|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb gehoord dat het de heftigste storm in 12 jaar was. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Zou maar vast een nummertje trekken... Overigens, buitenkant intact en binnenkant gesneuveld?? Dus puur door windstoten enzo??? |
|
ik moet morge godverdomme 10 km. fietsen, dat word een survivaltocht om al die bomen heen, en overheen, dakpannen, en ik heb al een lekke band! govverdegovver! dat word een helm op morgen! |
|
Yep.. het zal wel effe duren voordat ik aan de beurt ben... Yep.. Buitenkant is nog helemaal in tact.. Maar ik woon op 6 hoog dus de windstoten zijn hier wat sterker dan op de begane grond... |
|
het waait |
|
quote:en hoe. Ik woon op 10 hoog maar heb het gevoel als of ik op zee zit. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb er geen last van ik woon -1 hoog, oftewel in de kelder. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
misschien moek vanacht dan ook maar in de kruipruimte gaan slapen.... |
|
Dit weer is gaaaf!!! Als je binnen zit dan he Kankerlul |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Helmet, schop dan ook dhet juiste topic te teffe omhoog, prutsmods HET IS Fucking KOUD hier ! |
|
Het is héérlijk weer!! Snijdende wind, vriestemperatuur in't midden van de dag, de geeloranje zon staat zo laag.. Aaah.. Ik ben deze voormiddag zelfs gaan wandelen Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ben alweer verkouden met een beginnende voorhoofdholte ontsteking . |
|
quote: |
|
quote:Idd. Vriezen dat het kraakt moet het! Resultaat: een heerlijk triest en doods landschap [mist het niet sneeuwt]. |
|
Gadver hee ik haat en hou van dit weer tegelijkertijd. Dit snijdende wind sochtends op de fiets gadverdamme. Maar dat het vriest en we waarschijnlijk weer kunnen schaatsen na drie jaar zonder echt ijs te hebben gezeten is ook wel leuk Zit nu met ijskoude handjes hier achter de pc..wordt niet echtw arm, ook al is het een klein kut kamertje met verwarming... *brr* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
het is al-weer |
|
Ik ben een enorme koukleum en kan niet wachten tot de zomer wieder da ist! |
|
Je ken je toch warm zuipen? |
|
quote: Dat komt mijn studie-rendement niet ten goede . Hmmz, maar op die manier kan ik me wel een vierzits voor mij alleen in de trein regelen... |
|
Tsssssj, vandaag was de 2e dag dat ik mijn winterjas aanhad, het is helemaal niet echt koud. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jij bent een echte bikkel! |
|
quote: Je bent zeker alleen even naar je auto gerend ofzo.. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |