mij te verantwoorden voor mijn muzieksmaak, maar goed dan: hardcoremuziek trok mij tijden geleden aan vanwege de extreem goede muziek (dûh), af en toe een boodschap waar ik mij in kan vinden, en de intensiteit bij liveshows. Vooral dat laatste mis ik met momenten erg in een gemiddelde show van een gemiddelde heavy metalband. Scenekid omdat ik toevallig gecharmeerd wordt door de muziek en de shows?

quote:
Maar dan moet je ook niet gaan huilen als er lui zijn die om zich heen lopen te rossen. Je kunt er ook voor kiezen om een veilig heenkomen te zoeken of de security te waarschuwen. Die lui van de Effenaar hadden wel raad met zo iemand geweten als hij het echt te gek gemaakt had maar blijkbaar verkies jij het om daardoor je dag te laten verzieken en achteraf te gaan lopen janken erover.

Ieder zijn keus. Ik laat er mijn dag echter niet door verzieken. Als mensen het te bont maken zullen ze er wel op gewezen worden, of dat nu door security of anderen uit het publiek is. Zorg er gewoon voor dat je zelf wat lol hebt, anders heb je niet echt een reden om op een concert te staan.

quote:
En als we toch alles in hokjes gaan proppen: wat ik in de Effenaar hoorde, was geen metal en geen hardcore. Ik zag een bonte verzameling van diverse kapsels, shirts en getatooeerde stripverhalen op armen bij lui die gemiddeld niet veel ouder dan 18 jaar waren en luisterend naar bands die er zelf net zo uitzagen.

Wauw, metal of hardcore heeft dat imago inderdaad nog niet zo lang...

quote:
Oh, had ik al gezegd dat het mijn ding niet is..?

Dat had ik nu wel al door ja...

Wat ik wilde zeggen is gewoon: laat elkaar even fan wezen, laat elkaar even van de muziek genieten, respecteer elkaar wat (ik ben zelf ook tegen het afrossen, hoofdtrappelen en dergelijke, net zoals jij dat bent), en laat iedereen wat doen wat hij/zij wilt. In deze tijden zijn er bij hardcore/metalcore/deathcore/bonteverzamelingen-shows irritante lullen die op hun eigen manier losgaan op hun favoriete muziek, aanvaard het gewoon. Moraal moraal, blabla... Biertje?

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 10-11-2009 18:35]

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 10-11-2009 18:36 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hehehe, bedankt iedereen, het is me weer duidelijk waarom hardcore niets voor mij is.

Boeiender

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 10-11-2009 18:38 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

jazeker, wat hebben bands als minor threat met despised icon gemeen haha.

zonde dat ik er niet bij kon zijn, wilde despised icon graag nog een keertje bekijken.

Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 10-11-2009 18:51 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2009 18:36 schreef MR. N het volgende:
Hehehe, bedankt iedereen, het is me weer duidelijk waarom hardcore niets voor mij is.
Door de te lange nummers?

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 10-11-2009 20:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 november 2009 18:51 schreef Kaaskop het volgende:
Door de te lange nummers?

Hehe, zou je denken hè... Toch maak ik ook nummers van 6 minuten en langer.

Boeiender

moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 10-11-2009 23:16 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

@CountSteel ik viel jou ook niet persoonlijk aan en ik (en jij) weten best over wie we het hebben zonder dat ik daardoor een hele groep mensen over 1 kam scheer, jij vraagt echter aan ons iets te zeggen van die vriend van ons dan is het een 1-tweetje om tegen jou te zeggen dat jij er ook wel wat van mag zeggen tegen jou vrienden.

het feit dat je tussen de regels door nog opkomt voor hun acties vind ik wel erg, en ja ik heb het bij die "mannen" ALLANG een keer aangekaart wat me dwars zit en dan een kinderachtige reactie terug krijgen als: "ga eens moshen dan dan pakken wij jou ook nog even.." is echt te triest voor woorden. Zolang hun er plezier aan beleven moeten ze dat weten maar ik had gehoopt dat iemand of een aantal van jullie eens een keer opstond en er zelf wat over ging zeggen ipv er half om te lachen

@JudgeM helaas hebben we al vaak genoeg de security gewaarschuwd en hoe groot ze ook zijn, helaas grijpen ze nooit echt in en blijft het bij een "waarschuwing" zelfs toen een paar jaar geleden iemand bewusteloos werd gemept (expres!) stond hij een band later weer in de zaal

Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 11-11-2009 7:35 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Wat kunnen jullie hier goed praten samen, hadden jullie dat tijdens of na dat concert niet kunnen doen?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-11-2009 13:29 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Net terug uit Hasselt.
En wat een feest GVD!

The Ghost Inside : Gemist.
Oceano: Kei en keihard, flink wat publiekrespons.
IWABO: Speelden erg enthousiast, vrouwtje was goed bij stem, de tering!
As Blood Runs Black: In tegenstelling tot eerdere berichten was het hier goed. Strak spel, goed geluid en party op het podium en in de zaal.
Horste The Band: Bier
Despised Icon: Een wat korte set (30 min.) maar keihard. Zelfde set als in Eindhoven. Veel werk van Day of Mourning. Harde singalong bij A Fractured Hand en MPV. Verder veel stagedives en weer een uitstekende sfeer.

+++Sfeer; geen gezeik, gewoon rossen.
+++Bierprijs (2 eu)
+++As Blood Runs Black
++++++Despised Icon
+++Singalongs
+++Roadie van ABRB die zo stoned wordt van de Amsterdamse wiet dat ie shirts gratis ging weggeven :')

--Aapjes/clowntjes. Leek wel een KLOONshow, jezus!
--Belgen die je niet kunnen/willen verstaan

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-11-2009 13:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Wat een drama in dit topic, prachtig.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-11-2009 17:49 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ben, was jij er ook?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-11-2009 20:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 17:49 schreef Count Steel het volgende:
Ben, was jij er ook?

Neen, helaas niet, anders had ik je wel wat laten weten... Maar het was te ver, de uren lagen dik verkeerd, en niemand uit mijn omgeving die mee wou. En op m'n eentje ga ik geen nacht doorsteken Wat vond je van de zaal?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-11-2009 21:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 20:14 schreef BenKnuckles het volgende:
Neen, helaas niet, anders had ik je wel wat laten weten... Maar het was te ver, de uren lagen dik verkeerd, en niemand uit mijn omgeving die mee wou. En op m'n eentje ga ik geen nacht doorsteken Wat vond je van de zaal?

Prima zaaltje! Perfect voor een avondje chaos.
En vooral prima publiek.
Nu had ik al wel goede verhalen over Belgen gehoord (qua shows dan ), hier werd gemosht zoals het hoort. Geen gezeik of trammelant. Af en toe tegen/over de grens, maar met respect voor elkaar. Denk dat ik vaker shows ga bezoeken daar.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 22-11-2009 21:17]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-11-2009 21:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zo hoort het.

En wij zullen zeker nog es pintelieren op een show, dude

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-11-2009 23:06 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 21:36 schreef BenKnuckles het volgende:
Zo hoort het.

En wij zullen zeker nog es pintelieren op een show, dude

Doen we

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com