|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het heeft hier al de hele ochtend lang geregend, ik ben voor de grap met mijn vage kop en 2 vrienden om 8u sochtens een andere vriend van me gaan wakkermaken om hem te redden van de 2e zondvloed En ik ben daardoor helemaal doorweekt, maar dat was wel eens een welkome afwisseling [Dit bericht is gewijzigd door IzMe op 20-08-2002 14:47] |
|
quote: Onweders... Wat een grappig taaltje is het toch Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Vanochtend was hier onweer, en op dit moment regent het. |
|
net flinke bui gehad, vannacht gedroomd van onweer, kweenie of het echt zo was, kan best wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hmmm... in Rotjeknor is nu weer droog! en gelijk vies benauwd Don't blush when I rip you open |
|
quote: paar km verder is et nog nat hoor (dordrecht) My madness, my sadness |
|
Whoohoo! het hoost hier nu ook!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Voor al uw weerproblemen kunt u terecht bij: [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 20-08-2002 16:44] |
|
whahahahaa die blijft geweldig! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Lang leve photoshop!! en in Rotterdam is de hemel wederom opengescheurd eindelijk onweer Don't blush when I rip you open |
|
quote: ik ben speciaal naar buiten gegaan om naar de bliksem te kijken, stond naast ons huis, dus ik was zeker het hoogste punt niet en het heerschte die bliksem Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Het regent hier af en toe een beetje. Maar een echte stevige bui met onweer, bliksem en doden is er nog niet geweest. Helaas. |
|
Hmmm... mijn kantoortijd zit erop. Ik kan nu naar huis. Maar het giet nu ontzettend hier in R'dam. Lekker is dat zeg! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Altx, stuur die gieter maar snel hierheen dan! |
|
Hmmm, heb-ie watertekort of zo? Update: Het begint hier nu ook weer lekker te onweren. Update 2: Ik ga nu toch maar 'ns mijn duikpak aantrekken... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 20-08-2002 17:15] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
het weer moet een keuze maken...of regen of zon maar niet allebei luuuuuuv is in the air......... |
|
Weer Heerscht ! |
|
quote: Letterlijk en figuurlijk. |
|
Juistem. Weer is fantastisch om mee te werken ! Je denkt dat je weet wat er gebeurt, en dan gebeurt er were iets onverklaarbaars |
|
over hat weer gesproken ik sliep vannacht bij een vriendin in alkmaar, dus vanochtend om kwart voor 10 ofzo braaf op de fiets naar t station om mn boeken te gaan halen (eerste schooldag dus)in hoorn, en jawel, het begint keihard te regenen (like emmers water) en te onweren (like rotje in je oor, zag de fliten 100 meter van me vandaan in de weilanden crashen ), en nee, de treinen gingen niet. Uiteindelijk om 3 uur in een trein naar hoorn weten te stappen Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
Opeens heb je het... je wordt conducteur. |
|
ZO, nu is het hier ECHT losgebarsten. Krijgen we nu het overblijfsel van het Europese noodweer over ons heen? Ik vind het heerlijk iig. Wat een zooi regen. |
|
onweer heerscht |
|
en het koelt af Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |