|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaartje binnen! |
|
me too schaap! |
|
Good busy! |
|
wel sund dat ik die dag terug kom van een mini tour, anders was ik wel even gegaan |
|
quote: Hmm wat is de ware tijdschema? Is die al bekent? of blijft dit het? |
|
zondag al...zin an!! |
|
quote:Dit is in het Podium? Boeiender |
|
Effenaar. Klopt dat tijdschema nog? kunnen we nog de laatste trein naar Groningen halen. |
|
Beter! |
|
quote: Nou, laatste trein gaat om 21.30 uur. Denk dat Architects dan nog net bezig is. Tijdsschemaatje klopt verder gewoon (alhoewel nog steeds onder voorbehoud natuurlijk)... Only Deaf Is Real! |
|
ja, moeten dan maar een beetje Architects missen.. Het is 10 minuten minder of een hele nacht meer. Wordt wel een klotenrit naar huis.. |
|
The Ghost Inside - bah Oceano - mwah, soms vet, maar teveel lame breakdowns iwrestledabearonce - jee! Vooral haar outfit As Blood Runs Black - bah/mwah HORSE the band - jee! Wat een humor Architects - bah! Despised Icon - jee! En Sputnikhalle in Münster is een leuke zaal Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Joa, wel jammer dat ik het qua geld niet ging redden. Oceano vind ik wel vetjes. Architects is live ook niet veel aan. ( vond de ploat wel vet.) |
|
|
|
Dit kreeg ik van de Effenaar: 16:30-16:50 Ghost Inside 17:05-17:25 IWABO 17:40-18:05 Oceano 18:20-18:45 As Blood RB 19:00-19:30 Horse The Band 19:50-20:35 Despised Icon 20:50-21:35 Architects Best jammer dat ze niet iets meer tijd voor deze dag hebben ingepland, of het verdeeld over 2 zalen. |
|
quote:Kunnen die ADHD-bands wel lange sets spelen dan |
|
quote: :') Welke van die 7 bands zijn trouwens ADHD-bands volgens jou? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Voornamelijk IWABO en Horse. Van de rest geef ik eerlijk toe dat ik enkel Despised Icon ken en dat is gewoon lompe heerschende beukmuziek |
|
quote: IWABO en Horse the Band speelden alle bands behalve Despised Icon zo van het podium af. Sowieso zit hun muziek muzikaal/compositorisch beter in elkaar dan de muziek van die andere 4. Waarschijnlijk betekent dit vooral dat dit geen tourtje voor jou is edit: IWABO en Horse waren misschien ADHD in de zin van geschifte muziek, maar de andere bands waren veel meer ADHD qua podiumgestuiter [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-11-2009 14:08] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik krijg echt instant diarree van Horse the Band en Iwrestledabearonce... Gelukkig dat er met Oceano, As Blood Runs Black, The Ghost Inside ( ) en Despised Icon ( ) genoeg goeie bands in de tour zitten. Ik ben in ieder geval aanwezig als ze langskomen in Hasselt. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 06-11-2009 19:15] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
we komen met 4 auto's vanuit hoogeveen naar eindhove Voetjes van de vloer |
|
wij met 3 treinen vanuit groningen |
|
quote: |
|
Wij met één trein vanuit Bergen op Zoom. En das ook meer dan genoeg natuurlijk. Heb er wel weer erg veel zin in. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |