![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het heeft hier al de hele ochtend lang geregend, ik ben voor de grap met mijn vage kop en 2 vrienden om 8u sochtens een andere vriend van me gaan wakkermaken om hem te redden van de 2e zondvloed ![]() En ik ben daardoor helemaal doorweekt, maar dat was wel eens een welkome afwisseling [Dit bericht is gewijzigd door IzMe op 20-08-2002 14:47] ![]() |
|
quote: Onweders... Wat een grappig taaltje is het toch ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Vanochtend was hier onweer, en op dit moment regent het. ![]() ![]() |
|
net flinke bui gehad, vannacht gedroomd van onweer, kweenie of het echt zo was, kan best wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
hmmm... in Rotjeknor is nu weer droog! en gelijk vies benauwd ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: paar km verder is et nog nat hoor ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
Whoohoo! het hoost hier nu ook!! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Voor al uw weerproblemen kunt u terecht bij: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 20-08-2002 16:44] ![]() |
|
whahahahaa die blijft geweldig! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Lang leve photoshop!! en in Rotterdam is de hemel wederom opengescheurd eindelijk onweer ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: ik ben speciaal naar buiten gegaan om naar de bliksem te kijken, stond naast ons huis, dus ik was zeker het hoogste punt niet ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Het regent hier af en toe een beetje. Maar een echte stevige bui met onweer, bliksem en doden is er nog niet geweest. Helaas. ![]() |
|
Hmmm... mijn kantoortijd zit erop. Ik kan nu naar huis. Maar het giet nu ontzettend hier in R'dam. Lekker is dat zeg! ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Altx, stuur die gieter maar snel hierheen dan! ![]() |
|
Hmmm, heb-ie watertekort of zo? Update: Het begint hier nu ook weer lekker te onweren. Update 2: Ik ga nu toch maar 'ns mijn duikpak aantrekken... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 20-08-2002 17:15] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
het weer moet een keuze maken...of regen of zon maar niet allebei luuuuuuv is in the air......... ![]() |
|
Weer Heerscht ! ![]() |
|
quote: Letterlijk en figuurlijk. ![]() |
|
Juistem. Weer is fantastisch om mee te werken ! Je denkt dat je weet wat er gebeurt, en dan gebeurt er were iets onverklaarbaars ![]() ![]() |
|
over hat weer gesproken ![]() ![]() ![]() Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! ![]() |
|
Opeens heb je het... je wordt conducteur. ![]() |
|
ZO, nu is het hier ECHT losgebarsten. Krijgen we nu het overblijfsel van het Europese noodweer over ons heen? Ik vind het heerlijk iig. Wat een zooi regen. ![]() |
|
onweer heerscht ![]() ![]() |
|
en het koelt af ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |