IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : het weer Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-10-2002 20:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hier is de binnenruit van onze woonkamer gesneuveld. Gelukkig dat we dubbelglas hebben (buitenkant is nog in tact) en om verdere schade te voorkomen zijn de scheuren met ducktape afgeplakt en een paar latten voor het raam getimmerd....

Nu maar wachten op de glaszetter...



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2002 20:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht


Ik heb gehoord dat het de heftigste storm in 12 jaar was.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-10-2002 20:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2002 20:32 schreef Judge M. het volgende:
Hier is de binnenruit van onze woonkamer gesneuveld. Gelukkig dat we dubbelglas hebben (buitenkant is nog in tact) en om verdere schade te voorkomen zijn de scheuren met ducktape afgeplakt en een paar latten voor het raam getimmerd....

Nu maar wachten op de glaszetter...


Zou maar vast een nummertje trekken...

Overigens, buitenkant intact en binnenkant gesneuveld?? Dus puur door windstoten enzo???


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-10-2002 20:38 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ik moet morge godverdomme 10 km. fietsen, dat word een survivaltocht om al die bomen heen, en overheen, dakpannen, en ik heb al een lekke band! govverdegovver!
dat word een helm op morgen!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-10-2002 20:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Yep.. het zal wel effe duren voordat ik aan de beurt ben...

Yep.. Buitenkant is nog helemaal in tact.. Maar ik woon op 6 hoog dus de windstoten zijn hier wat sterker dan op de begane grond...



Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 27-10-2002 20:41 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

het waait


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-10-2002 20:48 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2002 20:41 schreef Demogorgon het volgende:
het waait
en hoe. Ik woon op 10 hoog maar heb het gevoel als of ik op zee zit.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2002 20:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb er geen last van ik woon -1 hoog, oftewel in de kelder.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 27-10-2002 20:54 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

misschien moek vanacht dan ook maar in de kruipruimte gaan slapen....


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 27-10-2002 21:40 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Dit weer is gaaaf!!!

Als je binnen zit dan he


Kankerlul


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-12-2002 11:31 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 december 2002 10:56 schreef SleepwalkeR het volgende:
Waarom is het buiten zo koud?? ben zowat bevroren geraakt, vooral toen k zaterdag de hele dag buiten stond te kijken.
Nog meer mensen (of andere wezens) last van? oplossingen,



I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2002 11:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Helmet, schop dan ook dhet juiste topic te teffe omhoog, prutsmods

HET IS Fucking KOUD hier !


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 09-12-2002 13:44 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Het is héérlijk weer!! Snijdende wind, vriestemperatuur in't midden van de dag, de geeloranje zon staat zo laag.. Aaah.. Ik ben deze voormiddag zelfs gaan wandelen


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-12-2002 14:24 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht



I can't shoot straight unless I've had a pint!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 09-12-2002 14:31 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ben alweer verkouden met een beginnende voorhoofdholte ontsteking .


Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 09-12-2002 14:36 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 13:44 schreef mislyd het volgende:
Het is héérlijk weer!! Snijdende wind, vriestemperatuur in't midden van de dag, de geeloranje zon staat zo laag.. Aaah.. Ik ben deze voormiddag zelfs gaan wandelen




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-12-2002 14:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 14:36 schreef Einzelgänger het volgende:

Idd. Vriezen dat het kraakt moet het! Resultaat: een heerlijk triest en doods landschap [mist het niet sneeuwt].


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 09-12-2002 14:40 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Gadver hee ik haat en hou van dit weer tegelijkertijd. Dit snijdende wind sochtends op de fiets gadverdamme. Maar dat het vriest en we waarschijnlijk weer kunnen schaatsen na drie jaar zonder echt ijs te hebben gezeten is ook wel leuk
Zit nu met ijskoude handjes hier achter de pc..wordt niet echtw arm, ook al is het een klein kut kamertje met verwarming...
*brr*


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-12-2002 14:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

het is al-weer


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-12-2002 15:02 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ben een enorme koukleum en kan niet wachten tot de zomer wieder da ist!



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-12-2002 15:02 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Je ken je toch warm zuipen?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-12-2002 15:04 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:02 schreef Shredhead het volgende:
Je ken je toch warm zuipen?


Dat komt mijn studie-rendement niet ten goede . Hmmz, maar op die manier kan ik me wel een vierzits voor mij alleen in de trein regelen...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-12-2002 15:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Tsssssj, vandaag was de 2e dag dat ik mijn winterjas aanhad, het is helemaal niet echt koud.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-12-2002 15:05 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:04 schreef Misanthrope het volgende:
Tsssssj, vandaag was de 2e dag dat ik mijn winterjas aanhad, het is helemaal niet echt koud.


Jij bent een echte bikkel!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-12-2002 15:05 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:04 schreef Misanthrope het volgende:
Tsssssj, vandaag was de 2e dag dat ik mijn winterjas aanhad, het is helemaal niet echt koud.


Je bent zeker alleen even naar je auto gerend ofzo..


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen